Honden centrum

Honden algemeen » Algemeen » schurftmijt !! wie heeft er ervaring over dit onderwerp en kan mij helpen ????

1. ilse1963

rank: 179

geplaatst op 29-01-2012 om 21:00
    helppppppp
    helppppppp
  2. suus

rank: 10

geplaatst op 29-01-2012 om 21:19
    wat wil je er precies over weten? hoe het behandeld wordt, hoe het komt?
    wat wil je er precies over weten? hoe het behandeld wordt, hoe het komt?
  3. ilse1963

geplaatst op 29-01-2012 om 21:20
    behandeling héél graag,dank je wel !!! grtjs ilse
    behandeling héél graag,dank je wel !!! grtjs ilse
  4. ilse1963

geplaatst op 29-01-2012 om 21:29
    Ook heb ik gehoord dat er een bepaalde shampoo voor zou bestaan,hoe die dan wel mag noemen ? nu is het wel juist koud om men hond te wassen he!! ik gebruik nu van bij de apotheek pippetjes voor in de hals ,met name "advocate" van bayer, ze helpen enkel tijdelijk !!! echt hardnekkig rot ,vind ik het ,!!!!
    Ook heb ik gehoord dat er een bepaalde shampoo voor zou bestaan,hoe die dan wel mag noemen ? nu is het wel juist koud om men hond te wassen he!! ik gebruik nu van bij de apotheek pippetjes voor in de hals ,met name "advocate" van bayer, ze helpen enkel tijdelijk !!! echt hardnekkig rot ,vind ik het ,!!!!
  5. suus

rank: 10

geplaatst op 30-01-2012 om 17:45
    je kan bij de dierenarts er een shampoo tegen halen het is wel een lang proces, je kunt hem ook wassen in de douche of badkuip. en ben je er al mee bij de dierenarts geweest? misschien heeft die ook handige tips
    je kan bij de dierenarts er een shampoo tegen halen het is wel een lang proces, je kunt hem ook wassen in de douche of badkuip. en ben je er al mee bij de dierenarts geweest? misschien heeft die ook handige tips
  6. ilse1963

geplaatst op 31-01-2012 om 17:19
    suus schreef:
    [quote=suus]je kan bij de dierenarts er een shampoo tegen halen het is wel een lang proces, je kunt hem ook wassen in de douche of badkuip. en ben je er al mee bij de dierenarts geweest? misschien heeft die ook handige tips[/quote]
  7. ilse1963

geplaatst op 31-01-2012 om 17:26
    JA TUURLIJK HOOR ?AL 4 KEER?EN AL BIJ 3 VERSCHILLENDE DIERENARTSEN OOK OM DE DIAGNOSE TE BEKIJKEN ?ZE ZEGGEN ALLEN HETZELFDE ,EN GEVEN INSPUITINGEN OF DIE PIPPETJE,EN ALLEBEI HELPT ENKEL TIJDELIJK HOOR,HET GAAT EVEN WEG,MAAT T KOMT STEEDS TERUG ?,DE KENMERKEN BEGINNEN MET KORSTJES ROND DE OREN ,EN DAN KOMEN ER KALE ELLEBOOG PLEKKEN,ALLEMAAL HEEL HARDNEKKIG,ECHT WAAR HOOR, ZE LIKT DAN ALTIJD AAN DIE ELLEBOGEN,DOOR DE JEUK DAT DIT VEROORZAAKT HE,EN DIE HUID LIGT DAN GEWOON OPEN,ZO HARD BLIJFT ZE LIKKEN,ZE ZIT ZELFS AL MET ZO'N KRAAG AAN (LAMPEKAPJE) ZEGT MEN, MAAR T IS ERG VOOR HAAR ZELF HE IK WIL ZE ER ECHT GRAAG VANAF HELPEN HOOR !!!BEDANKT ALVAST GRTJS
    JA TUURLIJK HOOR ?AL 4 KEER?EN AL BIJ 3 VERSCHILLENDE DIERENARTSEN OOK OM DE DIAGNOSE TE BEKIJKEN ?ZE ZEGGEN ALLEN HETZELFDE ,EN GEVEN INSPUITINGEN OF DIE PIPPETJE,EN ALLEBEI HELPT ENKEL TIJDELIJK HOOR,HET GAAT EVEN WEG,MAAT T KOMT STEEDS TERUG ?,DE KENMERKEN BEGINNEN MET KORSTJES ROND DE OREN ,EN DAN KOMEN ER KALE ELLEBOOG PLEKKEN,ALLEMAAL HEEL HARDNEKKIG,ECHT WAAR HOOR, ZE LIKT DAN ALTIJD AAN DIE ELLEBOGEN,DOOR DE JEUK DAT DIT VEROORZAAKT HE,EN DIE HUID LIGT DAN GEWOON OPEN,ZO HARD BLIJFT ZE LIKKEN,ZE ZIT ZELFS AL MET ZO'N KRAAG AAN (LAMPEKAPJE) ZEGT MEN, MAAR T IS ERG VOOR HAAR ZELF HE IK WIL ZE ER ECHT GRAAG VANAF HELPEN HOOR !!!BEDANKT ALVAST GRTJS
  8. taalvandehond

rank: 53

geplaatst op 31-01-2012 om 18:28
    Dag Ilse,
    ik ben GEEN dierenarts dus leg mijn raad even voor aan je dierenarts. Kan het dat je hond nog redelijk jong is ? Ik denk dat de dierenarts er eerst voor moet zorgen dat er geen infectie op de wonden ontstaan en dan zou ik je aanraden te wassen met Ectodex shampoo. Ik heb iemand gekend die dat 2 maanden heeft gedaan en het probleem was weg. Verder weet ik er niet veel van.
    Succes en beterschap
    Walter
    Dag Ilse, ik ben GEEN dierenarts dus leg mijn raad even voor aan je dierenarts. Kan het dat je hond nog redelijk jong is ? Ik denk dat de dierenarts er eerst voor moet zorgen dat er geen infectie op de wonden ontstaan en dan zou ik je aanraden te wassen met Ectodex shampoo. Ik heb iemand gekend die dat 2 maanden heeft gedaan en het probleem was weg. Verder weet ik er niet veel van. Succes en beterschap Walter
    Walter
  9. ilse1963

geplaatst op 31-01-2012 om 19:25
    dank je wel hoor,alle hulp is welkom hoor ,Ik had daar al over gehoord,maar dit mag ik niet gebruiken terwijl ze die wonden heeft,als ik het goed begrijp he !!! Alvast toch bedankt grtjs ilse
    dank je wel hoor,alle hulp is welkom hoor ,Ik had daar al over gehoord,maar dit mag ik niet gebruiken terwijl ze die wonden heeft,als ik het goed begrijp he !!! Alvast toch bedankt grtjs ilse
  10. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x