Honden centrum

Honden algemeen » Algemeen » Alvast even voorstellen.

1. MijnBichonFrise

rank: 1409

geplaatst op 21-04-2015 om 19:38
    Hallo, mijn naam is Annelies en op 8 maart 2015 is ons hondje Selfie geboren. Het is wederom een Bichon Frise.
    Daarom stel ik ons alvast voor.

Tot oktober 2014 was ik hier ook, helaas maar 4 jaar met Doedel.
    Selfie en ik hopen nu langer bij HondenCentrum te zijn. Want het is echt een verschrikking om zo kort met je hondje te leven waar je enorm van houdt. Mijn man en ik kijken nu ook echt uit naar 9 mei. Doedel zit voor altijd in ons hart en Selfie heeft ons hart al gestolen. EMO 4

Op 9 mei aanstaande gaan we Selfie halen.
    Hallo, mijn naam is Annelies en op 8 maart 2015 is ons hondje Selfie geboren. Het is wederom een Bichon Frise. Daarom stel ik ons alvast voor. Tot oktober 2014 was ik hier ook, helaas maar 4 jaar met Doedel. Selfie en ik hopen nu langer bij HondenCentrum te zijn. Want het is echt een verschrikking om zo kort met je hondje te leven waar je enorm van houdt. Mijn man en ik kijken nu ook echt uit naar 9 mei. Doedel zit voor altijd in ons hart en Selfie heeft ons hart al gestolen. [emo4] Op 9 mei aanstaande gaan we Selfie halen.
    A House is not a Home without a Bichon Frise.
  2. dozzyspetfarm

rank: 748

geplaatst op 23-04-2015 om 07:12
    Veel succes met jullie nieuwe pupje!
    Veel succes met jullie nieuwe pupje!
  3. biekevg

rank: 1

geplaatst op 24-05-2015 om 18:39
    Proficiat met Selfie! Kom eens vertellen hoe zijn eerste weekjes bij jullie verlopen zijn?EMO 1
    Proficiat met Selfie! Kom eens vertellen hoe zijn eerste weekjes bij jullie verlopen zijn?[emo1]
    Bieke
  4. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x