Honden centrum

Honden algemeen » .... zoekt een nieuwe thuis » Trouwe American Stafford zoek nieuwe thuis

1. 8500

rank: 4137

geplaatst op 30-03-2014 om 11:47
    Door mijn drukke job ben ik steeds minder thuis en zoek ik een nieuwe thuis voor onze 5 jaar oude american stafford Malaka. Hij is een enthousiaste, speelse en trouwe hond die goed is in de omgang met kinderen. Momenteel woont hij bij mijn ouders, maar we hopen snel een actief en baasje te vinden die ervaring heeft met honden en hem de aandacht kan geven die hij verdient.
    Door mijn drukke job ben ik steeds minder thuis en zoek ik een nieuwe thuis voor onze 5 jaar oude american stafford Malaka. Hij is een enthousiaste, speelse en trouwe hond die goed is in de omgang met kinderen. Momenteel woont hij bij mijn ouders, maar we hopen snel een actief en baasje te vinden die ervaring heeft met honden en hem de aandacht kan geven die hij verdient.
  2. Jackson

rank: 1752

geplaatst op 02-04-2014 om 23:43
    Hoi,
    Ik ben erg geïnteresseerd in je hond. Ik ben opzoek naar een speelmaatje voor onze hond. zelf hebben we een kruising van een stafford en een boxer.
    Je kan me altijd een mailtje sturen: maxime.vanhoof92@gmail.com
    Hoi, Ik ben erg geïnteresseerd in je hond. Ik ben opzoek naar een speelmaatje voor onze hond. zelf hebben we een kruising van een stafford en een boxer. Je kan me altijd een mailtje sturen: maxime.vanhoof92@gmail.com
  3. cityofkingz

rank: 1288

geplaatst op 20-10-2014 om 16:12
    ikzelf ben ook zeer geinteresseerd heb een grote woning en grote tuin en kennel ben zelf een sport man dus ga elke ochtend op de loop. heb veel ervaring met honden. zou graag wat van je horen
    cityofkingz@gmail.com

Mvg Anthony
    ikzelf ben ook zeer geinteresseerd heb een grote woning en grote tuin en kennel ben zelf een sport man dus ga elke ochtend op de loop. heb veel ervaring met honden. zou graag wat van je horen cityofkingz@gmail.com Mvg Anthony
  4. FindaWoof

rank: 109

geplaatst op 07-11-2014 om 20:21
    We zijn twee grote hondenvrienden die alle hondjes een gelukkig leven willen bezorgen! Daarom hebben wij een online hondenasiel aangemaakt. We helpen alle honden zo snel mogelijk aan een nieuw baasje! Als jouw hondje nog geen baasje gevonden heeft, kan je hem delen op onze website
    www.findawoof.be
    We zijn twee grote hondenvrienden die alle hondjes een gelukkig leven willen bezorgen! Daarom hebben wij een online hondenasiel aangemaakt. We helpen alle honden zo snel mogelijk aan een nieuw baasje! Als jouw hondje nog geen baasje gevonden heeft, kan je hem delen op onze website www.findawoof.be
    Find a Woof
  5. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x