Honden centrum

Wetgeving » Wetgeving » Hondenbelasting???

1. Nienie

rank: 125

geplaatst op 16-12-2011 om 18:58
    Eind januari komt onze pup! Ik heb op de website van onze gemeente (Westerveld) gezocht, maar kan niets vinden over hondenbelasting. Hebben jullie allemaal gemeld bij de gemeente dat je een hond hebt?Omdat er niets over te vinden is ben ik bijna geneigd om geen melding te doen EMO 9.
    Eind januari komt onze pup! Ik heb op de website van onze gemeente (Westerveld) gezocht, maar kan niets vinden over hondenbelasting. Hebben jullie allemaal gemeld bij de gemeente dat je een hond hebt?Omdat er niets over te vinden is ben ik bijna geneigd om geen melding te doen [emo9].
  2. Nienie

rank: 125

geplaatst op 18-12-2011 om 19:40
    Niemand?????
    Niemand?????
  3. biekevg

rank: 1

geplaatst op 19-12-2011 om 18:46
    Nienie, sorry voor 't laat reageren, maar de items op Wetgeving sla ik nogal eens over, omdat ik daar niet veel van ken. 'k Heb meestal zelfs moeite om de vragen te verstaan, laat staan te kunnen antwoorden!EMO 10

Maar hier kan ik wel helpen - puur uit eigen ervaring : in Belgiƫ bestaat - voor het ogenblik EMO 8 - geen hondenbelasting meer.

Jaaaaaaaaaaaren geleden bestond dat wel, maar ik veronderstel dat er toen van de hondeneigenaars voor hun geld ook waar werd gevraagd, zoals parken of honden-kakjes-plaatsen of honden-losloopplaatsen (mocht Charissa dit ooit lezen, hoe is 't er nu mee in Laakdal???) , en toen hebben ze de belasting maar afgeschaft, in plaats van iets te moeten doen voor de honden en hun baasjes.
    Maar met onze nieuwe strikjesvoorzitter-regering, weet ik niet of die belasting niet terug gaat komen.

Zoals Meneer de Uil zei in Fabeltjeskrant vroeger (ben je te jong om dit te herkennen , google eens Fabeltjeskrant...) : 'dat zien we morgen dan wel weer'...EMO 4
    Nienie, sorry voor 't laat reageren, maar de items op Wetgeving sla ik nogal eens over, omdat ik daar niet veel van ken. 'k Heb meestal zelfs moeite om de vragen te verstaan, laat staan te kunnen antwoorden![emo10] Maar hier kan ik wel helpen - puur uit eigen ervaring : in Belgiƫ bestaat - voor het ogenblik [emo8] - geen hondenbelasting meer. Jaaaaaaaaaaaren geleden bestond dat wel, maar ik veronderstel dat er toen van de hondeneigenaars voor hun geld ook waar werd gevraagd, zoals parken of honden-kakjes-plaatsen of honden-losloopplaatsen (mocht Charissa dit ooit lezen, hoe is 't er nu mee in Laakdal???) , en toen hebben ze de belasting maar afgeschaft, in plaats van iets te moeten doen voor de honden en hun baasjes. Maar met onze nieuwe strikjesvoorzitter-regering, weet ik niet of die belasting niet terug gaat komen. Zoals Meneer de Uil zei in Fabeltjeskrant vroeger (ben je te jong om dit te herkennen , google eens Fabeltjeskrant...) : 'dat zien we morgen dan wel weer'...[emo4]
    Bieke
  4. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x