Honden centrum

Wetgeving » Wetgeving » overlast

1. Kristel

rank: 2

geplaatst op 24-02-2012 om 22:18
    Nah is maar 100 meter en dan zijn we al aan het bos en kunnen 2 van de 3 hollen en moet ik er nog maar eentje achter houden EMO 1
    Nah is maar 100 meter en dan zijn we al aan het bos en kunnen 2 van de 3 hollen en moet ik er nog maar eentje achter houden :)
    www.kastagnebos.jimdo.com
  2. biekevg

rank: 1

geplaatst op 25-02-2012 om 14:29
    Doet die dat dan, achter blijven? als de andere hunne cross inzetten?
    Hoe krijgt ge die zover?
    Doet die dat dan, achter blijven? als de andere hunne cross inzetten? Hoe krijgt ge die zover?
    Bieke
  3. Kristel

geplaatst op 25-02-2012 om 17:54
    Door op voldoende overtuigende manier 'ACHTER' te zeggen. Werkt niet altijd, als het echt een grote vijand betreft moeten ze in de berm gaan zitten en wachten tot die voorbij is.
    Door op voldoende overtuigende manier 'ACHTER' te zeggen. Werkt niet altijd, als het echt een grote vijand betreft moeten ze in de berm gaan zitten en wachten tot die voorbij is.
  4. biekevg

geplaatst op 25-02-2012 om 18:27
    dus als ik binnenkort in een bos in Veltem een groep konijnen rustig knabbelend langs de zoom van het bos zie wippen, weet ik dat die de drie grote Zwitsers en hun bazeke kennen, en weten dat die drie loebassen toch nikske mogen doenEMO 3
    dus als ik binnenkort in een bos in Veltem een groep konijnen rustig knabbelend langs de zoom van het bos zie wippen, weet ik dat die de drie grote Zwitsers en hun bazeke kennen, en weten dat die drie loebassen toch nikske mogen doen[emo3]
    Bieke
  5. Kristel

geplaatst op 26-02-2012 om 01:11
    Konijnen en reeën is moeilijk als ze los zijn.... alhoewel het deze ochtend erg goed ging. Ree op 30 meter van een loslopende Harissa en ik op mijn meest indrukwekkende wijze 'Harissa HIIIIIER' geroepen, een moment van twijfel maar ze is toch gekomen. Kayenne had niet eens door dat er een ree liep en Jenga was gelukkig aangelijnd.
    Konijnen en reeën is moeilijk als ze los zijn.... alhoewel het deze ochtend erg goed ging. Ree op 30 meter van een loslopende Harissa en ik op mijn meest indrukwekkende wijze 'Harissa HIIIIIER' geroepen, een moment van twijfel maar ze is toch gekomen. Kayenne had niet eens door dat er een ree liep en Jenga was gelukkig aangelijnd.
  6. biekevg

geplaatst op 26-02-2012 om 18:09
    Ja, wie laat er nu ook al die konijnen en reeën loslopen, hè?

En 't is dat wat ik hoorde, toen ik vanmorgen de schapen ging gieten, van in de verre verte een
    "a i a iiieeeeeeeeeeeeeee"... en toen niets meerEMO 3
    Ja, wie laat er nu ook al die konijnen en reeën loslopen, hè? En 't is dat wat ik hoorde, toen ik vanmorgen de schapen ging gieten, van in de verre verte een "a i a iiieeeeeeeeeeeeeee"... en toen niets meer[emo3]
    Bieke
  7. Kristel

geplaatst op 26-02-2012 om 19:35
    de doeme ze heeft me gehoord EMO 1
    de doeme ze heeft me gehoord :)
  8. biekevg

geplaatst op 27-02-2012 om 18:17
    'k Kon er moeilijk naast luisteren, zo'n Indianenkreet...EMO 10
    'k Kon er moeilijk naast luisteren, zo'n Indianenkreet...[emo10]
    Bieke
  9. Sloeby

rank: 4227

geplaatst op 31-03-2015 om 07:45
    Wij zijn pas verhuisd naar een glv appartement met tuin. Een blok van 4 appartementen waar 3 niet diervriendelijke eigenaars wonen, dwz ze hebben iets tegen onze Sloeber. Als ze boven ons met hakken rondlopen en stoelen schuiven reageert onze Sloeber omdat ze de nieuwe geluiden nog niet gewend is. We hebben al zever na 14 dagen met de dikke nekken eigenaars, het stoort hun. Verdraagzaam zijn ze hier niet, geduld hebben ze niet maar wij wel, een van de eigenaars is dan een bv wereld beroemd op TVL en een tweede is ergens een medewerker van KHOG Koninklijk Hasselts Operette Gezelschap, wij dachten dat dat sociale mensen waren maar niets blijkt minder waar. Dus bvkes de boom in met u zever. "BEZINT EER GE BEGINT" EMO 5
    Wij zijn pas verhuisd naar een glv appartement met tuin. Een blok van 4 appartementen waar 3 niet diervriendelijke eigenaars wonen, dwz ze hebben iets tegen onze Sloeber. Als ze boven ons met hakken rondlopen en stoelen schuiven reageert onze Sloeber omdat ze de nieuwe geluiden nog niet gewend is. We hebben al zever na 14 dagen met de dikke nekken eigenaars, het stoort hun. Verdraagzaam zijn ze hier niet, geduld hebben ze niet maar wij wel, een van de eigenaars is dan een bv wereld beroemd op TVL en een tweede is ergens een medewerker van KHOG Koninklijk Hasselts Operette Gezelschap, wij dachten dat dat sociale mensen waren maar niets blijkt minder waar. Dus bvkes de boom in met u zever. "BEZINT EER GE BEGINT" [emo5]
  10. ps5008284

rank: 4679

geplaatst op 27-06-2019 om 14:03
    Every day individuals notice the headlines concerning IT threats and privacy breaches that hit internet users all across the world. Quite often, individuals check such reports from a subjective viewpoint and believe that they shall be unharmed from the digital threats lurking around. While, in fact, everyone with web connectivity in one way or the other can potentially be targeted and is always at risk of becoming a victim to such digital attacks. Putting this into consideration, it becomes vital to get an antivirus system in place that stands for invincible protection. Well, Norton is the king of all antiviruses, and it offers top-notch protection for all devices.
    Every day individuals notice the headlines concerning IT threats and privacy breaches that hit internet users all across the world. Quite often, individuals check such reports from a subjective viewpoint and believe that they shall be unharmed from the digital threats lurking around. While, in fact, everyone with web connectivity in one way or the other can potentially be targeted and is always at risk of becoming a victim to such digital attacks. Putting this into consideration, it becomes vital to get an antivirus system in place that stands for invincible protection. Well, Norton is the king of all antiviruses, and it offers top-notch protection for all devices.
  11. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x