Honden centrum

Voeding en verzorging » Voeding » Op zoek naar een gelijkwaardige voeding

1. odin

rank: 2527

geplaatst op 28-08-2014 om 12:08
    Ben op zoek naar een gelijkwaardige voeding , wij geven nu ' Pro Plan '
    ben er zeer tevreden van , maar ben nieuwsgierig naar andere merken
    iemand een suggestie ?
    Ben op zoek naar een gelijkwaardige voeding , wij geven nu ' Pro Plan ' ben er zeer tevreden van , maar ben nieuwsgierig naar andere merken iemand een suggestie ?
  2. kelseycuppens

rank: 523

geplaatst op 30-08-2014 om 08:06
    Ik geef mijn honden frolic en pedigree (:
    Ik geef mijn honden frolic en pedigree (:
  3. JokeH

rank: 9

geplaatst op 01-09-2014 om 09:21
    GEEN frolic geven, pure suiker!
    Odin, wat zoek je precies? Want het is moeilijk om te zeggen die voeding is gelijkwaardig of dat moet je hebben...
    GEEN frolic geven, pure suiker! Odin, wat zoek je precies? Want het is moeilijk om te zeggen die voeding is gelijkwaardig of dat moet je hebben...
    Joke
  4. BrigitteLola

rank: 18

geplaatst op 02-09-2014 om 23:07
    Nee en ook geen pedigree vol kleurstoffen en zout. Ik zelf geef ook altijd graag Pro Plan. Ik geef om af te wisselen wel eens profine. In een dolle bui koop ik ook wel eens vers vlees uit de vriezer. Je kunt ze bijvoorbeeld in de ochtend brokken geven en in de avond vers vlees. Of als je dat liever niet elke dag hebt af en toe een avond vlees.
    Nee en ook geen pedigree vol kleurstoffen en zout. Ik zelf geef ook altijd graag Pro Plan. Ik geef om af te wisselen wel eens profine. In een dolle bui koop ik ook wel eens vers vlees uit de vriezer. Je kunt ze bijvoorbeeld in de ochtend brokken geven en in de avond vers vlees. Of als je dat liever niet elke dag hebt af en toe een avond vlees.
    No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich.
  5. JokeH

rank: 9

geplaatst op 03-09-2014 om 08:40
    Die van mij krijgen 's ochtends geperste brok van naturis en 's avonds kvv
    Die van mij krijgen 's ochtends geperste brok van naturis en 's avonds kvv
    Joke
  6. bono

rank: 98

geplaatst op 14-09-2014 om 11:06
    Ik heb zowat alle grote merken geprobeerd , mr mn golden retriever Billy wou nooit eten, we moesten hem altijd stimuleren met van alles...hij kreeg nu tot voor kort Royal canin Sensible, maar nu heb ik op aanraden van verschillende sites en testen, eens geprobeerd met Romeo super Premiumvoer van de Aldi.
    Ik had het niet verwacht maar mn hond staat nu altijd te springen om te eten en kan nie wachten om te beginnen. De brokken ruiken minder sterk doordat er minder geur en smaakstoffen zijn aan toegevoegd, en het eerste ingrediënt is vlees ipv rijst of mais! Er zit meer vlees in dan veel andere grote merken, en evenveel dan een paar topmerken. Ook uit verschillende tests komt Romeo er als beste uit!
    Ik die dacht dat mn hond een slechte eter was...en dat een goed voer geld kost....niet dus...precies zoals zoveel dingen is een duur merk niet altijd het beste...het is natuurlijk wel belangrijk dat het een Premiumvoer is en bvb niet Lucky dog van de aldi, want dit is minderwaardig voer met weinig dierlijke eiwitten meer granen....dit zou ik nooit geven....maar de Romeo raad ik iedereen aan als je toch brokken wil geven...en de prijs is 18 € voor 15 kg ipv 65 €!! Ook een mega voordeel!
    Ik heb zowat alle grote merken geprobeerd , mr mn golden retriever Billy wou nooit eten, we moesten hem altijd stimuleren met van alles...hij kreeg nu tot voor kort Royal canin Sensible, maar nu heb ik op aanraden van verschillende sites en testen, eens geprobeerd met Romeo super Premiumvoer van de Aldi. Ik had het niet verwacht maar mn hond staat nu altijd te springen om te eten en kan nie wachten om te beginnen. De brokken ruiken minder sterk doordat er minder geur en smaakstoffen zijn aan toegevoegd, en het eerste ingrediënt is vlees ipv rijst of mais! Er zit meer vlees in dan veel andere grote merken, en evenveel dan een paar topmerken. Ook uit verschillende tests komt Romeo er als beste uit! Ik die dacht dat mn hond een slechte eter was...en dat een goed voer geld kost....niet dus...precies zoals zoveel dingen is een duur merk niet altijd het beste...het is natuurlijk wel belangrijk dat het een Premiumvoer is en bvb niet Lucky dog van de aldi, want dit is minderwaardig voer met weinig dierlijke eiwitten meer granen....dit zou ik nooit geven....maar de Romeo raad ik iedereen aan als je toch brokken wil geven...en de prijs is 18 € voor 15 kg ipv 65 €!! Ook een mega voordeel!
    Andy
  7. Joya

rank: 123

geplaatst op 28-09-2014 om 14:17
    Mijn Joya krijgt een combi van kvv en brokken.
    Ik was op zoek naar voer zonder granen en vulstoffen met een hoog percentage vlees, verschillende merken geprobeerd zoals Taste Of The Wild, Wolfsblut, Acana waar ze het erg goed op deed maar het niet lekker vond.
    Nu overgeschakeld op Orijen en deze brokken vindt ze geweldig en eet ze met smaak op.
    Deze merken zijn iets duurder maar ze is rapper gevuld, goede ontlasting en schitterende vacht.
    Mijn Joya krijgt een combi van kvv en brokken. Ik was op zoek naar voer zonder granen en vulstoffen met een hoog percentage vlees, verschillende merken geprobeerd zoals Taste Of The Wild, Wolfsblut, Acana waar ze het erg goed op deed maar het niet lekker vond. Nu overgeschakeld op Orijen en deze brokken vindt ze geweldig en eet ze met smaak op. Deze merken zijn iets duurder maar ze is rapper gevuld, goede ontlasting en schitterende vacht.
    Lieve groetjes van Joya en Kiki.
  8. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x