Honden centrum

Voeding en verzorging » Voeding » degomeat

1. anoniem

rank: 6

geplaatst op 06-01-2013 om 18:47
    We hebben gisteren onze eerste bestelling gedaan bij degomeat ...
    Eens testen wat dit geeft... Want mijn leverancier is er niet meer.. Dus geen vlees meer voor de honden EMO 2
    slachthuizen hier doen een beetje moeilijk want ze willen alleen leveren vanaf 200 kilo enzo en ja dat krijgt biebie wel niet gestokeerd EMO 3
    zal laten weten hoe het is enzo EMO 1
    We hebben gisteren onze eerste bestelling gedaan bij degomeat ... Eens testen wat dit geeft... Want mijn leverancier is er niet meer.. Dus geen vlees meer voor de honden :( slachthuizen hier doen een beetje moeilijk want ze willen alleen leveren vanaf 200 kilo enzo en ja dat krijgt biebie wel niet gestokeerd :p zal laten weten hoe het is enzo :)
    grtjs sien :) en een poot van de beestenbende
  2. evaernewijck

rank: 33

geplaatst op 07-01-2013 om 14:26
    Welke degomeat? België of Nederland want dit zijn niet dezelfde. In Nederland hebben ze meer soorten. Ben van plan als ik een tweede diepvries heb daar ook te bestellen want moet min 40 kilo bestellen zodat ze gratis komen leveren. Op dit moment heb ik daar de plaats niet voor. Ik geef dus nu degomeat van in de dierenwinkel maar dat komt van de fabriek in Aalst.
    Welke degomeat? België of Nederland want dit zijn niet dezelfde. In Nederland hebben ze meer soorten. Ben van plan als ik een tweede diepvries heb daar ook te bestellen want moet min 40 kilo bestellen zodat ze gratis komen leveren. Op dit moment heb ik daar de plaats niet voor. Ik geef dus nu degomeat van in de dierenwinkel maar dat komt van de fabriek in Aalst.
    Elly
  3. madany

rank: 4

geplaatst op 07-01-2013 om 21:27
    ken ik niet EMO 1 ik geef kobe nu veel verschillende soorten kvv en ben er heel tevreden over ! weet ni vanwaar je bent sien ik haal het in lier daar hebben ze heel veel keuze en korting vanaf 30 kg
    ken ik niet :) ik geef kobe nu veel verschillende soorten kvv en ben er heel tevreden over ! weet ni vanwaar je bent sien ik haal het in lier daar hebben ze heel veel keuze en korting vanaf 30 kg
  4. Kristel

rank: 2

geplaatst op 07-01-2013 om 22:57
    interessant - hou ons op de hoogte he
    interessant - hou ons op de hoogte he
    www.kastagnebos.jimdo.com
  5. madany

geplaatst op 08-01-2013 om 12:04
    wie moet jou op de hoogte houden ?? ikke ?? hihi
    wie moet jou op de hoogte houden ?? ikke ?? hihi
  6. anoniem

geplaatst op 08-01-2013 om 17:57
    België EMO 1
    België :)
  7. madany

geplaatst op 08-01-2013 om 21:08
    ja sien ik ook belgie he en lier is ook belgie kweet enkel ni of da voor jou te doen is ?? maar dacht het niet he ??, en zeg sien kreeg je mijn kaartje nu nog aan ?? ben ik wel benieuwd naar EMO 1
    ja sien ik ook belgie he en lier is ook belgie kweet enkel ni of da voor jou te doen is ?? maar dacht het niet he ??, en zeg sien kreeg je mijn kaartje nu nog aan ?? ben ik wel benieuwd naar :)
  8. evaernewijck

geplaatst op 09-01-2013 om 10:56
    Madamy: Denk dat ze op mijn vraag antwoordde of het Degomeat België of Nederland was.
    Madamy: Denk dat ze op mijn vraag antwoordde of het Degomeat België of Nederland was.
    Elly
  9. madany

geplaatst op 09-01-2013 om 11:46
    ja zzag er het erna ook hihi
    ja zzag er het erna ook hihi
  10. evaernewijck

geplaatst op 09-01-2013 om 19:50
    wat is de minimum te bestellen hoeveelheid? In nederland is dat 60 Euro. Maar Aalst is dichter, ik dacht dat ze niet thuis leverden.
    wat is de minimum te bestellen hoeveelheid? In nederland is dat 60 Euro. Maar Aalst is dichter, ik dacht dat ze niet thuis leverden.
    Elly
  11. anoniem

geplaatst op 10-01-2013 om 12:55
    ik bestel die via een winkel in diest ( troetels)
    nu zun leveren pas vanaf 200 kilo zelf aan huis...
    Maar kijk op de site
    daar staan de winkels waar ze bij leveren EMO 1
    ik bestel die via een winkel in diest ( troetels) nu zun leveren pas vanaf 200 kilo zelf aan huis... Maar kijk op de site daar staan de winkels waar ze bij leveren :)
  12. anoniem

geplaatst op 10-01-2013 om 12:56
    madany schreef:
    ja sien ik ook belgie he en lier is ook belgie kweet enkel ni of da voor jou te doen is ?? maar dacht het niet he ??, en zeg sien kreeg je mijn kaartje nu nog aan ?? ben ik wel benieuwd naar EMO 1

doema ja vergeten te zeggen ik heb u mega mooie kaart aangekregen EMO 4
    Morgen zou ik mijn degomeat kunnen gaan oppikken
    BTW madany lieve schat ik doe hondenschool in beerzel ( tegen heist op den berg e )
    dus moest je iets willen hebben bij de volgende bestelling kan ik het altijd meenemen naar de hondenschool btw mijn zus woont in koningshooit EMO 3
    [quote=madany]ja sien ik ook belgie he en lier is ook belgie kweet enkel ni of da voor jou te doen is ?? maar dacht het niet he ??, en zeg sien kreeg je mijn kaartje nu nog aan ?? ben ik wel benieuwd naar :)[/quote] doema ja vergeten te zeggen ik heb u mega mooie kaart aangekregen :D Morgen zou ik mijn degomeat kunnen gaan oppikken BTW madany lieve schat ik doe hondenschool in beerzel ( tegen heist op den berg e ) dus moest je iets willen hebben bij de volgende bestelling kan ik het altijd meenemen naar de hondenschool btw mijn zus woont in koningshooit :p
  13. anoniem

geplaatst op 10-01-2013 om 12:57
    Koningshooikt dus
    Koningshooikt dus
  14. madany

geplaatst op 10-01-2013 om 13:02
    hihi sien dikke mercie maar ik kan in lier alles vinden wat ik nodig heb en ook hier bij de dierenwinkel veel keuze EMO 1 maar toch heel lief xxx
    hihi sien dikke mercie maar ik kan in lier alles vinden wat ik nodig heb en ook hier bij de dierenwinkel veel keuze :) maar toch heel lief xxx
  15. anoniem

geplaatst op 12-01-2013 om 01:03
    Ah ok, lol vandaag opgehaald volgende week krijgen ze het de eerste keer
    Ik laat iets weten zag er wel goed uit lol
    Ah ok, lol vandaag opgehaald volgende week krijgen ze het de eerste keer Ik laat iets weten zag er wel goed uit lol
  16. evaernewijck

geplaatst op 12-01-2013 om 18:16
    Ik wissel al een tijd Degomeat of met Naturis. Nu de laatste 3 rollen Degomeat die ik heb ontdooit stinken verschrikkelijk. En het vlees ziet er maar grijs achtig uit. Mijn hond at er wel van maar met minder smaak dan anders. Heb de rest dan ook weggesmeten. Geef nu toch al zeker 6 maanden Degomeat en het is de eerste keer dat ik dit tegen kom. Heb nu nog 1 rol liggen en als dit ook zo is dan ga ik een tijdje enkel Naturis geven denk ik.
    Ik wissel al een tijd Degomeat of met Naturis. Nu de laatste 3 rollen Degomeat die ik heb ontdooit stinken verschrikkelijk. En het vlees ziet er maar grijs achtig uit. Mijn hond at er wel van maar met minder smaak dan anders. Heb de rest dan ook weggesmeten. Geef nu toch al zeker 6 maanden Degomeat en het is de eerste keer dat ik dit tegen kom. Heb nu nog 1 rol liggen en als dit ook zo is dan ga ik een tijdje enkel Naturis geven denk ik.
    Elly
  17. anoniem

geplaatst op 17-01-2013 om 12:53
    ik moet zeggen de degomeat heeft hier succes... goeie vaste drollen!
    heb de vleesmix gebruikt en de kip...
    Was in een mum van tijd op EMO 1 zelf de katten hebben een portie gehad en de kleine hond van mijn zus ( dat een moeilijke eter is ) vloog erop EMO 1
    Dus als dit zo een succes blijf dan EMO 1 word dit mijn volgende leverancier EMO 1
    ik moet zeggen de degomeat heeft hier succes... goeie vaste drollen! heb de vleesmix gebruikt en de kip... Was in een mum van tijd op :) zelf de katten hebben een portie gehad en de kleine hond van mijn zus ( dat een moeilijke eter is ) vloog erop :) Dus als dit zo een succes blijf dan :) word dit mijn volgende leverancier :)
  18. madany

geplaatst op 17-01-2013 om 17:04
    super dat het zo goed gaat EMO 1
    super dat het zo goed gaat :)
  19. anoniem

geplaatst op 05-02-2013 om 18:49
    nog steeds bij het voederen van vlees dikke grote drollen en vast EMO 1
    nog steeds bij het voederen van vlees dikke grote drollen en vast :)
  20. madany

geplaatst op 06-02-2013 om 16:59
    goed zo EMO 1 laat ons hopen da het zo mag blijven EMO 1
    goed zo :) laat ons hopen da het zo mag blijven :)
  21. anoniem

geplaatst op 13-03-2013 om 23:29
    Heb dus een leverancier gevonden vanuit nederland die alles levert.
    Heb gisteren besteld eigenlijk deze morgen.
    En nu vrijdag word het al geleverd!
    Ik laat weten hoe en wat.
    Heb vanalles besteld worsten,prooi herten bouten,kippennekken enzo.
    En van prijs viel ook goed mee!
    Vrijdag meer nieuws.
    Heb dus een leverancier gevonden vanuit nederland die alles levert. Heb gisteren besteld eigenlijk deze morgen. En nu vrijdag word het al geleverd! Ik laat weten hoe en wat. Heb vanalles besteld worsten,prooi herten bouten,kippennekken enzo. En van prijs viel ook goed mee! Vrijdag meer nieuws.
  22. anoniem

geplaatst op 15-03-2013 om 18:08
    mannenkens het was wederom PERFECT!
    maar echt zonder zever PERFECT.
    Degomeat worsten knal hetzelfde waar ik pakke meer voor betaal in de winkel nu aan goeie prijs
    mijn prooi ook pakke goedkoper voor mijn fretten en katten.
    kippenmaagskes zagen er goed uit alsook de nekken en om te proberen hertenbout gekocht voor de honden om te kluiven!
    Deze morgent netjes geleverd zoals afgesproken en alles in orde.betaald aan de chauffeur zoals afgesproken EMO 1
    deze is een blijver!
    EMO 1
    mannenkens het was wederom PERFECT! maar echt zonder zever PERFECT. Degomeat worsten knal hetzelfde waar ik pakke meer voor betaal in de winkel nu aan goeie prijs mijn prooi ook pakke goedkoper voor mijn fretten en katten. kippenmaagskes zagen er goed uit alsook de nekken en om te proberen hertenbout gekocht voor de honden om te kluiven! Deze morgent netjes geleverd zoals afgesproken en alles in orde.betaald aan de chauffeur zoals afgesproken :) deze is een blijver! :)
  23. madany

geplaatst op 15-03-2013 om 18:28
    hahahaha ben blij dat ge gevonden hebt wat je wilde EMO 1 hopelijk blijft het zo goed he EMO 1 hou ons op de hoogte
    hahahaha ben blij dat ge gevonden hebt wat je wilde :) hopelijk blijft het zo goed he :) hou ons op de hoogte
  24. Kristel

geplaatst op 15-03-2013 om 19:43
    yep blijf ons informeren: altijd interessant wat kunnen vergelijken EMO 1
    yep blijf ons informeren: altijd interessant wat kunnen vergelijken :)
  25. anoniem

geplaatst op 16-03-2013 om 10:42
    Zal ik zeker doen.
    Al gewoon qua prooi echt vele goedkoper.
    En alles zag er goed uit EMO 1 Fretten zijn mega blij met hun muizen en kuikens
    Zal straks hier eens alles over pennen wat ik heb gekocht
    En wat ik betaald heb.
    Zal ik zeker doen. Al gewoon qua prooi echt vele goedkoper. En alles zag er goed uit :) Fretten zijn mega blij met hun muizen en kuikens Zal straks hier eens alles over pennen wat ik heb gekocht En wat ik betaald heb.
  26. Kristel

geplaatst op 16-03-2013 om 10:55
    Ja en maak dan tegelijk een verslag prijs/kwaliteit als ge dan toch bezig zijt EMO 1
    Ja en maak dan tegelijk een verslag prijs/kwaliteit als ge dan toch bezig zijt :)
  27. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x