Honden centrum

Voeding en verzorging » Verzorging en toebehoren » Hondenluik

1. Malka

rank: 159

geplaatst op 24-04-2012 om 15:46
    Hallo,

Wie kan er mij een merk van hondluiken aanraden? Ik heb een middelgrote hond. Binnenkort komt er een luikje aan de achterdeur van ons nieuwe huis zodat ze overdag, als we beiden gaan werken, toch binnen en buiten kan. Liefst had ik er 1tje met een rubber/flexibele flap.
    Iemand met ervaring hiermee?
    Alle tips zijn welkom!

Groetjes
    Tinne
    Hallo, Wie kan er mij een merk van hondluiken aanraden? Ik heb een middelgrote hond. Binnenkort komt er een luikje aan de achterdeur van ons nieuwe huis zodat ze overdag, als we beiden gaan werken, toch binnen en buiten kan. Liefst had ik er 1tje met een rubber/flexibele flap. Iemand met ervaring hiermee? Alle tips zijn welkom! Groetjes Tinne
    Een dikke poot van mij
  2. labradorlover

rank: 59

geplaatst op 13-05-2012 om 16:12
    hallo

staywell hondenluiken is een goeie merk.
    De prijzen variëren tussen de 35 en de 100 Euro
    hallo staywell hondenluiken is een goeie merk. De prijzen variëren tussen de 35 en de 100 Euro
    Groetjes Gino
  3. Kristel

rank: 2

geplaatst op 15-05-2012 om 22:30
    Ik zou dat afraden. Bij vrienden van ons is er zo ingebroken.... als er een middelgrote hond door kan kan er waarschijnlijk ook een Oostblokkindje door......
    Ik zou dat afraden. Bij vrienden van ons is er zo ingebroken.... als er een middelgrote hond door kan kan er waarschijnlijk ook een Oostblokkindje door......
    www.kastagnebos.jimdo.com
  4. LadySnowyRoos

rank: 32

geplaatst op 16-05-2012 om 16:33
    Helemaal met Kristel eens en waarom zou je een hondenluik hebben? als ze goed zindelijk zijn moeten ze het op kunnen houden toch? (als het tenminste niet te lang is) en anders misschien toch zorgen dat je of zelf of iemand anders tussen door de hond uitlaat?
    Helemaal met Kristel eens en waarom zou je een hondenluik hebben? als ze goed zindelijk zijn moeten ze het op kunnen houden toch? (als het tenminste niet te lang is) en anders misschien toch zorgen dat je of zelf of iemand anders tussen door de hond uitlaat?
  5. biekevg

rank: 1

geplaatst op 16-05-2012 om 19:21
    Dat is waar, maar het kan ook zijn dat je in een totaal gesloten huizenblok woont (bij mijn ouders was dat zo) maar dan zou ik toch een hondenluik zoeken dat reageert op een seintje vanuit een speciale halsband voor de hond. Anders krijg je gegarandeerd de poezen van de hele buurt binnen, en wie weet wat nog meer...
    Dat is waar, maar het kan ook zijn dat je in een totaal gesloten huizenblok woont (bij mijn ouders was dat zo) maar dan zou ik toch een hondenluik zoeken dat reageert op een seintje vanuit een speciale halsband voor de hond. Anders krijg je gegarandeerd de poezen van de hele buurt binnen, en wie weet wat nog meer...
    Bieke
  6. LadySnowyRoos

rank: 32

geplaatst op 18-05-2012 om 11:43
    ja daar heb jij ook weer gelijk in bieke maar dan is inderdaad een hondenluik met een seintje een goed ideeEMO 1
    ja daar heb jij ook weer gelijk in bieke maar dan is inderdaad een hondenluik met een seintje een goed idee[emo1]
  7. Cahors

rank: 801

geplaatst op 13-04-2013 om 23:58
    Nadat over de voorbije 15 jaar m'n honden Acqui (Boxer), Shiraz (Bordeaux dog), Merlot (Napolitaanse Mastino), Tinta (Cavalier King Charles) en Cahors (Bull Mastiff) onverbiddelijk allerhande luiken vernield hebben, heb ik er nu uiteindelijk eentje die al enkele jaren onderhoudsloos dienst doet en er zelfs goed uitziet !EMO 1 Mail me maar even, ik stuur je graag een fototje op ...
    Nadat over de voorbije 15 jaar m'n honden Acqui (Boxer), Shiraz (Bordeaux dog), Merlot (Napolitaanse Mastino), Tinta (Cavalier King Charles) en Cahors (Bull Mastiff) onverbiddelijk allerhande luiken vernield hebben, heb ik er nu uiteindelijk eentje die al enkele jaren onderhoudsloos dienst doet en er zelfs goed uitziet ![emo1] Mail me maar even, ik stuur je graag een fototje op ...
  8. anoniem

rank: 6

geplaatst op 14-04-2013 om 02:07
    vroeger hondenluik gehad resultaat mijn deur na de kl*ten want ze hadden het zitten kapot bijten als ik werken was EMO 1
    vroeger hondenluik gehad resultaat mijn deur na de kl*ten want ze hadden het zitten kapot bijten als ik werken was :)
    grtjs sien :) en een poot van de beestenbende
  9. biekevg

rank: 1

geplaatst op 14-04-2013 om 20:38
    Cahors schreef:
    Nadat over de voorbije 15 jaar m'n honden Acqui (Boxer), Shiraz (Bordeaux dog), Merlot (Napolitaanse Mastino), Tinta (Cavalier King Charles) en Cahors (Bull Mastiff) onverbiddelijk allerhande luiken vernield hebben, heb ik er nu uiteindelijk eentje die al enkele jaren onderhoudsloos dienst doet en er zelfs goed uitziet !EMO 1 Mail me maar even, ik stuur je graag een fototje op ...

Hallo Cahors (leuke naam trouwens, naast je Shiraz en je Merlot enzovoort!!!), mogen andere forumleden je ultieme oplossing voor 't hondenluik ook kennen???
    [quote=Cahors]Nadat over de voorbije 15 jaar m'n honden Acqui (Boxer), Shiraz (Bordeaux dog), Merlot (Napolitaanse Mastino), Tinta (Cavalier King Charles) en Cahors (Bull Mastiff) onverbiddelijk allerhande luiken vernield hebben, heb ik er nu uiteindelijk eentje die al enkele jaren onderhoudsloos dienst doet en er zelfs goed uitziet ![emo1] Mail me maar even, ik stuur je graag een fototje op ...[/quote] Hallo Cahors (leuke naam trouwens, naast je Shiraz en je Merlot enzovoort!!!), mogen andere forumleden je ultieme oplossing voor 't hondenluik ook kennen???
    Bieke
  10. didit

rank: 35

geplaatst op 15-04-2013 om 08:31
    wij hebben een "staywell" hondenluik. Ik heb het geluk dat m'n hondjes niets kapot bijten. Wat inbrekers betreft : inderdaad ze kunnen er door als ze willen. Langs de andere kant kan het ongewenste bezoekers ook afschrikken...wie weet wie kom je tegen als je door een hondenluik kruipt...EMO 6 en een kat zal het niet aandurven om daar door te kruipen en als ze het doet zal het éénmalig zijn...die wordt zeker achterhagezeten...
    Ik vind het leuk als de hondjes kunnen in en uit lopen de ganse dag. Ze zijn vrij en lopen in de tuin en in huis als ze zin hebben, zo vervelen ze zich niet.
    wij hebben een "staywell" hondenluik. Ik heb het geluk dat m'n hondjes niets kapot bijten. Wat inbrekers betreft : inderdaad ze kunnen er door als ze willen. Langs de andere kant kan het ongewenste bezoekers ook afschrikken...wie weet wie kom je tegen als je door een hondenluik kruipt...[emo6] en een kat zal het niet aandurven om daar door te kruipen en als ze het doet zal het éénmalig zijn...die wordt zeker achterhagezeten... Ik vind het leuk als de hondjes kunnen in en uit lopen de ganse dag. Ze zijn vrij en lopen in de tuin en in huis als ze zin hebben, zo vervelen ze zich niet.
    Ingrid
  11. Cahors

geplaatst op 15-04-2013 om 23:51
    Ik heb enkele foto's op facebook gezet, laat maar weten wat je er van denkt. Ik overweeg overigens, als er vraag naar is, om die ook voor anderen te maken en te installeren, ik denk wel dat ik daar honden en hun baasjes een plezier mee kan doen EMO 1 facebook Cahors & Tinta
    Ik heb enkele foto's op facebook gezet, laat maar weten wat je er van denkt. Ik overweeg overigens, als er vraag naar is, om die ook voor anderen te maken en te installeren, ik denk wel dat ik daar honden en hun baasjes een plezier mee kan doen [emo1] [URL=https://www.facebook.com/HondenEnPoezenLuiken]facebook Cahors & Tinta[/URL]
  12. didit

geplaatst op 16-04-2013 om 09:11
    ziet er mooi uit ! Heb je die zelf gemaakt ?
    Ingrid
  13. JokeH

rank: 9

geplaatst op 16-04-2013 om 16:08
    Wij hebben een zelfgemaakt geval nadat er thuis 2 gekochte gesneuveld zijn... Die doet het voorlopig goed. Nadeel: ze kunnen er niet doorheen kijken, dus de katten zijn wat argwanend, want die weten nooit of de hond op de loer ligt.
    Wat inbrekers betreft: die kunnen enkel in de veranda, want de tussendeur is wel op slot. En ze komen daar wel onmiddellijk op die 2 honden uit... Maar zeker met ons klein hondje is het een voordeel dat ze toch in de veranda in de mand kunnen, zeker 's winters (in de zomer liggen ze meestal uit zichzelf buiten)
    Wij hebben een zelfgemaakt geval nadat er thuis 2 gekochte gesneuveld zijn... Die doet het voorlopig goed. Nadeel: ze kunnen er niet doorheen kijken, dus de katten zijn wat argwanend, want die weten nooit of de hond op de loer ligt. Wat inbrekers betreft: die kunnen enkel in de veranda, want de tussendeur is wel op slot. En ze komen daar wel onmiddellijk op die 2 honden uit... Maar zeker met ons klein hondje is het een voordeel dat ze toch in de veranda in de mand kunnen, zeker 's winters (in de zomer liggen ze meestal uit zichzelf buiten)
    Joke
  14. Cahors

geplaatst op 16-04-2013 om 22:10
    didit schreef:

Eigen ontwerp en eigen productie en ziet er heel professioneel uit. Als je graag eentje geïnstalleerd hebt, laat maar weten !
    [quote=didit]ziet er mooi uit ! Heb je die zelf gemaakt ?[/quote] Eigen ontwerp en eigen productie en ziet er heel professioneel uit. Als je graag eentje geïnstalleerd hebt, laat maar weten !
  15. Cahors

geplaatst op 16-04-2013 om 22:16
    JokeH schreef:
    Wat inbrekers betreft: die kunnen enkel in de veranda, want de tussendeur is wel op slot. En ze komen daar wel onmiddellijk op die 2 honden uit...

Klopt, daarenboven hebben we nog een stevig afsluitend binnenluik voor als we weg zijn. Als we er wel zijn, moeten de honden hun job maar doen EMO 3
    [quote=JokeH]Wat inbrekers betreft: die kunnen enkel in de veranda, want de tussendeur is wel op slot. En ze komen daar wel onmiddellijk op die 2 honden uit... [/quote] Klopt, daarenboven hebben we nog een stevig afsluitend binnenluik voor als we weg zijn. Als we er wel zijn, moeten de honden hun job maar doen [emo3]
  16. didit

geplaatst op 18-04-2013 om 08:18
    Ik heb een hondenluik en dat voldoet goed, maar moest ik er een nieuwe nodig hebben dan zou ik zeker de jouwe overwegen ! oogt heel mooi !!! Zou je op de markt moeten brengen !
    Ik heb een hondenluik en dat voldoet goed, maar moest ik er een nieuwe nodig hebben dan zou ik zeker de jouwe overwegen ! oogt heel mooi !!! Zou je op de markt moeten brengen !
    Ingrid
  17. Cahors

geplaatst op 14-09-2013 om 19:29
    bedankt iedereen ! Kijk maar eens naar tomsgate.com Als je wil maak ik je een perfect hondenluik op maat, ik kom het installeren en je bent gegarandeerd jaren gerust en tevreden ... Kijk zeker ook naar het youtube filmpje. Laten jullie me weten wat jullie er van vinden ?EMO 9

bedankt iedereen ! Kijk maar eens naar [URL=http://www.tomsgate.com]tomsgate.com[/URL] Als je wil maak ik je een perfect hondenluik op maat, ik kom het installeren en je bent gegarandeerd jaren gerust en tevreden ... Kijk zeker ook naar het youtube filmpje. Laten jullie me weten wat jullie er van vinden ?[emo9]
  18. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x