Honden centrum

Honden algemeen » Wandelen met je hond » Wandel en speelvriendje gezocht voor Maya (Labrador)

1. phiphilouchka

rank: 1235

geplaatst op 25-03-2014 om 07:49
    Hey allemaal.
    Maya en ik zoeken een vriendje/vriendinnetje voor haar om af en toe is leuke wandelingen te gaan maken.
    Of langs te komen en in de tuin te spelen.
    Maya is een chocolade labrador, zo zot als een achterdeur EMO 3 maar heel lief.
    Heel enthousiast en ze kan het met iedereen goed vinden.
    Zowel met mensen als dieren.
    Wijzelf zijn uit regio Ninove.

Laat maar weten als er iemand meewilt.
    Groetjes
    Sofie (en MayaEMO 1)
    Hey allemaal. Maya en ik zoeken een vriendje/vriendinnetje voor haar om af en toe is leuke wandelingen te gaan maken. Of langs te komen en in de tuin te spelen. Maya is een chocolade labrador, zo zot als een achterdeur [emo3] maar heel lief. Heel enthousiast en ze kan het met iedereen goed vinden. Zowel met mensen als dieren. Wijzelf zijn uit regio Ninove. Laat maar weten als er iemand meewilt. Groetjes Sofie (en Maya[emo1])
  2. DSMyriam

rank: 3

geplaatst op 08-04-2014 om 08:43
    Sorry veel te ver, succes!!!!
    Sorry veel te ver, succes!!!!
    Myriam
  3. Juve

rank: 1048

geplaatst op 09-04-2014 om 10:25
    Dag Sofie en Maya,

Djo onze pup cocker Spaniël, mijn dochter en ik wonen in Halle.
    Ik weet niet of dat te ver is voor jullie. We hebben wel geen auto dus zou het niet te ver zijn als we afspreken. We zouden het anders wel tof vinden om samen te wandelen.
    Wij hebben ook een heel grote tuin, waar ze samen zouden kunnen spelen.
    Laat je mij iets weten?
    Groetjes
    Julie, Urielle en Djo (woef)
    Dag Sofie en Maya, Djo onze pup cocker Spaniël, mijn dochter en ik wonen in Halle. Ik weet niet of dat te ver is voor jullie. We hebben wel geen auto dus zou het niet te ver zijn als we afspreken. We zouden het anders wel tof vinden om samen te wandelen. Wij hebben ook een heel grote tuin, waar ze samen zouden kunnen spelen. Laat je mij iets weten? Groetjes Julie, Urielle en Djo (woef)
    Julie
  4. phiphilouchka

geplaatst op 09-04-2014 om 20:20
    Hey, neen dat valt idd goed mee. EMO 1
    Toevallig toch geen zin om deze zaterdag mee te gaan wandelen in geraardsbergen?
    Het is een (honden)wandeling van 17km (of 30 als je dat ziet zitten) die in de gavers start...

groetjes
    Sofie EMO 4
    Hey, neen dat valt idd goed mee. [emo1] Toevallig toch geen zin om deze zaterdag mee te gaan wandelen in geraardsbergen? Het is een (honden)wandeling van 17km (of 30 als je dat ziet zitten) die in de gavers start... groetjes Sofie [emo4]
  5. MiloXLara

rank: 24

geplaatst op 22-05-2014 om 23:26
    ik ben van regio zottegem-oudenaarde. ik zoek ook iemand EMO 8 ik heb 1 mastiff van 7 & 2 pups van 5 & 4 maand. allemaal lieve.

ik ben van regio zottegem-oudenaarde. ik zoek ook iemand [emo8] ik heb 1 mastiff van 7 & 2 pups van 5 & 4 maand. allemaal lieve.
    Evy
  6. phiphilouchka

geplaatst op 23-05-2014 om 08:50
    ah super!
    Dan moeten we is afspreken ergens. We hebben er ondertussen nog een vriendje bij voor haar, ook een labrador maar ze is nog maar 10weken, maar wel een pittig ding EMO 1
    groetjes
    ah super! Dan moeten we is afspreken ergens. We hebben er ondertussen nog een vriendje bij voor haar, ook een labrador maar ze is nog maar 10weken, maar wel een pittig ding :) groetjes
  7. MiloXLara

rank: 24

geplaatst op 23-05-2014 om 13:17
    ik zal je in pm sturen en mijn facebook doorgeven, zal makkelijker zijn EMO 8

ik zal je in pm sturen en mijn facebook doorgeven, zal makkelijker zijn [emo8]
    Evy
  8. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x