Honden centrum

Honden algemeen » Wandelen met je hond » Huskywandeling

1. LizzyZK

rank: 21

geplaatst op 13-01-2013 om 20:20
    Zijn er mensen die weten of er husky wandelingen georganiseerd worden?
    REden dat er weinig zijn is misschien omdat er veel onder hen te hard trekken om mee te wandelen? EMO 1 maar zou toch eens graag zo'n wandeling willen doen. Of iemand interesse om het mee te organiseren?EMO 1
    Zijn er mensen die weten of er husky wandelingen georganiseerd worden? REden dat er weinig zijn is misschien omdat er veel onder hen te hard trekken om mee te wandelen? :) maar zou toch eens graag zo'n wandeling willen doen. Of iemand interesse om het mee te organiseren?[emo1]
    It's easier to build up a puppy than repair a dog.
  2. LizzyZK

geplaatst op 13-01-2013 om 20:21
    Of husky+Alaskan Malamute en andere noorderlijke rassen (finse spitzen, Noorse Buhunden?)
    Of husky+Alaskan Malamute en andere noorderlijke rassen (finse spitzen, Noorse Buhunden?)
  3. Kristel

rank: 2

geplaatst op 14-01-2013 om 23:56
    nee niet dat ik weet..... had wel eens een bongo-bon waarmee je zo een huskyrit kon maken (husky's trekken dan een soort van quad)
    nee niet dat ik weet..... had wel eens een bongo-bon waarmee je zo een huskyrit kon maken (husky's trekken dan een soort van quad)
    www.kastagnebos.jimdo.com
  4. LizzyZK

geplaatst op 26-01-2013 om 13:19
    oh leuk, welke bongo was dat? en ik zei nog net tegen men vriend, welke idioot laat nu zen hond naast een motorisch voertuig lopen EMO 8
    oh leuk, welke bongo was dat? en ik zei nog net tegen men vriend, welke idioot laat nu zen hond naast een motorisch voertuig lopen ;-)
  5. Kristel

rank: 2

geplaatst op 28-01-2013 om 11:06
    Avontuur voor 2 maar die activiteit hebben ze precies geschrapt: http://www.bongo.be/nl/cadeau-husky-safari-in-groede-nl-86545/http://www.bongo.be/nl/cadeau-husky-safari-in-groede-nl-86545/. Ik heb daarmee een 'avontuurlijke' fjordenwandeling gekozen in het Mastbos in Nederland... een beetje een domper was dat we alleen maar gestapt hebben en noch ik noch mijn vriend met een fjord mochten rijden.... mijn paardje mankte bovendien.
    Avontuur voor 2 maar die activiteit hebben ze precies geschrapt: [URL=http://www.bongo.be/nl/cadeau-husky-safari-in-groede-nl-86545/]http://www.bongo.be/nl/cadeau-husky-safari-in-groede-nl-86545/[/URL]http://www.bongo.be/nl/cadeau-husky-safari-in-groede-nl-86545/. Ik heb daarmee een 'avontuurlijke' fjordenwandeling gekozen in het Mastbos in Nederland... een beetje een domper was dat we alleen maar gestapt hebben en noch ik noch mijn vriend met een fjord mochten rijden.... mijn paardje mankte bovendien.
    www.kastagnebos.jimdo.com
  6. LizzyZK

geplaatst op 28-01-2013 om 21:39
    oh spijtig EMO 2
    oh spijtig :(
  7. lizzy28

rank: 967

geplaatst op 06-03-2013 om 14:19
    ja dat vroeg ik me dus ook af lijkt me weg leuk om eens iets te ondernemen met andere husky's en eigenaars EMO 8
    ja dat vroeg ik me dus ook af lijkt me weg leuk om eens iets te ondernemen met andere husky's en eigenaars [emo8]
  8. LizzyZK

geplaatst op 01-04-2013 om 14:40
    Ik heb het nog nooit gezien of gehoord EMO 3 misschien omdat er veel niet graag gewoon wandleen met hun husky? Omdat hij trekt aan de leiband? EMO 1
    Misschien moeten we maar eens een oproep organiseren EMO 1
    Ik heb het nog nooit gezien of gehoord :p misschien omdat er veel niet graag gewoon wandleen met hun husky? Omdat hij trekt aan de leiband? :) Misschien moeten we maar eens een oproep organiseren :)
  9. biekevg

rank: 1

geplaatst op 02-04-2013 om 21:00
    Lizzy, ik weet het niet meer hoor, heb je eens gekeken op het item Grote Hondencentrumwandeling? Misschien zegt het je iets om ook eens te komen?EMO 1
    Lizzy, ik weet het niet meer hoor, heb je eens gekeken op het item Grote Hondencentrumwandeling? Misschien zegt het je iets om ook eens te komen?[emo1]
    Bieke
  10. biekevg

rank: 1

geplaatst op 02-04-2013 om 21:00
    Lizzy, ik weet het niet meer hoor, heb je eens gekeken op het item Grote Hondencentrumwandeling? Misschien zegt het je iets om ook eens te komen?EMO 1
    Lizzy, ik weet het niet meer hoor, heb je eens gekeken op het item Grote Hondencentrumwandeling? Misschien zegt het je iets om ook eens te komen?[emo1]
    Bieke
  11. Huskylove

rank: 4558

geplaatst op 20-12-2016 om 00:48
    3 jaar te laat maar er zijn heel veel husky meetings EMO 1
    3 jaar te laat maar er zijn heel veel husky meetings :)
  12. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x