Honden centrum

Honden algemeen » Nieuwe hond » Shiba Inu fokker gezocht

1. Acketom

rank: 4735

geplaatst op 03-02-2019 om 21:04
    Hallo iedereen ,

Mijn naam is Tom & samen met mijn partner Elise ben ik op zoek naar een fokker voor shiba inu’s
    Dit moet absoluut een betrouwbare fokker zijn en zeker geen broodfokker.

Zelf woon ik in Waregem ( België , West Vlaanderen ) dus zou fijn zijn als er eentje in de regio is .
    Indien niet rijd ik gerust wel naar de andere kant van het land EMO 3

Alvast bedankt dat je tijd nam om te antwoorden en tot later !

Tom
    Hallo iedereen , Mijn naam is Tom & samen met mijn partner Elise ben ik op zoek naar een fokker voor shiba inu’s Dit moet absoluut een betrouwbare fokker zijn en zeker geen broodfokker. Zelf woon ik in Waregem ( België , West Vlaanderen ) dus zou fijn zijn als er eentje in de regio is . Indien niet rijd ik gerust wel naar de andere kant van het land [emo3] Alvast bedankt dat je tijd nam om te antwoorden en tot later ! Tom
  2. kevin22

rank: 4747

geplaatst op 24-04-2019 om 17:40
    Acketom schreef:
    Hallo iedereen ,

Mijn naam is Tom & samen met mijn partner Elise ben ik op zoek naar een fokker voor shiba inu’s
    Dit moet absoluut een betrouwbare fokker zijn en zeker geen broodfokker.

Zelf woon ik in Waregem ( België , West Vlaanderen ) dus zou fijn zijn als er eentje in de regio is .
    Indien niet rijd ik gerust wel naar de andere kant van het land EMO 3

Alvast bedankt dat je tijd nam om te antwoorden en tot later !

Tom

Ik volg ben zelf van Lauwe en we zouden ook heel graag een Shiba hebben dus volg zeker uw antwoord. Enige dat ik vind is Antwerpen en Limburg wat ik wel over zou hebben voor een Shiba hoor.
    [quote=Acketom]Hallo iedereen , Mijn naam is Tom & samen met mijn partner Elise ben ik op zoek naar een fokker voor shiba inu’s Dit moet absoluut een betrouwbare fokker zijn en zeker geen broodfokker. Zelf woon ik in Waregem ( België , West Vlaanderen ) dus zou fijn zijn als er eentje in de regio is . Indien niet rijd ik gerust wel naar de andere kant van het land [emo3] Alvast bedankt dat je tijd nam om te antwoorden en tot later ! Tom[/quote] Ik volg ben zelf van Lauwe en we zouden ook heel graag een Shiba hebben dus volg zeker uw antwoord. Enige dat ik vind is Antwerpen en Limburg wat ik wel over zou hebben voor een Shiba hoor.
  3. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x