Honden centrum

Honden algemeen » Fokken van honden » Iemand ervaring met Houssin en/of de woefkesranch ?

1. MartineL

rank: 264

geplaatst op 22-10-2013 om 08:21
    Same, same over here Sien !
    Die van ons had 4 maanden in een bak van 1m op 1m gezeten was ziek (Kennelhoest en stak zo onze andere honden aan), was mensenschuw en kende niks van zindelijkheid.
    Als dat dan je eerste ervaring met een hond is, dan gaat je goesting wel snel over denk ik
    Gelukkig bij ons hadden we toch al heel wat ervaring en mits heel veel geduld en heel veel liefde is hij uiteindelijk tot een prachtige kerel uitgegroeid. Maar ik heb regelmatig met mn handen in mn haar gezeten hoor en veel onnodige dokterkosten hadden vermeden kunnen worden.
    Same, same over here Sien ! Die van ons had 4 maanden in een bak van 1m op 1m gezeten was ziek (Kennelhoest en stak zo onze andere honden aan), was mensenschuw en kende niks van zindelijkheid. Als dat dan je eerste ervaring met een hond is, dan gaat je goesting wel snel over denk ik Gelukkig bij ons hadden we toch al heel wat ervaring en mits heel veel geduld en heel veel liefde is hij uiteindelijk tot een prachtige kerel uitgegroeid. Maar ik heb regelmatig met mn handen in mn haar gezeten hoor en veel onnodige dokterkosten hadden vermeden kunnen worden.
  2. JokeH

rank: 9

geplaatst op 22-10-2013 om 13:41
    Ja dat is de keerzijde natuurlijk! Jammer genoeg is het moeilijk om de juiste fokker te vinden en veel mensen willen daar geen moeite voor doen! Ik ben toch blij dat ik goed gezocht heb.
    Het lijkt mij trouwens toch nog een leuke kruising die je hebt! Maar het is tegenwoordig niet makkelijk ze nog kwijt te raken, ook al hebben mensen met een toevallig nestje meestal goede bedoelingen
    Ja dat is de keerzijde natuurlijk! Jammer genoeg is het moeilijk om de juiste fokker te vinden en veel mensen willen daar geen moeite voor doen! Ik ben toch blij dat ik goed gezocht heb. Het lijkt mij trouwens toch nog een leuke kruising die je hebt! Maar het is tegenwoordig niet makkelijk ze nog kwijt te raken, ook al hebben mensen met een toevallig nestje meestal goede bedoelingen
    Joke
  3. Bene

rank: 447

geplaatst op 24-10-2013 om 12:09
    De beslissing is genomen !! Maandag gaan we onze pup halen bij de snuffel en er is ook al een afspraak bij de dierenarts op maandag om een volledige check-up te laten doen op vlooitjes, oor mijten ect...EMO 1
    De beslissing is genomen !! Maandag gaan we onze pup halen bij de snuffel en er is ook al een afspraak bij de dierenarts op maandag om een volledige check-up te laten doen op vlooitjes, oor mijten ect...[emo1]
  4. MartineL

geplaatst op 24-10-2013 om 18:10
    Oh Joke, voor onze Deense Dog en Sint Bernard hebben we wel goed gezocht hoor, maar ons Malamuthje was idd eerder een aankoop uit hartzeer! En ook al weten we maar al te goed dat je deze mensen eerder moet boycotten dan daar aankopen te doen, maar ik had zo'n verdriet hem zo te zien en hij stond op mijn verlanglijstje....nu al bij al het is goed gekomen EMO 1
    En idd het is een zeer mooie kruising die we hebben, maar helaas krijgen we ze niet verkocht.
    Zoals reeds eerder gezegd, ongekend ras, maar gelukkig hebben we enorm veel plaats en heb ik de chance dat ik altijd thuis ben, dus hangen ze aan mijn rokken ( figuurlijk EMO 4 want hier loop ik meestal met mn jeans of overal aan) en breng ik ze met liefde groot, maar tis toch een hele onderneming hoor !!
    Oh Joke, voor onze Deense Dog en Sint Bernard hebben we wel goed gezocht hoor, maar ons Malamuthje was idd eerder een aankoop uit hartzeer! En ook al weten we maar al te goed dat je deze mensen eerder moet boycotten dan daar aankopen te doen, maar ik had zo'n verdriet hem zo te zien en hij stond op mijn verlanglijstje....nu al bij al het is goed gekomen [emo1] En idd het is een zeer mooie kruising die we hebben, maar helaas krijgen we ze niet verkocht. Zoals reeds eerder gezegd, ongekend ras, maar gelukkig hebben we enorm veel plaats en heb ik de chance dat ik altijd thuis ben, dus hangen ze aan mijn rokken ( figuurlijk [emo4] want hier loop ik meestal met mn jeans of overal aan) en breng ik ze met liefde groot, maar tis toch een hele onderneming hoor !!
  5. MartineL

geplaatst op 24-10-2013 om 18:13
    Hoi Bene, super EMO 4 !!!! Ben blij voor jou
    Kijk uit naar een foto EMO 1
    Doe ze daar de groeten van ons en laat hun maar weten dan met ons Bobine-tje (de Sint-Bernard van begin dit jaar) alles prima gaat en ze een flinke ,mooie en zeer brave en intelligente meid geworden is en we er nog elke dag superblij mee zijn EMO 1EMO 1EMO 1
    Veel succes met je kleine meid of boy !!!!
    Hoi Bene, super [emo4] !!!! Ben blij voor jou Kijk uit naar een foto [emo1] Doe ze daar de groeten van ons en laat hun maar weten dan met ons Bobine-tje (de Sint-Bernard van begin dit jaar) alles prima gaat en ze een flinke ,mooie en zeer brave en intelligente meid geworden is en we er nog elke dag superblij mee zijn [emo1][emo1][emo1] Veel succes met je kleine meid of boy !!!!
  6. Bene

geplaatst op 31-10-2013 om 12:45
    sinds maandag hebben we onze kleine jongen thuis!! we zijn rechtstreeks met hem naar de dieren arts gegaan voor een check-up en hij is kern gezond !! Het enige wat niet zo leuk was ... hij had nog extra gasten mee (vlooien) daar heeft de dierenarts hen onmiddellijk voor behandeld . En foto volgt nog EMO 8
    sinds maandag hebben we onze kleine jongen thuis!! we zijn rechtstreeks met hem naar de dieren arts gegaan voor een check-up en hij is kern gezond !! Het enige wat niet zo leuk was ... hij had nog extra gasten mee (vlooien) daar heeft de dierenarts hen onmiddellijk voor behandeld . En foto volgt nog ;-)
  7. Bene

geplaatst op 31-10-2013 om 12:45
    Oh ja ... hij noemt Toby
    Oh ja ... hij noemt Toby
  8. MartineL

geplaatst op 31-10-2013 om 18:53
    EMO 1EMO 1 Kei leuk !!!
    En Toby is wel een schattige naam, I like EMO 4
    Tja vlooitjes.....kan gebeuren en daar mag of kan de fokker helaas weinig aan doen tot een bepaalde leeftijd , maar dat is gelukkig snel van de baan eens dat ze thuis zijn.
    Die ongewenste gasten zitten vaak in het hooi of de houtschilfers en daar sta je dan ( tot 8 weken mag je de pupjes daarvoor niet behandelen)
    Ik hoop dat je vele leuke momenten gaat beleven met Toby en af en toe hier nog wat laat horen
    Toedels !!!!
    [emo1][emo1] Kei leuk !!! En Toby is wel een schattige naam, I like [emo4] Tja vlooitjes.....kan gebeuren en daar mag of kan de fokker helaas weinig aan doen tot een bepaalde leeftijd , maar dat is gelukkig snel van de baan eens dat ze thuis zijn. Die ongewenste gasten zitten vaak in het hooi of de houtschilfers en daar sta je dan ( tot 8 weken mag je de pupjes daarvoor niet behandelen) Ik hoop dat je vele leuke momenten gaat beleven met Toby en af en toe hier nog wat laat horen Toedels !!!!
  9. Twilight

rank: 801

geplaatst op 31-10-2013 om 20:29
    je kan altijd geluk hebben, maar ik zou het nooit kopen, zo'n pup, ook al heb je veel geluk en is hij raszuiver, denk aan de ouderdieren!
    je kan altijd geluk hebben, maar ik zou het nooit kopen, zo'n pup, ook al heb je veel geluk en is hij raszuiver, denk aan de ouderdieren!
  10. MartineL

geplaatst op 31-10-2013 om 21:34
    100% gelijk Twilight, volkomen mee akkoord !
    Bij de zoektocht naar onze Sint Bernard heeft mn man ook menig traan gelaten en zeer beteuterd gekeken bij de eerste 2 die we gingen bekijken en ik had het er ook zeer moeilijk mee, maar hield uiteindelijk mn poot stijf, gelukkig maar.
    Maar toen we op onze Malamuth uitkwamen kon ik helaas mn verstand niet meer de baas en nam mn hart de overhand
    We hebben ook 2 teefjes geadopteerd die gered zijn geweest uit de broodfok , superlieve aanhankelijke dametjes zijn het nu, dus ja zo zie je maar
    100% gelijk Twilight, volkomen mee akkoord ! Bij de zoektocht naar onze Sint Bernard heeft mn man ook menig traan gelaten en zeer beteuterd gekeken bij de eerste 2 die we gingen bekijken en ik had het er ook zeer moeilijk mee, maar hield uiteindelijk mn poot stijf, gelukkig maar. Maar toen we op onze Malamuth uitkwamen kon ik helaas mn verstand niet meer de baas en nam mn hart de overhand We hebben ook 2 teefjes geadopteerd die gered zijn geweest uit de broodfok , superlieve aanhankelijke dametjes zijn het nu, dus ja zo zie je maar
  11. Bene

geplaatst op 02-11-2013 om 20:35
    Ondertussen is het niet zo goed met mijn puppy, woensdag zijn de problemen begonnen met niet meer willen eten en diarree. last van spoelwormen en hij is nu in de dieren kliniek om te behandelen, te herstellen en terug op kracht te komen!! Want ook de voeding die we heb met een spuitje moesten geven braakte hij uit en hebben zijn stoelgang opgevangen voor onderzoek en wachten nog op het resultaat. Gisteren 1 november en nu weekend. En daar we met het weekend geen risico wilde nemen hebben we in samenspraak met de dierenarts voor een opname gekozen. Wou dit toch even vermelden om andere te waarschuwen dat het ook mis kan gaan. Maar ik ben er van overtuigd dat iedere pup die je koop een gok is.
    Ondertussen is het niet zo goed met mijn puppy, woensdag zijn de problemen begonnen met niet meer willen eten en diarree. last van spoelwormen en hij is nu in de dieren kliniek om te behandelen, te herstellen en terug op kracht te komen!! Want ook de voeding die we heb met een spuitje moesten geven braakte hij uit en hebben zijn stoelgang opgevangen voor onderzoek en wachten nog op het resultaat. Gisteren 1 november en nu weekend. En daar we met het weekend geen risico wilde nemen hebben we in samenspraak met de dierenarts voor een opname gekozen. Wou dit toch even vermelden om andere te waarschuwen dat het ook mis kan gaan. Maar ik ben er van overtuigd dat iedere pup die je koop een gok is.
  12. MartineL

geplaatst op 03-11-2013 om 10:23
    Oei Bene, wat lees ik nu???
    Wat erg EMO 2, hopelijk gaat het snel beter met Toby
    Van die spoelwormen, daar heb ik hier in Frankrijk ook al veel gehoord via onze Vet, blijkbaar kunnen ze daar via de ontwormingskuur die ze als pup om de 2 weken krijgen niet altijd iets tegen doen.
    Hij vertelde mij dat het beter is om steeds een ander merk te gebruiken om de 2 weken, maar ja daar ben jij nu uiteraard niks mee.
    Na al die heisa de laatste tijd omtrent broodfok (ik heb het hier een beetje kunnen volgen en op FB uiteraard) vertrouw ik momenteel geen enkele "verkoper" meer, zelfs naar fokkers kijk ik nu met andere ogen
    Oh Bene ik voel me nu een beetje medeverantwoordelijk omdat jij daar je pup bent gaan halen EMO 17 , misschien stond hij ook wel op die lijst.....Sorry meid !
    Ik hoop van ganser harte dat alles goed komt en duim voor de kleine Toby xxx
    Oei Bene, wat lees ik nu??? Wat erg [emo2], hopelijk gaat het snel beter met Toby Van die spoelwormen, daar heb ik hier in Frankrijk ook al veel gehoord via onze Vet, blijkbaar kunnen ze daar via de ontwormingskuur die ze als pup om de 2 weken krijgen niet altijd iets tegen doen. Hij vertelde mij dat het beter is om steeds een ander merk te gebruiken om de 2 weken, maar ja daar ben jij nu uiteraard niks mee. Na al die heisa de laatste tijd omtrent broodfok (ik heb het hier een beetje kunnen volgen en op FB uiteraard) vertrouw ik momenteel geen enkele "verkoper" meer, zelfs naar fokkers kijk ik nu met andere ogen Oh Bene ik voel me nu een beetje medeverantwoordelijk omdat jij daar je pup bent gaan halen [emo17] , misschien stond hij ook wel op die lijst.....Sorry meid ! Ik hoop van ganser harte dat alles goed komt en duim voor de kleine Toby xxx
  13. Bene

geplaatst op 03-11-2013 om 15:38
    Onze kleine hartendief heeft het niet gehaald EMO 17 en is vanmorgen overleden. Volgens de resultaten van het labo aan parvo (kattenziekte). Volgens de dierenarts niet noodzakelijk de fout van de fokker !!! gewoon pech !! Ook kende ze de snuffel niet wat volgens haar betekend dat ze er geen negatieve ervaring mee hebben. Ik had ook al contact met de snuffel en daar waren ze heel meelevend en maakte geen enkel probleem om ons te vergoeden of een nieuwe pup te geven. Ook dat was een geruststellende factor volgens de dierenarts omdat de meeste fokker allerlei argumenten aanhalen wat hier niet het geval is !! Ze raden ons wel aan (zowel de snuffel als de dierenarts om een week of 2 a 3 te wachten vooraleer we een nieuwe pup in huis halen. Je kan je voorstellen dat hier al heel wat tranen aan te pas gekomen zijn !! Zelfs mijn man die een hond altijd heeft tegen gehouden heeft een traan gelaten. Ik heb Gisteren en vandaag hier alles onderhanden genomen en grondig gereinigd en ontsmet!!
    Martine !! Je moet je helemaal niet schuldig voelen !! want de dierenarts heeft nog gezegd dat er onlangs mensen met een rashond uit particulieren fok niet zo een gezonde hond hadden gekocht. Dus zoals jij het als zegt " geen enkele verkoper is te vertrouwen "
    We gaan nu enkele weken de leegte hier proberen te overwinnen en uitkijken naar een nieuwe pup.
    Om af te sluiten ga ik de woorden van mijn vader gebruiken HOE BETER MEN DE MENS LEERT KENNEN HOE MEER WE VAN DE DIEREN GAAN HOUDEN!!!
    Onze kleine hartendief heeft het niet gehaald [emo17] en is vanmorgen overleden. Volgens de resultaten van het labo aan parvo (kattenziekte). Volgens de dierenarts niet noodzakelijk de fout van de fokker !!! gewoon pech !! Ook kende ze de snuffel niet wat volgens haar betekend dat ze er geen negatieve ervaring mee hebben. Ik had ook al contact met de snuffel en daar waren ze heel meelevend en maakte geen enkel probleem om ons te vergoeden of een nieuwe pup te geven. Ook dat was een geruststellende factor volgens de dierenarts omdat de meeste fokker allerlei argumenten aanhalen wat hier niet het geval is !! Ze raden ons wel aan (zowel de snuffel als de dierenarts om een week of 2 a 3 te wachten vooraleer we een nieuwe pup in huis halen. Je kan je voorstellen dat hier al heel wat tranen aan te pas gekomen zijn !! Zelfs mijn man die een hond altijd heeft tegen gehouden heeft een traan gelaten. Ik heb Gisteren en vandaag hier alles onderhanden genomen en grondig gereinigd en ontsmet!! Martine !! Je moet je helemaal niet schuldig voelen !! want de dierenarts heeft nog gezegd dat er onlangs mensen met een rashond uit particulieren fok niet zo een gezonde hond hadden gekocht. Dus zoals jij het als zegt " geen enkele verkoper is te vertrouwen " We gaan nu enkele weken de leegte hier proberen te overwinnen en uitkijken naar een nieuwe pup. Om af te sluiten ga ik de woorden van mijn vader gebruiken HOE BETER MEN DE MENS LEERT KENNEN HOE MEER WE VAN DE DIEREN GAAN HOUDEN!!!
  14. Lievetati

rank: 2014

geplaatst op 17-11-2013 om 07:21
    WOEKFESRANCH, blijf daar weg. Wij hebben daar 7 jaar geleden een King Charles Cavalier gekocht. Ondertussen heb ik Rakker 4 maanden geleden moeten laten inslapen. Hij was nog geen jaar en hij moest al aan beide heupjes geopereerd worden. Ook had hij een zware hartafwijking. Dat is dan ook de oorzaak geweest dat ik hem heb moeten laten inslapen. Hij begon ook neurologische afwijkingen te vertonen, alsook had hij hetzelfde aan zijn voorpootjes als aan zijn achterpootjes. Maar door zijn hartafwijking was opereren niet mogelijk. Toch ben ik blij dat ik Rakker 6,5 heb kunnen vertroetelen. Maar behoud u voor zulk veel leed, pijn en verdriet. Deze praktijken, zoals de Woefkesranch kunnen enkel verdwijnen als er ook niemand nog gaat kopen.
    WOEKFESRANCH, blijf daar weg. Wij hebben daar 7 jaar geleden een King Charles Cavalier gekocht. Ondertussen heb ik Rakker 4 maanden geleden moeten laten inslapen. Hij was nog geen jaar en hij moest al aan beide heupjes geopereerd worden. Ook had hij een zware hartafwijking. Dat is dan ook de oorzaak geweest dat ik hem heb moeten laten inslapen. Hij begon ook neurologische afwijkingen te vertonen, alsook had hij hetzelfde aan zijn voorpootjes als aan zijn achterpootjes. Maar door zijn hartafwijking was opereren niet mogelijk. Toch ben ik blij dat ik Rakker 6,5 heb kunnen vertroetelen. Maar behoud u voor zulk veel leed, pijn en verdriet. Deze praktijken, zoals de Woefkesranch kunnen enkel verdwijnen als er ook niemand nog gaat kopen.
  15. johan1

rank: 4019

geplaatst op 31-12-2013 om 08:30
    Ga nooit naar de woefkesranch. Heb er recent een puppie gekocht en ben nu naar de dierenarts geweest. Blijkt de hond aangeboren afwijkingen te hebben door overfokking en de puppie is daar duidelijk ook niet goed verzorgd geweest. Zij ontkennen natuurlijk alles en terwijl het nog binnen de garantie periode was wilden ze ons toch niet helpen ! Echt niet doen ! !
    Ga nooit naar de woefkesranch. Heb er recent een puppie gekocht en ben nu naar de dierenarts geweest. Blijkt de hond aangeboren afwijkingen te hebben door overfokking en de puppie is daar duidelijk ook niet goed verzorgd geweest. Zij ontkennen natuurlijk alles en terwijl het nog binnen de garantie periode was wilden ze ons toch niet helpen ! Echt niet doen ! !
  16. Animalfriend

rank: 2472

geplaatst op 03-01-2014 om 17:05
    Toch even een kleine nuancering wat betreft de eerlijkheid van de eigenaar van De Snuffel. Ook mijn pupje had toevallig(???) kattenziekte of parvovirose. Toen ik hem opbelde om het te melden, viel hij uit de lucht. Had hij nog nooit meegemaakt in zijn kennel. Mijn pup is gestorven in december ' 13, terwijl ik hier nu lees dat in november '13 nog een pup parvo had. Onze pup had daarbovenop ook nog kennelhoest. Onze dierenarts zei dat hij in zijn kennel minstens één tot twee maanden nodig had om alles virusvrij te maken. Toch verkoopt hij rustig verder, met alle gevolgen vandien. Dit is volgens mij een rasechte BROODFOKKER!! Wegblijven daar dus. Ook op facebook vind je een Franstalige groep tegen De Snuffel.
    Toch even een kleine nuancering wat betreft de eerlijkheid van de eigenaar van De Snuffel. Ook mijn pupje had toevallig(???) kattenziekte of parvovirose. Toen ik hem opbelde om het te melden, viel hij uit de lucht. Had hij nog nooit meegemaakt in zijn kennel. Mijn pup is gestorven in december ' 13, terwijl ik hier nu lees dat in november '13 nog een pup parvo had. Onze pup had daarbovenop ook nog kennelhoest. Onze dierenarts zei dat hij in zijn kennel minstens één tot twee maanden nodig had om alles virusvrij te maken. Toch verkoopt hij rustig verder, met alle gevolgen vandien. Dit is volgens mij een rasechte BROODFOKKER!! Wegblijven daar dus. Ook op facebook vind je een Franstalige groep tegen De Snuffel.
  17. herry

rank: 4029

geplaatst op 28-01-2014 om 17:26
    ik denk persoonlijk dat iedereen dat kweekt het doet voor het geld spijtig genoeg ik heb 2 honden gekocht bij woefksranch een jack russel devil 13 jaar geworden en staffort angel ook supper gezond onlangs heb ik in nederland bij iemand thuis!! een american bully gekocht en zit vol wormen altijd ziek ontstoken gewrichten na bezoek aan 3 dierenartsen en veel medicatie was het probleem nog steeds niet opgelost daarom ben ik naar woefkesranch gegaan of zij daar al ervaring mee gehad hebben ik heb de hond daar niet gekocht en zij hebben mij supper goed geholpen!!!!
    ze hebben mij aangeraden dat ik natuur producten moest geven en tot mijn verbazing helpt dit supper dus zij geven raad over een pup dat niet van hun komt waar ze geen geld aan verdient hebben dan denk ik ja dan heb je een hard voor dieren ik versta de slechte reacties niet ik ken verschillende mensen die supper blij zijn met hun hondje die van daar komt en ik kan er ook geen slecht woord van zeggen wij zijn zelfs heel blij dat wij nu kunnen genieten van onze pup
    ik denk persoonlijk dat iedereen dat kweekt het doet voor het geld spijtig genoeg ik heb 2 honden gekocht bij woefksranch een jack russel devil 13 jaar geworden en staffort angel ook supper gezond onlangs heb ik in nederland bij iemand thuis!! een american bully gekocht en zit vol wormen altijd ziek ontstoken gewrichten na bezoek aan 3 dierenartsen en veel medicatie was het probleem nog steeds niet opgelost daarom ben ik naar woefkesranch gegaan of zij daar al ervaring mee gehad hebben ik heb de hond daar niet gekocht en zij hebben mij supper goed geholpen!!!! ze hebben mij aangeraden dat ik natuur producten moest geven en tot mijn verbazing helpt dit supper dus zij geven raad over een pup dat niet van hun komt waar ze geen geld aan verdient hebben dan denk ik ja dan heb je een hard voor dieren ik versta de slechte reacties niet ik ken verschillende mensen die supper blij zijn met hun hondje die van daar komt en ik kan er ook geen slecht woord van zeggen wij zijn zelfs heel blij dat wij nu kunnen genieten van onze pup
  18. 91

rank: 4374

geplaatst op 24-04-2016 om 20:53
    ik ken de woefkesranch heel goed en ik kan er NIKS slecht over zeggen! de honden zitten daar heel proper en zien er allemaal heel gezond uit. De laatste jaren is er heel veel slecht over gezegt maar HEEL VEEL van die mensen dat er iets over zei is nog NOOIT daar geweest. En als je daar veel komt zie je dat het allemaal zever is. De honden worden er super goed verzorgt, ergens anders waar ik al ben geweest zitten de hondjes gewoon in een kelder en daar mag je de mama zelfs niet zien dat is verdacht maar hier niet. Hier kan je da moeder er van zien. Het is misschien wel een broodfokker maar de hondjes worden er niet mishandeld IN TEGENDEEL!
    ik ken de woefkesranch heel goed en ik kan er NIKS slecht over zeggen! de honden zitten daar heel proper en zien er allemaal heel gezond uit. De laatste jaren is er heel veel slecht over gezegt maar HEEL VEEL van die mensen dat er iets over zei is nog NOOIT daar geweest. En als je daar veel komt zie je dat het allemaal zever is. De honden worden er super goed verzorgt, ergens anders waar ik al ben geweest zitten de hondjes gewoon in een kelder en daar mag je de mama zelfs niet zien dat is verdacht maar hier niet. Hier kan je da moeder er van zien. Het is misschien wel een broodfokker maar de hondjes worden er niet mishandeld IN TEGENDEEL!
  19. Kristel

rank: 2

geplaatst op 08-08-2016 om 14:27
    91 schreef:

Hoe goed ken je woefkesranch '91'? Werknemer/familie?
    [quote=91]ik ken de woefkesranch heel goed en ik kan er NIKS slecht over zeggen! de honden zitten daar heel proper en zien er allemaal heel gezond uit. De laatste jaren is er heel veel slecht over gezegt maar HEEL VEEL van die mensen dat er iets over zei is nog NOOIT daar geweest. En als je daar veel komt zie je dat het allemaal zever is. De honden worden er super goed verzorgt, ergens anders waar ik al ben geweest zitten de hondjes gewoon in een kelder en daar mag je de mama zelfs niet zien dat is verdacht maar hier niet. Hier kan je da moeder er van zien. Het is misschien wel een broodfokker maar de hondjes worden er niet mishandeld IN TEGENDEEL! [/quote] Hoe goed ken je woefkesranch '91'? Werknemer/familie?
    www.kastagnebos.jimdo.com
  20. Cockertje

rank: 120

geplaatst op 13-09-2016 om 09:27
    91 schreef:

Het moest er nog maar bijkomen dat de hondjes mishandeld werden. Wat dacht je van de moederhondjes die een leven lang elke loopsheid gedekt worden en aan de lopende band pups moeten produceren? Nooit daglicht zien, nooit een vriendelijk woord? Ik wens jou een doodzieke pup, misschien gaan dan je ogen open. Ik wil niet schelden maar jij bent dommer dan dom of familie van...EMO 5
    Hoeveel krijg je trouwens betaald om jouw onzin hier te komen uitkramen?
    [quote=91]ik ken de woefkesranch heel goed en ik kan er NIKS slecht over zeggen! de honden zitten daar heel proper en zien er allemaal heel gezond uit. De laatste jaren is er heel veel slecht over gezegt maar HEEL VEEL van die mensen dat er iets over zei is nog NOOIT daar geweest. En als je daar veel komt zie je dat het allemaal zever is. De honden worden er super goed verzorgt, ergens anders waar ik al ben geweest zitten de hondjes gewoon in een kelder en daar mag je de mama zelfs niet zien dat is verdacht maar hier niet. Hier kan je da moeder er van zien. Het is misschien wel een broodfokker maar de hondjes worden er niet mishandeld IN TEGENDEEL! [/quote] Het moest er nog maar bijkomen dat de hondjes mishandeld werden. Wat dacht je van de moederhondjes die een leven lang elke loopsheid gedekt worden en aan de lopende band pups moeten produceren? Nooit daglicht zien, nooit een vriendelijk woord? Ik wens jou een doodzieke pup, misschien gaan dan je ogen open. Ik wil niet schelden maar jij bent dommer dan dom of familie van...[emo5] Hoeveel krijg je trouwens betaald om jouw onzin hier te komen uitkramen?
  21. Kristel

rank: 2

geplaatst op 13-09-2016 om 13:27
    Cockertje schreef:
    91 schreef:

Het moest er nog maar bijkomen dat de hondjes mishandeld werden. Wat dacht je van de moederhondjes die een leven lang elke loopsheid gedekt worden en aan de lopende band pups moeten produceren? Nooit daglicht zien, nooit een vriendelijk woord? Ik wens jou een doodzieke pup, misschien gaan dan je ogen open. Ik wil niet schelden maar jij bent dommer dan dom of familie van...EMO 5
    Cockertje schreef:
    91 schreef:

Ach trek het je niet aan, dit is duidelijk een werknemer of familie. Met nog maar eens Woefkesranch te vermelden komt dit topic alleen nog maar hoger in de rankings van searchengines terecht. En komen de mensen die via google iets te weten willen komen over woefkesranch nog sneller hier terecht EMO 1
    [quote=Cockertje][quote=91]ik ken de woefkesranch heel goed en ik kan er NIKS slecht over zeggen! de honden zitten daar heel proper en zien er allemaal heel gezond uit. De laatste jaren is er heel veel slecht over gezegt maar HEEL VEEL van die mensen dat er iets over zei is nog NOOIT daar geweest. En als je daar veel komt zie je dat het allemaal zever is. De honden worden er super goed verzorgt, ergens anders waar ik al ben geweest zitten de hondjes gewoon in een kelder en daar mag je de mama zelfs niet zien dat is verdacht maar hier niet. Hier kan je da moeder er van zien. Het is misschien wel een broodfokker maar de hondjes worden er niet mishandeld IN TEGENDEEL! [/quote] Het moest er nog maar bijkomen dat de hondjes mishandeld werden. Wat dacht je van de moederhondjes die een leven lang elke loopsheid gedekt worden en aan de lopende band pups moeten produceren? Nooit daglicht zien, nooit een vriendelijk woord? Ik wens jou een doodzieke pup, misschien gaan dan je ogen open. Ik wil niet schelden maar jij bent dommer dan dom of familie van...[emo5] Hoeveel krijg je trouwens betaald om jouw onzin hier te komen uitkramen?[/quote][quote=Cockertje][quote=91]ik ken de woefkesranch heel goed en ik kan er NIKS slecht over zeggen! de honden zitten daar heel proper en zien er allemaal heel gezond uit. De laatste jaren is er heel veel slecht over gezegt maar HEEL VEEL van die mensen dat er iets over zei is nog NOOIT daar geweest. En als je daar veel komt zie je dat het allemaal zever is. De honden worden er super goed verzorgt, ergens anders waar ik al ben geweest zitten de hondjes gewoon in een kelder en daar mag je de mama zelfs niet zien dat is verdacht maar hier niet. Hier kan je da moeder er van zien. Het is misschien wel een broodfokker maar de hondjes worden er niet mishandeld IN TEGENDEEL! [/quote] Het moest er nog maar bijkomen dat de hondjes mishandeld werden. Wat dacht je van de moederhondjes die een leven lang elke loopsheid gedekt worden en aan de lopende band pups moeten produceren? Nooit daglicht zien, nooit een vriendelijk woord? Ik wens jou een doodzieke pup, misschien gaan dan je ogen open. Ik wil niet schelden maar jij bent dommer dan dom of familie van...[emo5] Hoeveel krijg je trouwens betaald om jouw onzin hier te komen uitkramen?[/quote] Ach trek het je niet aan, dit is duidelijk een werknemer of familie. Met nog maar eens Woefkesranch te vermelden komt dit topic alleen nog maar hoger in de rankings van searchengines terecht. En komen de mensen die via google iets te weten willen komen over woefkesranch nog sneller hier terecht :)
    www.kastagnebos.jimdo.com
  22. Frenchie

rank: 4477

geplaatst op 23-12-2016 om 11:51
    Ik begrijp niet dat Woefkesranch promoot met 100% Belgisch. Onze Franse bulldog pups (2012) bleken van Hongarije te komen. Wist ik pas bij het betalen van eindsom en overhandigen paspoort. Uitleg was : ze werk(t)en al jaren met die Hongaarse 'leverancier'. Ik werd ter plekke misselijk (en nog steeds) van het woord leverancier!!!! Ik heb er 10 jaar over nagedacht om een dier in huis te halen dus toen ik die snoetjes van onze bullies zag kon ik ze daar ook niet meer achterlaten.Toen ik naar de ouders vroeg kreeg ik geen enkele informatie want ze wisten het zelf ook niet!?!? Gelukkig zijn ze wel gezond maar karaktergewijs...het zijn vechtersbaasjes, zeer dominant en soms vals... ze zijn nochtans opgevoed met kinderen en gingen overal mee naar toe. Nooit meer ga ik in Woefkesranch (of soortgelijk) een dier kopen. Eigenlijk is niets om fier over te zijn om zich 'kweker' tenzij van planten EMO 1 te noemen, je beslist per slot voor het dier wanneer er een zwangerschap moet zijn om daar winst uit te halen! Dat op zich is al onnatuurlijk! Voortaan enkel nog asieldiertjes
    Ik begrijp niet dat Woefkesranch promoot met 100% Belgisch. Onze Franse bulldog pups (2012) bleken van Hongarije te komen. Wist ik pas bij het betalen van eindsom en overhandigen paspoort. Uitleg was : ze werk(t)en al jaren met die Hongaarse 'leverancier'. Ik werd ter plekke misselijk (en nog steeds) van het woord leverancier!!!! Ik heb er 10 jaar over nagedacht om een dier in huis te halen dus toen ik die snoetjes van onze bullies zag kon ik ze daar ook niet meer achterlaten.Toen ik naar de ouders vroeg kreeg ik geen enkele informatie want ze wisten het zelf ook niet!?!? Gelukkig zijn ze wel gezond maar karaktergewijs...het zijn vechtersbaasjes, zeer dominant en soms vals... ze zijn nochtans opgevoed met kinderen en gingen overal mee naar toe. Nooit meer ga ik in Woefkesranch (of soortgelijk) een dier kopen. Eigenlijk is niets om fier over te zijn om zich 'kweker' tenzij van planten [emo1] te noemen, je beslist per slot voor het dier wanneer er een zwangerschap moet zijn om daar winst uit te halen! Dat op zich is al onnatuurlijk! Voortaan enkel nog asieldiertjes
  23. 165165

rank: 987

geplaatst op 19-03-2017 om 14:11
    animallover schreef:
    Beste spelers , ik wou eens weten of iemand ervaring heeft met Houssin en/of de woefkesranch.

Het wel netjes houden AUB. EMO 1
    [quote=animallover]Beste spelers , ik wou eens weten of iemand ervaring heeft met Houssin en/of de woefkesranch. Het wel netjes houden AUB. :)[/quote]
  24. 165165

geplaatst op 19-03-2017 om 14:12
    165165 schreef:
    animallover schreef:
    Beste spelers , ik wou eens weten of iemand ervaring heeft met Houssin en/of de woefkesranch.

Het wel netjes houden AUB. EMO 1
    [quote=165165][quote=animallover]Beste spelers , ik wou eens weten of iemand ervaring heeft met Houssin en/of de woefkesranch. Het wel netjes houden AUB. :)[/quote][/quote]
  25. 165165

geplaatst op 19-03-2017 om 14:16
    Ik heb op 11/3 2017
    Een Maltezer gekocht heel gezond ,wat vroeger gebeurde is nu niet meer het geval .Wij hebben de moeder gezien mooi verzorgd en onze pup ook .Ze is heel leergierig en heel levendig .Over jaren terug blijven zeveren dat is spijtig genoeg mischien het geval geweest .Nu zeker niet meer .En ik moet zeggen de training en uitleg van honden entry medewerker is super op een week zijn wij al een heel pak verder ,zit ,lig naam foei dat heeft ze reeds al bij geleerd .Ik ben er zeer tevreden over
    Ik heb op 11/3 2017 Een Maltezer gekocht heel gezond ,wat vroeger gebeurde is nu niet meer het geval .Wij hebben de moeder gezien mooi verzorgd en onze pup ook .Ze is heel leergierig en heel levendig .Over jaren terug blijven zeveren dat is spijtig genoeg mischien het geval geweest .Nu zeker niet meer .En ik moet zeggen de training en uitleg van honden entry medewerker is super op een week zijn wij al een heel pak verder ,zit ,lig naam foei dat heeft ze reeds al bij geleerd .Ik ben er zeer tevreden over
  26. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x