Honden centrum

Honden algemeen » Fokken van honden » Ik wil een puppy, Blookstraat Zonhoven

1. KirstenHermans

rank: 1503

geplaatst op 30-07-2012 om 01:16
    Jammer genoeg hebben we ons laten vangen en hebben we een puppy bij deze fokker gekocht EMO 14
    Nu fouten zijn er om uit te leren.
    Na enkele dagen werd onze pup ziek en bleek dat ze parvo had, we hebben geluk gehad en ze is er door gekomen, natuurlijk zegt de verkoper dat dit niet van bij hun komt EMO 5
    Heeft er nog iemand dit bij hun mee gemaakt?
    Jammer genoeg hebben we ons laten vangen en hebben we een puppy bij deze fokker gekocht [emo14] Nu fouten zijn er om uit te leren. Na enkele dagen werd onze pup ziek en bleek dat ze parvo had, we hebben geluk gehad en ze is er door gekomen, natuurlijk zegt de verkoper dat dit niet van bij hun komt [emo5] Heeft er nog iemand dit bij hun mee gemaakt?
  2. Kristel

rank: 2

geplaatst op 30-07-2012 om 09:44
    Kirsten,
    Parvo is iets wat zelf een ingeënte pup kan krijgen ... De fokker laat het pupje rond 6-7 weken inententen, dan telkens een maand later: een keer rond 10-11 weken en een keer rond 14-16 weken. Je pup kan het dus evengoed op een plasweide recht tegenover je huis hebben opgelopen, is dus idd niet zeker dat het van bij de fokker te komt. Of zijn er misschien andere pupjes uit dat nest die het ook opgelopen hebben dat jij weet?
    En inentingen zoals parvo en kennelhoest zijn pas helemaal ingewerkt na een dag of 10. Inentingen zijn trouwens nooit 100% efficiënt.
    Kirsten, Parvo is iets wat zelf een ingeënte pup kan krijgen ... De fokker laat het pupje rond 6-7 weken inententen, dan telkens een maand later: een keer rond 10-11 weken en een keer rond 14-16 weken. Je pup kan het dus evengoed op een plasweide recht tegenover je huis hebben opgelopen, is dus idd niet zeker dat het van bij de fokker te komt. Of zijn er misschien andere pupjes uit dat nest die het ook opgelopen hebben dat jij weet? En inentingen zoals parvo en kennelhoest zijn pas helemaal ingewerkt na een dag of 10. Inentingen zijn trouwens nooit 100% efficiënt.
    www.kastagnebos.jimdo.com
  3. Kristel

geplaatst op 30-07-2012 om 09:50
    Ben even op de site gaan kijken van de 'fokker'
    Het betreft een groothandel waar de puppy's 'assortiment' worden genoemd.

Natuurlijk zullen zij niet met dezelfde zorg omgaan met hun handelswaar, zij hebben geen enkele band met de nestjes die ze opkopen bij particulieren. In ruil voor een goedkopere hond kan je dus veel miserie krijgen en dienst naverkoop is hier onbestaande want ze zullen zich wel heel goed ingedenkt hebben in hun koopcontract. Aan iedereen die overweegt een pup te kopen: ga ajb niet naar een groothandel / puppyfabriek.
    Ben even op de site gaan kijken van de 'fokker' Het betreft een groothandel waar de puppy's 'assortiment' worden genoemd. Natuurlijk zullen zij niet met dezelfde zorg omgaan met hun handelswaar, zij hebben geen enkele band met de nestjes die ze opkopen bij particulieren. In ruil voor een goedkopere hond kan je dus veel miserie krijgen en dienst naverkoop is hier onbestaande want ze zullen zich wel heel goed ingedenkt hebben in hun koopcontract. Aan iedereen die overweegt een pup te kopen: ga ajb niet naar een groothandel / puppyfabriek.
  4. KirstenHermans

geplaatst op 30-07-2012 om 11:07
    Kristel,
    we weten hoe de inenting werkt, dus idem het kon van hier komen, maar ze is enkel bij ons in de tuin geweest de eerste dagen en aangezien onze andere hond hier niks heeft opgelopen kan het niet van hier komen, nu de dierenarts staat 100% achter ons dat het van bij hun komt, nu dat kan natuurlijk altijd maar neem dan tenminste uw verantwoordelijkheid op. Ondertussen heb ik al van mensen mails gehad met het zelfde probleem hun pup is overleden aan parvo. Dat is een les die we weer hebben gehad nooit zo ergens nog een pup kopen!
    Kristel, we weten hoe de inenting werkt, dus idem het kon van hier komen, maar ze is enkel bij ons in de tuin geweest de eerste dagen en aangezien onze andere hond hier niks heeft opgelopen kan het niet van hier komen, nu de dierenarts staat 100% achter ons dat het van bij hun komt, nu dat kan natuurlijk altijd maar neem dan tenminste uw verantwoordelijkheid op. Ondertussen heb ik al van mensen mails gehad met het zelfde probleem hun pup is overleden aan parvo. Dat is een les die we weer hebben gehad nooit zo ergens nog een pup kopen!
  5. SilkeDP

rank: 52

geplaatst op 30-07-2012 om 11:32
    Ze zullen nooit toegeven dat het virus van bij hun komt (slechte naam voor hun zaak...)
    het is ook bijna onmogelijk om te achterhalen vanwaar het virus komt, want zoals kristel reeds zei kan een pup het parvovirus overal oplopen.
    Groothandels die pups verkopen geven hun hondjes de zorgen niet die ze nodig hebben. Zelfs bij vaccinaties worden dezelfde spuitjes opnieuw gebruikt (kwestie van besparingen, hoe minder geld ze moeten uitgeven aan een pup, hoe meer winst ze eraan maken) die mensen trekken hun de gezondheid van hun pups eigenlijk niet aan, en dekken hun zodanig in dat klacht neerleggen absoluut geen zin heeft.

Hopelijk wordt je pup snel beter .
    Het is idd beter van enkele euro's meer te betalen voor een pup van een erkende fokker die alles voor hun pups over hebben, dan eentje te gaan halen in groothandels, want als je erbij stil staat, kan een pup uit een groothandel je zelfs nog meer geld kosten dan bij een erkende fokker, en de zekerheid dat de pup het haalt is dan nog niet zeker EMO 7
    Ze zullen nooit toegeven dat het virus van bij hun komt (slechte naam voor hun zaak...) het is ook bijna onmogelijk om te achterhalen vanwaar het virus komt, want zoals kristel reeds zei kan een pup het parvovirus overal oplopen. Groothandels die pups verkopen geven hun hondjes de zorgen niet die ze nodig hebben. Zelfs bij vaccinaties worden dezelfde spuitjes opnieuw gebruikt (kwestie van besparingen, hoe minder geld ze moeten uitgeven aan een pup, hoe meer winst ze eraan maken) die mensen trekken hun de gezondheid van hun pups eigenlijk niet aan, en dekken hun zodanig in dat klacht neerleggen absoluut geen zin heeft. Hopelijk wordt je pup snel beter . Het is idd beter van enkele euro's meer te betalen voor een pup van een erkende fokker die alles voor hun pups over hebben, dan eentje te gaan halen in groothandels, want als je erbij stil staat, kan een pup uit een groothandel je zelfs nog meer geld kosten dan bij een erkende fokker, en de zekerheid dat de pup het haalt is dan nog niet zeker :s
    Dogs are miracles with paws
  6. KirstenHermans

geplaatst op 30-07-2012 om 11:39
    Silke,
    ze is ondertussen beter, ze heeft veel geluk gehad.
    We weten voor volgende keer dat we dat niet meer moeten doen, denk dat ze ondertussen meer heeft gekost dan bij een erkende fokker. We hebben ons laten vangen omdat ze proper zaten en alle pups zagen er gezond uit. EMO 20
    Silke, ze is ondertussen beter, ze heeft veel geluk gehad. We weten voor volgende keer dat we dat niet meer moeten doen, denk dat ze ondertussen meer heeft gekost dan bij een erkende fokker. We hebben ons laten vangen omdat ze proper zaten en alle pups zagen er gezond uit. [emo20]
  7. biekevg

rank: 1

geplaatst op 31-07-2012 om 19:08
    Gelukkig dat je puppy het overleefd heeft, Kirsten, geniet er maar extra van!
    Gelukkig dat je puppy het overleefd heeft, Kirsten, geniet er maar extra van!
    Bieke
  8. Kristel

geplaatst op 31-07-2012 om 22:22
    yep veel geluk gehad. Wel ik heb mij bij onze duitse herder ook laten vangen, die kwam ook van bij een puppygroothandel. Dat was wel in '98, in de tijd dat er nog nauwelijks internet bestond en vergelijken erg moeilijk was.... wij dus via de gouden gids naar puppyfokkers en advertenties op zoek en dan bij zo een opkoopgroothandel terecht gekomen. Veel goedkoper dan bij de echte fokker en toch ook een hond? Niet dus..... we hebben erg veel geluk gehad dat die hond uiteindelijk geen gebreken had want van HD, ED of its anders had ik toen nog nooit gehoord.
    Met wat ik nu weet raad ik iedereen af om bij zulke instanties een dier te kopen.
    yep veel geluk gehad. Wel ik heb mij bij onze duitse herder ook laten vangen, die kwam ook van bij een puppygroothandel. Dat was wel in '98, in de tijd dat er nog nauwelijks internet bestond en vergelijken erg moeilijk was.... wij dus via de gouden gids naar puppyfokkers en advertenties op zoek en dan bij zo een opkoopgroothandel terecht gekomen. Veel goedkoper dan bij de echte fokker en toch ook een hond? Niet dus..... we hebben erg veel geluk gehad dat die hond uiteindelijk geen gebreken had want van HD, ED of its anders had ik toen nog nooit gehoord. Met wat ik nu weet raad ik iedereen af om bij zulke instanties een dier te kopen.
  9. DSMyriam

rank: 3

geplaatst op 05-08-2012 om 12:11
    Ben het volledig eens met Kristel. Pitou 1 kwam ook van bij een broodfokker (wist ik veel) die had kennelhoest en was te zwak om het te overwinnen, naar ziekenhuis te Roosendaal (dichts bij) op aanraden van da. Hij heeft twee dagen aan een infuus onder de rode lamp gelegen maar heeft het toch niet gehaald. Toen heb ik een beleefde maar boze mail gezonden naar die mensen EMO 5 en wonder boven wonder mocht ik een nieuwe pup komen halen. Maar het reutje leek mij zo kwetsbaar klein dat ze nog hadden dat ik toch maar koos voor het teefje dat al een paar weken ouder (12) was. Zo ben ik aan Pitou 2 gekomen.
    Ben het volledig eens met Kristel. Pitou 1 kwam ook van bij een broodfokker (wist ik veel) die had kennelhoest en was te zwak om het te overwinnen, naar ziekenhuis te Roosendaal (dichts bij) op aanraden van da. Hij heeft twee dagen aan een infuus onder de rode lamp gelegen maar heeft het toch niet gehaald. Toen heb ik een beleefde maar boze mail gezonden naar die mensen [emo5] en wonder boven wonder mocht ik een nieuwe pup komen halen. Maar het reutje leek mij zo kwetsbaar klein dat ze nog hadden dat ik toch maar koos voor het teefje dat al een paar weken ouder (12) was. Zo ben ik aan Pitou 2 gekomen.
    Myriam
  10. biekevg

geplaatst op 05-08-2012 om 18:12
    Fijn voor jou, Myriam, dat je tweede Pitoutje zo heel erg meevalt, maar 't zou toch niet mogen gebeuren hè, een pupje verkopen dat ondergaat aan kennelhoest?EMO 2
    Fijn voor jou, Myriam, dat je tweede Pitoutje zo heel erg meevalt, maar 't zou toch niet mogen gebeuren hè, een pupje verkopen dat ondergaat aan kennelhoest?[emo2]
    Bieke
  11. wendy99

rank: 940

geplaatst op 09-08-2012 om 11:10
    mja, een hond kopen bij een puppyhandel is echt wel een lotje trekken uit de loterij. onze husky is ook een broodfok( wist nie echt hoe da op da moment in elkaar zat, was zo net voor de betogingen) en die heeft ons ondertussen al 4 huskypups gekost. heeft epilepsie(hersenscan en hersenvochtpunctie), een scheve poot( die een operatie heeft ondergaan + maandelijks controlefoto's).EMO 2 we mochten hem ook gaan inruilen maar dat kregen we dan niet over ons hart, we hadden hem toen al 2 maanden toen het uikwam..
    mja, een hond kopen bij een puppyhandel is echt wel een lotje trekken uit de loterij. onze husky is ook een broodfok( wist nie echt hoe da op da moment in elkaar zat, was zo net voor de betogingen) en die heeft ons ondertussen al 4 huskypups gekost. heeft epilepsie(hersenscan en hersenvochtpunctie), een scheve poot( die een operatie heeft ondergaan + maandelijks controlefoto's).[emo2] we mochten hem ook gaan inruilen maar dat kregen we dan niet over ons hart, we hadden hem toen al 2 maanden toen het uikwam..
    eldarwen
  12. biekevg

geplaatst op 09-08-2012 om 17:46
    Gelukkig is dat arme pupje bij mensen zoals jullie terecht gekomen, Wendy EMO 1
    Gelukkig is dat arme pupje bij mensen zoals jullie terecht gekomen, Wendy [emo1]
    Bieke
  13. Sofievantilburg

rank: 1109

geplaatst op 18-09-2012 om 11:03
    Ik heb in dezelfde kennel in Zonhoven een bruinelabrador gekocht. En de rit terug naar huis viel me op Dat de plaats naast me op de zetel kletsnat was. We hebben onmiddellijk teruggebeld. Het waren de 'zenuwen'. De dag nadien werd de hond vreselijk ziek. Achteraf gebleken had de hond de hondenziekte van carre. Ondertussen zijn we al 550 euro armer aan dierenartskosten en zitten we nog steeds met een zieke pup welke immuun is voor alle antibiotica die ze hebben er zijn er namelijk maar 5 voor puppy's. Ook lekt de hond nonsens. We hebben dit laten onderzoeken en nu blijkt dat een van de nieren rechtstreeks naar buiten uitmondt in plaats van in de plasblaas. Om dit probleem op te lossen zouden we nog eens 1000 euro kwijt zijn. Het ene dat we van de kennel van Anne-Marie te horen krijgen : hou me maarop de hoogte. Ik zal u zo wel 100 storten. Wat zijn we daar nu mee? De pup ligt op sterven! We mochten de pup inren als ze genezen was, maar genezen zit er voor haar niet meer in. Momenteel kan ze ook nog maar 1/3 van haar longen gebruiken en het is echt VRESELIJk om een hond zo te zien afzien!
    Ik heb in dezelfde kennel in Zonhoven een bruinelabrador gekocht. En de rit terug naar huis viel me op Dat de plaats naast me op de zetel kletsnat was. We hebben onmiddellijk teruggebeld. Het waren de 'zenuwen'. De dag nadien werd de hond vreselijk ziek. Achteraf gebleken had de hond de hondenziekte van carre. Ondertussen zijn we al 550 euro armer aan dierenartskosten en zitten we nog steeds met een zieke pup welke immuun is voor alle antibiotica die ze hebben er zijn er namelijk maar 5 voor puppy's. Ook lekt de hond nonsens. We hebben dit laten onderzoeken en nu blijkt dat een van de nieren rechtstreeks naar buiten uitmondt in plaats van in de plasblaas. Om dit probleem op te lossen zouden we nog eens 1000 euro kwijt zijn. Het ene dat we van de kennel van Anne-Marie te horen krijgen : hou me maarop de hoogte. Ik zal u zo wel 100 storten. Wat zijn we daar nu mee? De pup ligt op sterven! We mochten de pup inren als ze genezen was, maar genezen zit er voor haar niet meer in. Momenteel kan ze ook nog maar 1/3 van haar longen gebruiken en het is echt VRESELIJk om een hond zo te zien afzien!
  14. Sofievantilburg

geplaatst op 18-09-2012 om 11:03
  15. Kristel

geplaatst op 18-09-2012 om 14:17
    Wat een dramatisch verhaal Sofie. Klinkt alof je dit hondje spijtig genoeg zal moeten laten inslapen, laat haar niet te lang afzien EMO 2
    En vraag een attest en eis je geld terug. De dierenartskosten en al het verdriet dat ze veroorzaakt hebben daar zullen ze je geen cent van willen terugbetalen maar de aankoopkosten zou ik zeker terugeisen! Vreselijk dat er zo met een dierenleven gesold wordt.... arm pupje
    Wat een dramatisch verhaal Sofie. Klinkt alof je dit hondje spijtig genoeg zal moeten laten inslapen, laat haar niet te lang afzien :( En vraag een attest en eis je geld terug. De dierenartskosten en al het verdriet dat ze veroorzaakt hebben daar zullen ze je geen cent van willen terugbetalen maar de aankoopkosten zou ik zeker terugeisen! Vreselijk dat er zo met een dierenleven gesold wordt.... arm pupje
  16. DSMyriam

geplaatst op 18-09-2012 om 15:27
    Oh Sofie wat een verschrikkelijk verhaal, de tranen rollen over mijn wangen EMO 17 Aub laat uw hond niet te erg afzien? Verder ben ik het volkomen eens met Kristel, proberen gaat mee.
    Oh Sofie wat een verschrikkelijk verhaal, de tranen rollen over mijn wangen [emo17] Aub laat uw hond niet te erg afzien? Verder ben ik het volkomen eens met Kristel, proberen gaat mee.
    Myriam
  17. Sofievantilburg

geplaatst op 18-09-2012 om 15:53
    We hebben haar nu een 3-tal weken, toch bizar dat je zo snel gehecht geraakt aan zo'n huisdier.
    Als ik ook verder zoek op internet zie ik dat ik zeker niet de enige ben. Alle pups van zonhoven (blookstraat) zijn blijkbaar ziek de dag na aankoop. Schandalig, ze zouden de boel daar moeten sluiten
    We hebben haar nu een 3-tal weken, toch bizar dat je zo snel gehecht geraakt aan zo'n huisdier. Als ik ook verder zoek op internet zie ik dat ik zeker niet de enige ben. Alle pups van zonhoven (blookstraat) zijn blijkbaar ziek de dag na aankoop. Schandalig, ze zouden de boel daar moeten sluiten
  18. Ynnad26

rank: 6

geplaatst op 29-09-2012 om 18:08
    EMO 1
    [emo1]
    flatcoated retrievers "of Fjury's Dream"
  19. marley1

rank: 3494

geplaatst op 30-09-2012 om 12:14
    als ik deze blog eerst had gelezen ...... ( spijtig voor die hondjes ) maar had ik nooit daar 1 gekocht!
    ik heb nu al een week een dwergpincher . 2 dag al naar de dieren kliniek .... wat blijkt .... kennel hoest , zware bactiere in de darmen . dat arm beestje hoest als een gek . daar in zonhoven willen ze niks vanweten. nog geen week en al 2 pillen per dag nemen . hopelijk word ze beter . anders gaat da hun beste dag ni worden daar . hebben jullie ook zo een contractje ? wat houd dat eigenlijk in ??

grt
    als ik deze blog eerst had gelezen ...... ( spijtig voor die hondjes ) maar had ik nooit daar 1 gekocht! ik heb nu al een week een dwergpincher . 2 dag al naar de dieren kliniek .... wat blijkt .... kennel hoest , zware bactiere in de darmen . dat arm beestje hoest als een gek . daar in zonhoven willen ze niks vanweten. nog geen week en al 2 pillen per dag nemen . hopelijk word ze beter . anders gaat da hun beste dag ni worden daar . hebben jullie ook zo een contractje ? wat houd dat eigenlijk in ?? grt
  20. Sofievantilburg

geplaatst op 30-09-2012 om 13:54
    Dat had ik ook.... Maar ik wist het ook niet van tevoren. Wij hebben meer dan 800 euro uitgegeven en uiteindelijk de hond laten inslapen. Er valt verder ook niets aan te doen behalve een klacht indienen bij de politie. Ik hoop dat de jouwe beter wordt.
    Dat had ik ook.... Maar ik wist het ook niet van tevoren. Wij hebben meer dan 800 euro uitgegeven en uiteindelijk de hond laten inslapen. Er valt verder ook niets aan te doen behalve een klacht indienen bij de politie. Ik hoop dat de jouwe beter wordt.
  21. Kristel

geplaatst op 01-10-2012 om 18:04
    Oei nog een slachtoffer EMO 2
    Kennelhoest is gelukkig wel iets dat tegenwoordig (als je er snel bij was) goed te behandelen valt. Hopelijk haalt jouw hondje het wel Marley.
    Oei nog een slachtoffer :( Kennelhoest is gelukkig wel iets dat tegenwoordig (als je er snel bij was) goed te behandelen valt. Hopelijk haalt jouw hondje het wel Marley.
  22. DSMyriam

geplaatst op 18-10-2012 om 18:02
    Broodfok EMO 5EMO 5EMO 5EMO 5
    Broodfok [emo5][emo5][emo5][emo5]
    Myriam
  23. MiloXLara

rank: 23

geplaatst op 19-11-2012 om 00:09
    http://www.ikwileenpuppy.be/nl/contact/ bij deze broodfokker geen puppy's kopen dus, dt is de kennel in zonhoven EMO 5
    http://www.ikwileenpuppy.be/nl/contact/ bij deze broodfokker geen puppy's kopen dus, dt is de kennel in zonhoven [emo5]
    Evy
  24. DSMyriam

geplaatst op 19-11-2012 om 09:46
    De kennel in Zonhoven ken ik niet maar wel Bolkshof in Rijkevorsel, daar komen mijn Pitou I en II vandaan. Ik wist toen nog niet beter.EMO 9
    Pitou I heb ik maar enkele weken gehad, kennelhoest die escaleerde naar longontstekeing, hij is in de kliniek in Roosendaal overleden.
    Pitou II heb ik toen na een iets of wat boze mail van hen gekregen, zij heeft slecht twee jaar en acht maanden mogen leven en is verleden week gestorven aan een leverfalen.EMO 14
    De kennel in Zonhoven ken ik niet maar wel Bolkshof in Rijkevorsel, daar komen mijn Pitou I en II vandaan. Ik wist toen nog niet beter.[emo9] Pitou I heb ik maar enkele weken gehad, kennelhoest die escaleerde naar longontstekeing, hij is in de kliniek in Roosendaal overleden. Pitou II heb ik toen na een iets of wat boze mail van hen gekregen, zij heeft slecht twee jaar en acht maanden mogen leven en is verleden week gestorven aan een leverfalen.[emo14]
    Myriam
  25. Kristel

geplaatst op 19-11-2012 om 11:58
    Sofie, hoe is het nu met je hond?

Yep Myriam.... onze eerste hond kwam ook van bij zo een instantie: woefkesranch. Dat was natuurlijk in '98, op dat ogenblik was internet nog niet echt in gebruik dus wij hadden er geen idee van dat we eigenlijk bij een nestenopkoper terecht waren gekomen. Eigenlijk hebben we toen wel veel geluk gehad want de hond is bijna 10 jaar bij ons gebleven en ik heb -achteraf- andere verhalen gehoord in de genre van hierboven. Nu met het internet zal me dat niet meer zo snel overkomen. Alles wat ik wil aanschaffen check ik eerst op internet: zal een hoop onaangename verrassingen voorkomen: zeker als het een levend iets betreft of een grote investering is.
    Sofie, hoe is het nu met je hond? Yep Myriam.... onze eerste hond kwam ook van bij zo een instantie: woefkesranch. Dat was natuurlijk in '98, op dat ogenblik was internet nog niet echt in gebruik dus wij hadden er geen idee van dat we eigenlijk bij een nestenopkoper terecht waren gekomen. Eigenlijk hebben we toen wel veel geluk gehad want de hond is bijna 10 jaar bij ons gebleven en ik heb -achteraf- andere verhalen gehoord in de genre van hierboven. Nu met het internet zal me dat niet meer zo snel overkomen. Alles wat ik wil aanschaffen check ik eerst op internet: zal een hoop onaangename verrassingen voorkomen: zeker als het een levend iets betreft of een grote investering is.
  26. SaraBumper

rank: 283

geplaatst op 19-11-2012 om 23:07
    Ik ben gisteren bij de fokkers in Zonhoven geweest, maar ze hebben me met geschreeuw en dreigementen dat hij (de boer, vader van Anne Marie) zijn geweer zou halen en ons overhoop zou schieten! Zijn serieuze dreigementen als je het mij vraagt. Vandaar dat ik gisteren een fb-groep ben begonnen tegen ikwileenpuppy! De naam is dan ook: Stop 'ik wil een puppy'
    Ik wil er zoveel mogelijk foto's, filmpjes en reacties verzamelen, want de politie kan niks doen. Deze morgen nog telefoon gehad dat ze al vele klachten binnen gekregen hebben en dat de overheid met een dierenarts is gaan kijken. Maar het was niet ernstig genoeg om haar te sluiten?!?!?!
    Daarom: help mij!!!! Ik wil de media erbij gaan betrekken. Dit kan niet! Dit mag niet! Die trees moet stoppen en daarmee ook de broodfokkerij in België en Nederland stoppen!!! Maar ik heb eerst bewijsmateriaal nodig.
    Kom dus aub naar mijn facebookgroep en post er jullie verhaal, foto's, enz.
    Merci EMO 5
    Ik ben gisteren bij de fokkers in Zonhoven geweest, maar ze hebben me met geschreeuw en dreigementen dat hij (de boer, vader van Anne Marie) zijn geweer zou halen en ons overhoop zou schieten! Zijn serieuze dreigementen als je het mij vraagt. Vandaar dat ik gisteren een fb-groep ben begonnen tegen ikwileenpuppy! De naam is dan ook: Stop 'ik wil een puppy' Ik wil er zoveel mogelijk foto's, filmpjes en reacties verzamelen, want de politie kan niks doen. Deze morgen nog telefoon gehad dat ze al vele klachten binnen gekregen hebben en dat de overheid met een dierenarts is gaan kijken. Maar het was niet ernstig genoeg om haar te sluiten?!?!?! Daarom: help mij!!!! Ik wil de media erbij gaan betrekken. Dit kan niet! Dit mag niet! Die trees moet stoppen en daarmee ook de broodfokkerij in België en Nederland stoppen!!! Maar ik heb eerst bewijsmateriaal nodig. Kom dus aub naar mijn facebookgroep en post er jullie verhaal, foto's, enz. Merci [emo5]
    Me against de brooodfokkers
  27. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x