Honden centrum

Honden algemeen » Acties tegen broodfok » Wil jezelf je verhaal kwijt ???

1. FindaWoof

rank: 109

geplaatst op 19-09-2014 om 18:51
    Ben je van plan om je hond een nieuw baasje te geven of ben je op zoek naar een nieuwe beste vriend? Find a Woof maakt het voor jou mogelijk om dit gratis en eenvoudig te doen via ons online dierenasiel. EMO 1

Voor leuke foto's, interessante weetjes en quotes, bekijk zeker onze facebook pagina EMO 1
    https://www.facebook.com/findawoof
    Ben je van plan om je hond een nieuw baasje te geven of ben je op zoek naar een nieuwe beste vriend? Find a Woof maakt het voor jou mogelijk om dit gratis en eenvoudig te doen via ons online dierenasiel. :) Voor leuke foto's, interessante weetjes en quotes, bekijk zeker onze facebook pagina :) https://www.facebook.com/findawoof
    Find a Woof
  2. Sharonxxx1998

rank: 4263

geplaatst op 06-08-2015 om 09:29
    Beste,

Ik heb zelf een verhaal over mijn hondjes die van 'DierenPlezier' te Boechout komen.

Mijn nicht had daar een chihuahua gekocht, die niet lang daarna ziek werd. Ze is ermee teruggegaan en ze zeiden dat het hondje niet gered kon worden. Ze mocht een andere kiezen maar heeft wel zelf 1800 eur-. Moeten opleggen!

Daarna heb ik deze chihuahua overgekocht van mijn nicht.

DEEL 2
    Ik wou heel graag een labrador. We zijn een bruine labrador in die dierenwinkel gaan halen.
    Niet veel later werd deze ook ziek, spuitende diarree, niet meer eten of drinken, heel vaak overgeven,...

We zijn teruggegaan en aan de hond konden ze blijkbaar niets doen, we zouden de rest van haar leven pilletjes moeten geven en een operatie was blijkbaar nodig, maar dan kon ze wel vals worden nadien.

Na een hele harde beslissing hebben we er toch voor gekozen om een andere te kiezen, want we hebben zelf ook huisdieren, hier komen kleine kindjes,etc ' Moest die hond oppeens aanvallen '

We hebben een nieuwe labrador mogen gaan kiezen, die blijkt nu wel gezond te zijn.

Wat hoor ik oppeens van andere mensen? Een labrador is breder, heeft een stompere kop, etc. De mijne zou al geen echt ras blijken te zijn!

Heb ik van een vriend gehoord die daar gewerkt heeft en zijn ontslag heeft genomen dat ze daar alleen 'Canis Vulgaris' 'fokken'!

Hij werd zelfs verplicht om 2 verschillende honden te laten fokken om rassen te creeëren !

Onze andere labrador die we moeten hebben laten gaan, hebben ze niets over laten weten, wie weet hebben ze ze ingeslapen of gebruiken ze ze nu als fokhond!

Beste mensen, bedankt om dit verhaal te lezen, dit heb ik zelf meegemaakt.

Luister naar 'onze' raad en koop nooit een hond in Dierenplezier te boechout.
    Je weet niet wat er allemaal met die diertjes gebeurd voor je ze in je handen krijgt.
    Meer info? Facebook: Sharon Scheemaecker
    email: zaine.sharon@hotmail.com
    Beste, Ik heb zelf een verhaal over mijn hondjes die van 'DierenPlezier' te Boechout komen. Mijn nicht had daar een chihuahua gekocht, die niet lang daarna ziek werd. Ze is ermee teruggegaan en ze zeiden dat het hondje niet gered kon worden. Ze mocht een andere kiezen maar heeft wel zelf 1800 eur-. Moeten opleggen! Daarna heb ik deze chihuahua overgekocht van mijn nicht. DEEL 2 Ik wou heel graag een labrador. We zijn een bruine labrador in die dierenwinkel gaan halen. Niet veel later werd deze ook ziek, spuitende diarree, niet meer eten of drinken, heel vaak overgeven,... We zijn teruggegaan en aan de hond konden ze blijkbaar niets doen, we zouden de rest van haar leven pilletjes moeten geven en een operatie was blijkbaar nodig, maar dan kon ze wel vals worden nadien. Na een hele harde beslissing hebben we er toch voor gekozen om een andere te kiezen, want we hebben zelf ook huisdieren, hier komen kleine kindjes,etc ' Moest die hond oppeens aanvallen ' We hebben een nieuwe labrador mogen gaan kiezen, die blijkt nu wel gezond te zijn. Wat hoor ik oppeens van andere mensen? Een labrador is breder, heeft een stompere kop, etc. De mijne zou al geen echt ras blijken te zijn! Heb ik van een vriend gehoord die daar gewerkt heeft en zijn ontslag heeft genomen dat ze daar alleen 'Canis Vulgaris' 'fokken'! Hij werd zelfs verplicht om 2 verschillende honden te laten fokken om rassen te creeëren ! Onze andere labrador die we moeten hebben laten gaan, hebben ze niets over laten weten, wie weet hebben ze ze ingeslapen of gebruiken ze ze nu als fokhond! Beste mensen, bedankt om dit verhaal te lezen, dit heb ik zelf meegemaakt. Luister naar 'onze' raad en koop nooit een hond in Dierenplezier te boechout. Je weet niet wat er allemaal met die diertjes gebeurd voor je ze in je handen krijgt. Meer info? Facebook: Sharon Scheemaecker email: zaine.sharon@hotmail.com
  3. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x