Honden centrum

Honden algemeen » .... zoekt een nieuwe thuis » klein hondje gezocht

1. juanita

rank: 484

geplaatst op 12-02-2012 om 00:32
    ik kan het niet verwerken het verdriet om men hondje en ook men andere treuren wie weet en pupje niet te duur zodat ik men gedachten kan wat aan dit diertje besteden want ik geraak er anders niet over ik wil ze niet vervangen want dat lukt toch niet ze was zo apart maar enkel wat leegte vullen en ook zo geef ik en diertje en goede thuis en de liefde overgeven die ik, van men overleden hondje kikine al die jaren mocht ontvangen lieve schat ik mis je elke seconde ik hoop je gauw terug te zienEMO 2
    ik kan het niet verwerken het verdriet om men hondje en ook men andere treuren wie weet en pupje niet te duur zodat ik men gedachten kan wat aan dit diertje besteden want ik geraak er anders niet over ik wil ze niet vervangen want dat lukt toch niet ze was zo apart maar enkel wat leegte vullen en ook zo geef ik en diertje en goede thuis en de liefde overgeven die ik, van men overleden hondje kikine al die jaren mocht ontvangen lieve schat ik mis je elke seconde ik hoop je gauw terug te zien[emo2]
  2. Kristel

rank: 2

geplaatst op 12-02-2012 om 18:33
    sterkte met het verwerken van de dood van je hondje..... Naar wat voor type hond ben je op zoek?
    sterkte met het verwerken van de dood van je hondje..... Naar wat voor type hond ben je op zoek?
    www.kastagnebos.jimdo.com
  3. juanita

geplaatst op 12-02-2012 om 19:17
    en klein soort ast kan ras maakt niets uit myn hondje was ook rasloos het is me om het eender wat hebt u aub dank je voor je reaktie en je steunwoordje
    en klein soort ast kan ras maakt niets uit myn hondje was ook rasloos het is me om het eender wat hebt u aub dank je voor je reaktie en je steunwoordje
  4. juanita

5. juanita

6. juanita

geplaatst op 12-02-2012 om 19:21
    ik heb vroeger altyd zo en hond gehad zoals op jou profiel hy noemde shaunie is gestorven hy werd 13 jaar
    mooie dieren zyn het
    ik heb vroeger altyd zo en hond gehad zoals op jou profiel hy noemde shaunie is gestorven hy werd 13 jaar mooie dieren zyn het
  7. madany

rank: 4

geplaatst op 13-02-2012 om 14:28
    hey hallo
    heel veel sterkte met het verwerken van je vrlies.
    Nu heel toevallig was mijn dierenarts bij me en die vroeg of ik niemand wist voor pupjes die bij haar moeder geboren zijn.
    De mama hond is gekend, papa hmmm kan men gokken want die was onverwacht op bezoek geweest EMO 1
    Het zijn geen grote hondjes ! de mama is wel rashondje.
    De mensen vragen 75 euro en dit is dan voor de chip, paspoord en inentingen.
    Moest je interesse hebben laat me dan je e mail adres weten dan stuur ik paar foto's en de gegevens van die mensen
    groetjes
    patricia
    hey hallo heel veel sterkte met het verwerken van je vrlies. Nu heel toevallig was mijn dierenarts bij me en die vroeg of ik niemand wist voor pupjes die bij haar moeder geboren zijn. De mama hond is gekend, papa hmmm kan men gokken want die was onverwacht op bezoek geweest :) Het zijn geen grote hondjes ! de mama is wel rashondje. De mensen vragen 75 euro en dit is dan voor de chip, paspoord en inentingen. Moest je interesse hebben laat me dan je e mail adres weten dan stuur ik paar foto's en de gegevens van die mensen groetjes patricia
  8. hansvdc

rank: 2342

geplaatst op 11-06-2012 om 18:15
    Van waar ben je ergens? Zou je eventueel een ruwharige teckel zien zitten? Wij zoeken een nieuwe, vooral warme thuis voor ons diertje.
    Van waar ben je ergens? Zou je eventueel een ruwharige teckel zien zitten? Wij zoeken een nieuwe, vooral warme thuis voor ons diertje.
  9. Digo

rank: 663

geplaatst op 12-11-2012 om 10:14
    bent u nog op zoek?
    bent u nog op zoek?
  10. mamajana

rank: 1647

geplaatst op 19-11-2012 om 16:05
    hiii,

ik heb hier een mini maltezer puppy (2,5 maandjes oud). wij hebben haar nog maar een weekje maar onze andere hond is super jaloers en voor we ons aan haar hechtenn kunnen we ze beter weggeven. ze heeft een pasje en is ingeënt. ook krijg je haar mandje, dekentje, plasbakje en knuffeltjes mee.
    hiii, ik heb hier een mini maltezer puppy (2,5 maandjes oud). wij hebben haar nog maar een weekje maar onze andere hond is super jaloers en voor we ons aan haar hechtenn kunnen we ze beter weggeven. ze heeft een pasje en is ingeënt. ook krijg je haar mandje, dekentje, plasbakje en knuffeltjes mee.
  11. madany

rank: 4

geplaatst op 19-11-2012 om 16:49
    deze mevrouw heeft al lang een hondje gevonden EMO 1 1 van mijn dierenarts dus daarom dat ik het zeker weet EMO 1
    hier mag dus een slotje op EMO 1
    deze mevrouw heeft al lang een hondje gevonden :) 1 van mijn dierenarts dus daarom dat ik het zeker weet :) hier mag dus een slotje op :)
  12. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x