Honden centrum

Honden algemeen » .... zoekt een nieuwe thuis » Nieuwe thuis voor 10maanden labrador.

1. Deamero

rank: 590

geplaatst op 20-07-2019 om 08:31
    We zoeken een nieuwe thuis voor ons Tops.
    Tops en Nova maken veel ruzie met ons reu is het geen probleem.

Tops is 3/4 labrador en 1/4 husky. Is geboren op 19/09/2018. Onderdanig naar mensen toe, luister goed en leert heel snel. Heel goed met kinderen en loopt flink aan de leiband.

Goede thuis is belangrijker dan geld. Dus enkel een 5 sterren huis. Liefst iemand die honden kent, er mag een stabiele reu aanwezig zijn maar geen teef.

Er is geen haast bij en beslissen ook niet direct. Liefst iemand van ons omgeving brakel-oudenaarde-zottegem-geraadsbergen-ronse.
    Omdat we toch een aantal keer willen afspreken om de klik te maken ook dat we met een gerust hart haar kunnen afstaan.

Het is met een grote hartzeer dus gaat maar weg als we 100% zeker zijn.

Foto's, vragen en meer info mag je sturen.
    We zoeken een nieuwe thuis voor ons Tops. Tops en Nova maken veel ruzie met ons reu is het geen probleem. Tops is 3/4 labrador en 1/4 husky. Is geboren op 19/09/2018. Onderdanig naar mensen toe, luister goed en leert heel snel. Heel goed met kinderen en loopt flink aan de leiband. Goede thuis is belangrijker dan geld. Dus enkel een 5 sterren huis. Liefst iemand die honden kent, er mag een stabiele reu aanwezig zijn maar geen teef. Er is geen haast bij en beslissen ook niet direct. Liefst iemand van ons omgeving brakel-oudenaarde-zottegem-geraadsbergen-ronse. Omdat we toch een aantal keer willen afspreken om de klik te maken ook dat we met een gerust hart haar kunnen afstaan. Het is met een grote hartzeer dus gaat maar weg als we 100% zeker zijn. Foto's, vragen en meer info mag je sturen.
  2. Elswa

rank: 43906

geplaatst op 14-08-2019 om 18:53
    Beste,
    Ik ben Els,37, mama van 2 jongens van 12 en 14. Onze hond Bono, een Stafford van 11 is vorige zaterdag overleden. Helaas. Bono is ook bij mij terecht gekomen op zijn 3 jaar nadat zijn baasjes hem niet meer konden houden. Ik heb in mijn leven reeds 4 honden gehad. Elk van hen is bij ons gebleven tot zijn laatste dag.
    We hebben een leuk huis in Zaventem met een hele diepe 35m en goed omheinde tuin (betonnen platen 1m80 hoog).
    We zijn op zoek naar een nieuw maatje. De kinderen gaan om de hoek naar school en ik werk op 2 km van thuis. Er is een park om de hoek, wandelwegen in de buurt. Laat maar weten indien jullie interesse hebben om elkaar te ontmoeten. 0489 461572.
    Beste, Ik ben Els,37, mama van 2 jongens van 12 en 14. Onze hond Bono, een Stafford van 11 is vorige zaterdag overleden. Helaas. Bono is ook bij mij terecht gekomen op zijn 3 jaar nadat zijn baasjes hem niet meer konden houden. Ik heb in mijn leven reeds 4 honden gehad. Elk van hen is bij ons gebleven tot zijn laatste dag. We hebben een leuk huis in Zaventem met een hele diepe 35m en goed omheinde tuin (betonnen platen 1m80 hoog). We zijn op zoek naar een nieuw maatje. De kinderen gaan om de hoek naar school en ik werk op 2 km van thuis. Er is een park om de hoek, wandelwegen in de buurt. Laat maar weten indien jullie interesse hebben om elkaar te ontmoeten. 0489 461572.
  3. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x