Honden centrum

Honden algemeen » .... zoekt een nieuwe thuis » Louis, jack russel x stafford zoekt een warm nestje

1. Tiffanie

rank: 4694

geplaatst op 06-05-2019 om 15:59
    Hallo! Ik ben Louis, mijn mama is een jack russel en mijn papa ken ik niet, maar ik lijk toch wel wat op een stafford. Ik leer heel erg snel, daarom ken ik al heel wat trucjes. Ik ga graag wandelen en ben altijd heel blij om mensen te zien, zeker diegenen die mij veel aaien! Soms ben ik wel eens te enthousiast, daarom kan ik het best in een huisje zonder kleine kindjes wonen. Heb jij een nestje voor mij? Of wil je me graag eens een bezoekje brengen? Stuur mijn mensen maar een berichtje!

De reden dat we geen thuis meer kunnen bieden aan onze Louis is omdat we net een baby'tje hebben gekregen en het aanpassen lukt niet goed. We kunnen Louis niet meer de aandacht geven die hij verdient en daardoor heeft hij wel wat stress gekregen. Hij is een heel graag geziene hond, en het zal pijn doen om hem te laten gaan, maar dit is het beste voor iedereen. Alvast bedankt om mijn berichtje te lezen!
    Hallo! Ik ben Louis, mijn mama is een jack russel en mijn papa ken ik niet, maar ik lijk toch wel wat op een stafford. Ik leer heel erg snel, daarom ken ik al heel wat trucjes. Ik ga graag wandelen en ben altijd heel blij om mensen te zien, zeker diegenen die mij veel aaien! Soms ben ik wel eens te enthousiast, daarom kan ik het best in een huisje zonder kleine kindjes wonen. Heb jij een nestje voor mij? Of wil je me graag eens een bezoekje brengen? Stuur mijn mensen maar een berichtje! De reden dat we geen thuis meer kunnen bieden aan onze Louis is omdat we net een baby'tje hebben gekregen en het aanpassen lukt niet goed. We kunnen Louis niet meer de aandacht geven die hij verdient en daardoor heeft hij wel wat stress gekregen. Hij is een heel graag geziene hond, en het zal pijn doen om hem te laten gaan, maar dit is het beste voor iedereen. Alvast bedankt om mijn berichtje te lezen!
  2. ShaniaZ

rank: 4699

geplaatst op 24-05-2019 om 13:57
    Hi goeiedag. Ik ben shania en ik las uw advertentie. Ik zou de hond graag willen hebben. Zou u contact met me willen opnemen door te mailen. Emailadres: erykahsz1999@gmail.com
    Mijn nummer is: 0647376274. U kunt ook een appje sturen. Hopelijk hoor ik van u. Mvg shania zunder
    Hi goeiedag. Ik ben shania en ik las uw advertentie. Ik zou de hond graag willen hebben. Zou u contact met me willen opnemen door te mailen. Emailadres: erykahsz1999@gmail.com Mijn nummer is: 0647376274. U kunt ook een appje sturen. Hopelijk hoor ik van u. Mvg shania zunder
  3. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x