Honden centrum

Honden algemeen » .... zoekt een nieuwe thuis » Lieve knuffelhond 4jr fox terriër zoekt gouden mandje

1. Pinogiu

rank: 1878

geplaatst op 16-11-2018 om 19:51
    Lieve knuffelhond zoekt gouden mand. Wegens familiale redenen hebben we het gevoel dat onze hond niet meer gelukkig is bij ons. Vandaar dat we overwegen om hem weg te doen, dit enkel en alleen als we ervan overtuigd zijn dat hij het beter gaat hebben. Het is echt een hele lieve hond, hij houdt van lekker luieren en knuffelen in de zetel.
    Lieve knuffelhond zoekt gouden mand. Wegens familiale redenen hebben we het gevoel dat onze hond niet meer gelukkig is bij ons. Vandaar dat we overwegen om hem weg te doen, dit enkel en alleen als we ervan overtuigd zijn dat hij het beter gaat hebben. Het is echt een hele lieve hond, hij houdt van lekker luieren en knuffelen in de zetel.
  2. boempot

rank: 124

geplaatst op 01-12-2018 om 09:54
    Heb je nog de hond wil hem een gouden mandje geven
    Heb je nog de hond wil hem een gouden mandje geven
  3. Angeliquetytgat

rank: 174

geplaatst op 16-04-2019 om 08:27
    Beste,
    Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg
    Beste, Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg
    Tytgat
  4. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x