Honden centrum

Honden algemeen » .... zoekt een nieuwe thuis » Engelse cocker stabiel reu 1 jaar

1. Kelly1983

rank: 4716

geplaatst op 28-10-2018 om 12:26
    We zijn op zoek naar een nieuw baasje voor onze cocker spaniel. Graag ergens waar hij enige hond is en dus alle aandacht voor hem alleen heeft. Nu is hij heel jaloers naar onze duitse herder toe.
    Hij kan overweg met kinderen.

Hij is sinds eind juni 1 jaar.

Ben jij geïnteresseerd? Neem gerust contact op.
    We zijn op zoek naar een nieuw baasje voor onze cocker spaniel. Graag ergens waar hij enige hond is en dus alle aandacht voor hem alleen heeft. Nu is hij heel jaloers naar onze duitse herder toe. Hij kan overweg met kinderen. Hij is sinds eind juni 1 jaar. Ben jij geïnteresseerd? Neem gerust contact op.
  2. boempot

rank: 124

geplaatst op 31-10-2018 om 15:21
    Intresse in de hond
    Intresse in de hond
  3. Misspatjen

rank: 2786

geplaatst op 10-11-2018 om 19:25
    Nieuw op de site
    Interesse
    Nieuw op de site Interesse
  4. chaltin

rank: 2554

geplaatst op 08-09-2019 om 15:43
    hey hallo wij zijn op zoek naar en engelse cocker wij wonen in oostende zijn en jong gezien die op zoek zijn naar en en cocker hierbij voeg ik mijn mail adres bij om eventeuwel eens aftesprekken chaltin.steve@hotmail.com
    hey hallo wij zijn op zoek naar en engelse cocker wij wonen in oostende zijn en jong gezien die op zoek zijn naar en en cocker hierbij voeg ik mijn mail adres bij om eventeuwel eens aftesprekken chaltin.steve@hotmail.com
  5. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x