Warning: Call-time pass-by-reference has been deprecated - argument passed by value; If you would like to pass it by reference, modify the declaration of [runtime function name](). If you would like to enable call-time pass-by-reference, you can set allow_call_time_pass_reference to true in your INI file. However, future versions may not support this any longer. in /data/sites/web/hondencentrumcom/www/site/system/lib/Validator.php on line 57
Tri-colore border collie zoekt nieuwe thuis | .... zoekt een nieuwe thuis | Honden algemeen | Forum | Hondencentrum

Honden centrum

Honden algemeen » .... zoekt een nieuwe thuis » Tri-colore border collie zoekt nieuwe thuis

1. michaelve13

rank: 858

geplaatst op 10-08-2018 om 12:13
    Tri colore border collie (reu) van 7j zoekt nieuwe thuis wegens scheiding.
    Is een zeer vriendelijke, speelse en sociale hond. Is tevens een goede waakhond.
    Indien interesse, stuur me gerust een berichtje of je kan mij contacteren op 0496/986301

mvg
    Michael
    Tri colore border collie (reu) van 7j zoekt nieuwe thuis wegens scheiding. Is een zeer vriendelijke, speelse en sociale hond. Is tevens een goede waakhond. Indien interesse, stuur me gerust een berichtje of je kan mij contacteren op 0496/986301 mvg Michael
  2. michaelve13

rank: 858

geplaatst op 22-08-2018 om 14:36
    Bij interesse kan u mij contacteren op het nummer 0496/986301
    Bij interesse kan u mij contacteren op het nummer 0496/986301
  3. Angeliquetytgat

rank: 174

geplaatst op 15-04-2019 om 16:57
    Beste,
    Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg
    Beste, Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg
    Tytgat
  4. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x