Honden centrum

Honden algemeen » .... zoekt een nieuwe thuis » Enthousiaste , kindvriendelijke zwarte labrador zoekt gouden mand

1. Wvanlee1

rank: 1316

geplaatst op 28-03-2018 om 01:14
    ]Met spijt in het hart moeten we onze super lieve labrador Sam weg doen , hij is super enthousiast , kindvriendelijk , speels echt een super beest . Kan perfect om met andere honden en zal altijd in je buurt zijn als je hem nodig hebt . Wilt u onze vriend een nieuwe warme thuis geven ? Dan horen we het graag. Ook als u vragen hebt kan u vrijblijvend contact opnemen met ons.
    ]Met spijt in het hart moeten we onze super lieve labrador Sam weg doen , hij is super enthousiast , kindvriendelijk , speels echt een super beest . Kan perfect om met andere honden en zal altijd in je buurt zijn als je hem nodig hebt . Wilt u onze vriend een nieuwe warme thuis geven ? Dan horen we het graag. Ook als u vragen hebt kan u vrijblijvend contact opnemen met ons.
  2. Wvanlee1

geplaatst op 28-03-2018 om 01:23
    PS in augustus word hij 3 jaar
    PS in augustus word hij 3 jaar
  3. Adelien

rank: 4469

geplaatst op 04-04-2018 om 23:55
    Beste, wij zouden wel geïnteresseerd zijn, wij hebben 2 kleine kinderen en een tuin. Mn man werkt van thuis uit! We zijn op zoek naar een labrador! Hoe kan ik je contacteren?
    Beste, wij zouden wel geïnteresseerd zijn, wij hebben 2 kleine kinderen en een tuin. Mn man werkt van thuis uit! We zijn op zoek naar een labrador! Hoe kan ik je contacteren?
  4. Wvanlee1

geplaatst op 05-04-2018 om 04:12
    Beste , hartelijk bedankt voor je reactie , da's is perfect wat we zoeken voor onze vriend . Hij heeft echt een gouden hart voor mens en dier , zou u eens langs willen komen ? U kan mij altijd contacteren op 0485 386819 . Ik hoor heel graag iets van u .
    Mvg Wouter Van Lee
    Beste , hartelijk bedankt voor je reactie , da's is perfect wat we zoeken voor onze vriend . Hij heeft echt een gouden hart voor mens en dier , zou u eens langs willen komen ? U kan mij altijd contacteren op 0485 386819 . Ik hoor heel graag iets van u . Mvg Wouter Van Lee
  5. Wvanlee1

geplaatst op 06-04-2018 om 17:25
    Zou u contact met ons kunnen opnemen ivm met Sam ? Mvg
    Zou u contact met ons kunnen opnemen ivm met Sam ? Mvg
  6. Angeliquetytgat

rank: 174

geplaatst op 15-04-2019 om 17:03
    Beste,
    Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg
    Beste, Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg
    Tytgat
  7. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x