Honden centrum

Honden algemeen » .... zoekt een nieuwe thuis » Border Collie teef (3j) zoekt nieuwe thuis

1. anoniem

rank: 4619

geplaatst op 06-03-2018 om 09:08
    Wij zijn op zoek naar een nieuwe thuis voor onze Border Collie. Het is een braaf, lief beestje van 3 jaar oud. Kan overweg met kinderen. Hij is het gewoon om buiten te leven.

De reden waarom wij hem niet meer kunnen houden, is omdat wij pluimvee hebben, en daar jaagt hij te veel op wat stress geeft aan onze kippen en kalkoenen.
    Wij zijn op zoek naar een nieuwe thuis voor onze Border Collie. Het is een braaf, lief beestje van 3 jaar oud. Kan overweg met kinderen. Hij is het gewoon om buiten te leven. De reden waarom wij hem niet meer kunnen houden, is omdat wij pluimvee hebben, en daar jaagt hij te veel op wat stress geeft aan onze kippen en kalkoenen.
  2. ZoeDec

rank: 1315

geplaatst op 08-03-2018 om 11:20
    Beste,

Wij zouden graag nog een warm mandje bieden aan een hond.
    Wij hebben al twee gesteriliseerde teefjes, podenco’s die geadopteerd zijn bij podencoworld Nederland.
    Ikzelf werk 30uur en mijn vriend zijn uren zijn heel flexibel. Mijn mama komt elke dag om met de honden naar het strand te gaan als wij niet kunnen. We wonen op 10minuten afstand van het strand. Wij wonen in Blankenberge.
    Mijn vriend heeft twee kindjes, eentje van 4jaar en eentje van 8jaar. Die afwisselend bij ons zitten. Ze zijn gewend om met honden om te gaan. Kan U meer info geven over Uw hond?
    U mag me bellen op 0494668000 of mailen naar zoe.decloedt@hotmail.com
    Groetjes
    Beste, Wij zouden graag nog een warm mandje bieden aan een hond. Wij hebben al twee gesteriliseerde teefjes, podenco’s die geadopteerd zijn bij podencoworld Nederland. Ikzelf werk 30uur en mijn vriend zijn uren zijn heel flexibel. Mijn mama komt elke dag om met de honden naar het strand te gaan als wij niet kunnen. We wonen op 10minuten afstand van het strand. Wij wonen in Blankenberge. Mijn vriend heeft twee kindjes, eentje van 4jaar en eentje van 8jaar. Die afwisselend bij ons zitten. Ze zijn gewend om met honden om te gaan. Kan U meer info geven over Uw hond? U mag me bellen op 0494668000 of mailen naar zoe.decloedt@hotmail.com Groetjes
  3. Angeliquetytgat

rank: 174

geplaatst op 15-04-2019 om 17:06
    Beste,
    Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg
    Beste, Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg
    Tytgat
  4. Nele83

rank: 454

geplaatst op 27-04-2019 om 14:27
    Hallo, ook wij hebben hier heel veel interesse in je hond. Kan ik je prive contacteren? Wij wonen te zoutleeuw. Ik werk deeltijds, spendeer veel tijd aan onze hond en andere dieren. We hebben een gesteriliseerde teefje kruising border colli berner sennen. Die heel speels en sociaal is. We hebben ook drie meisjes kids.
    Laat maar weten of we iets kunnen betekenen
    Hallo, ook wij hebben hier heel veel interesse in je hond. Kan ik je prive contacteren? Wij wonen te zoutleeuw. Ik werk deeltijds, spendeer veel tijd aan onze hond en andere dieren. We hebben een gesteriliseerde teefje kruising border colli berner sennen. Die heel speels en sociaal is. We hebben ook drie meisjes kids. Laat maar weten of we iets kunnen betekenen
  5. 27

rank: 402

geplaatst op 27-04-2019 om 18:41
    Hier ook interesse... Altijd iemand thuis en al even van plan om een hond te nemen. Kizzyvdl@hotmail.com.
    Hier ook interesse... Altijd iemand thuis en al even van plan om een hond te nemen. Kizzyvdl@hotmail.com.
  6. 27

rank: 402

geplaatst op 28-04-2019 om 22:33
    Is de hond nog te adopteren aub?
    Is de hond nog te adopteren aub?
  7. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x