Honden centrum

Honden algemeen » .... zoekt een nieuwe thuis » Harvey 3 jaar, kruising Duitse dog/herder, Boxer zoekt nieuwe thuis

1. marcw

rank: 4588

geplaatst op 13-02-2018 om 15:28
    Met spijt in het hart zoek ik voor mijn hond Harvey een nieuw baasje.
    Ik heb samen met mijn ex Harvey als puppy gekregen. Na de breuk met haar, heb ik nog 1,5 jaar alleen voor Harvey geprobeerd te zorgen. Dit is jammer genoeg niet te combineren met mijn werk. Hierdoor is hij veel alleen en hoop ik iemand te vinden die de aandacht kan geven dat hij verdient.
    Harvey is zeer aanhankelijk en speels, maar wel gehoorzaam. Hij heeft een sterk karakter, dus een toekomstig baasje moet dit zeker ook hebben.
    Harvey is 3 jaar en 47 kilo. Contacteer me via een DM voor meer vragen.

https://www.verhuisdieren.nl/images/profile-picture/cropped-1517866706-68S3CUV1aP.jpeg
    Met spijt in het hart zoek ik voor mijn hond Harvey een nieuw baasje. Ik heb samen met mijn ex Harvey als puppy gekregen. Na de breuk met haar, heb ik nog 1,5 jaar alleen voor Harvey geprobeerd te zorgen. Dit is jammer genoeg niet te combineren met mijn werk. Hierdoor is hij veel alleen en hoop ik iemand te vinden die de aandacht kan geven dat hij verdient. Harvey is zeer aanhankelijk en speels, maar wel gehoorzaam. Hij heeft een sterk karakter, dus een toekomstig baasje moet dit zeker ook hebben. Harvey is 3 jaar en 47 kilo. Contacteer me via een DM voor meer vragen. [IMG]https://www.verhuisdieren.nl/images/profile-picture/cropped-1517866706-68S3CUV1aP.jpeg[/IMG]
  2. johanverbeke

rank: 477

geplaatst op 13-02-2018 om 18:05
    beste,

ik heb de tijd en intresse om harvey bij in huis te nemen u kan me mailen via johanverbeke2@gmail.com

mvg

johan verbeke
    beste, ik heb de tijd en intresse om harvey bij in huis te nemen u kan me mailen via johanverbeke2@gmail.com mvg johan verbeke
  3. Angeliquetytgat

rank: 174

geplaatst op 16-04-2019 om 09:47
    ,
    Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg
    Tytgat 0476080375 hopelijk leuk nieuws voor harvey
    , Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg Tytgat 0476080375 hopelijk leuk nieuws voor harvey
    Tytgat
  4. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x