Honden centrum

Honden algemeen » .... zoekt een nieuwe thuis » nieuwe thuis gezocht voor vizslapup

1. marianne1959

rank: 1862

geplaatst op 27-01-2018 om 12:37
    wij zoeken een nieuwe thuis voor onze reu vizslapup van 5 mnd oud, hij is te onstuimig voor onze kleine kinderen, is superaanhankelijk ,zindelijk en kent de basiscommandoos
    wij zoeken een nieuwe thuis voor onze reu vizslapup van 5 mnd oud, hij is te onstuimig voor onze kleine kinderen, is superaanhankelijk ,zindelijk en kent de basiscommandoos
    wanda vermeulen
  2. guapa

rank: 1496

geplaatst op 04-02-2018 om 22:20
    hallo,
    heb je meer info ivm je hondje?
    gr
    hallo, heb je meer info ivm je hondje? gr
  3. marianne1959

rank: 1862

geplaatst op 07-02-2018 om 09:23
    Hallo, onze Forza is nu bijna 6mnd oud, het is een super active hond, heeft meerdere uren per dag beweging nodig.,volgt nog steeds training, de reden van afstand is omdat mijn kinderen te klein zijn, en hij te onstuimig is, weliswaar ongewild.
    Hallo, onze Forza is nu bijna 6mnd oud, het is een super active hond, heeft meerdere uren per dag beweging nodig.,volgt nog steeds training, de reden van afstand is omdat mijn kinderen te klein zijn, en hij te onstuimig is, weliswaar ongewild.
    wanda vermeulen
  4. emmym

rank: 1868

geplaatst op 01-05-2018 om 18:52
    hoi ik heb belangstelling voor deze lieverd. Ik ben hele dagen thuis en ik ga elke dag smiddags een uur of anderhalf lopen. Ik heb een maatje nodig die mij na een tijdje mij kan vergezellen. Dus de pup er aan laten wennen met conditie opbouwen. Hij krijgt het goed bij mij. Alle aandacht
    hoi ik heb belangstelling voor deze lieverd. Ik ben hele dagen thuis en ik ga elke dag smiddags een uur of anderhalf lopen. Ik heb een maatje nodig die mij na een tijdje mij kan vergezellen. Dus de pup er aan laten wennen met conditie opbouwen. Hij krijgt het goed bij mij. Alle aandacht
  5. Telma2020

rank: 832

geplaatst op 10-12-2018 om 18:08
    Is de hond er nog à. U. B
    Is de hond er nog à. U. B
  6. Angeliquetytgat

rank: 174

geplaatst op 05-04-2019 om 00:29
    Is de hond er nog aub, een liefdevolle thuis hier mvg
    Is de hond er nog aub, een liefdevolle thuis hier mvg
    Tytgat
  7. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x