Honden centrum

Honden algemeen » .... zoekt een nieuwe thuis » Bruine labrador, 4 jaar zoekt nieuwe thuis

1. anoniem

rank: 1312

geplaatst op 09-01-2018 om 21:58
    Hallo,

Ik ben een bruine labrador, ontzettend lief, en zoek een nieuwe thuis, het liefst met een tuin. M'n baasje woont nu in een appartement, en dat gaat wat moeilijk omdat ik geprikkeld wordt door mensen en soortgenoten die hier heel veel passeren. Ik ben lief met kinderen, ben waaks, en de trouwste hond ooit. Hoewel ik lief ben voor m'n gezin, vind ik het niet leuk als mensen me benaderen wanneer ik op de wandel ben, het liefst ben ik alleen op pad met m'n gezin. Ik ben helemaal niet agressief, maar wel beschermend.

Oh, aan de zelfvermeende wereldverbeteraars, die hier commentaar op weten: houd jullie opmerkingen liever voor jezelf.
    Hallo, Ik ben een bruine labrador, ontzettend lief, en zoek een nieuwe thuis, het liefst met een tuin. M'n baasje woont nu in een appartement, en dat gaat wat moeilijk omdat ik geprikkeld wordt door mensen en soortgenoten die hier heel veel passeren. Ik ben lief met kinderen, ben waaks, en de trouwste hond ooit. Hoewel ik lief ben voor m'n gezin, vind ik het niet leuk als mensen me benaderen wanneer ik op de wandel ben, het liefst ben ik alleen op pad met m'n gezin. Ik ben helemaal niet agressief, maar wel beschermend. Oh, aan de zelfvermeende wereldverbeteraars, die hier commentaar op weten: houd jullie opmerkingen liever voor jezelf.
  2. Angeliquetytgat

rank: 174

geplaatst op 15-04-2019 om 17:09
    Beste,
    Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg
    Beste, Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg
    Tytgat
  3. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x