Honden centrum

Honden algemeen » .... zoekt een nieuwe thuis » mix dobermann/labrador gratis

1. anoniem

rank: 1858

geplaatst op 26-11-2017 om 14:59
    zoek voor mijn hond een sterke baas die lange wandelingen wil maken met Diego.hij is 15 mnd lief voor honden katten en kinderen.mijn relatie is over en hij is veel te sterk voor mij ,kan geen stuk lopen met hem en hij heeft wel beweging nodig die hij hier niet krijgt.heb ook geen overwicht .omdat hij jong is, is hij voor heel kleine kinderen best druk.zit geen kwaad in Diego.
    zoek voor mijn hond een sterke baas die lange wandelingen wil maken met Diego.hij is 15 mnd lief voor honden katten en kinderen.mijn relatie is over en hij is veel te sterk voor mij ,kan geen stuk lopen met hem en hij heeft wel beweging nodig die hij hier niet krijgt.heb ook geen overwicht .omdat hij jong is, is hij voor heel kleine kinderen best druk.zit geen kwaad in Diego.
  2. Jeroenn

rank: 302

geplaatst op 11-12-2017 om 18:19
    Beste
    Is de hond nog beschikbaar ?
    Mvg
    Beste Is de hond nog beschikbaar ? Mvg
    Jeroen Schoubben
  3. Veerlex

rank: 322

geplaatst op 14-05-2018 om 16:05
    Hallo zoekt u nog een thuis voor u hondn. Ik ben namelijk op zoek naar een goeie waakhond daar ze dinsdag nacht hier ingebroken hebben en mijn puppy gestolen hebben. Ik kan niet de hoofdprijs bieden daar ze ons laatste cash geld ook mee hebben maar kan er 1 wel een goeie thuis bieden.de kindjes zijn enorm verdrietig dat hun hondje weg is.mijn oproep naar onze pup staat oo fb kranten en kwam op de radio mvg veerle
    Hallo zoekt u nog een thuis voor u hondn. Ik ben namelijk op zoek naar een goeie waakhond daar ze dinsdag nacht hier ingebroken hebben en mijn puppy gestolen hebben. Ik kan niet de hoofdprijs bieden daar ze ons laatste cash geld ook mee hebben maar kan er 1 wel een goeie thuis bieden.de kindjes zijn enorm verdrietig dat hun hondje weg is.mijn oproep naar onze pup staat oo fb kranten en kwam op de radio mvg veerle
  4. Angeliquetytgat

rank: 174

geplaatst op 05-04-2019 om 15:42
    Hallo,
    De kids en mij zijn na mn scheiding op zoek naar een nieuwe boezem vriend, we hebben steeds een Stafford en rottweiler gehad maar die zijn bij mn ex gebleven daar ze het al 11j gewend zijn daar, u kan mij bereiken op angeltytgat29@hotmail.com, hopelijk een positief antwoord, ps ik ben dagelijks thuis, thuiswerk Mvg
    Hallo, De kids en mij zijn na mn scheiding op zoek naar een nieuwe boezem vriend, we hebben steeds een Stafford en rottweiler gehad maar die zijn bij mn ex gebleven daar ze het al 11j gewend zijn daar, u kan mij bereiken op angeltytgat29@hotmail.com, hopelijk een positief antwoord, ps ik ben dagelijks thuis, thuiswerk Mvg
    Tytgat
  5. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x