Honden centrum

Honden algemeen » .... zoekt een nieuwe thuis » Argentijnse dog, echt een vrolijke goedzak zoekt lekker warm mandje

1. DinaenDavid

rank: 1857

geplaatst op 22-11-2017 om 19:28
    Goede dag,

Via deze weg zou ik willen proberen een goed tehuis te zoeken voor onze Argentijnse dag Joe.
    Wij zijn pas gaan samen wonen. Voor het vrouwtje is een hond van dat formaat in huis een harde grens. Joe mag dus niet naar binnen.
    Joe heeft een ren en hok in de tuin, gaat regelmatig mee lange wandelingen maken maar met het oog op de winterse gezelligheid in huis vind t vrouwtje het toch wel ook echt zielig om Joe alleen buiten te laten.

Wie heeft er tijd, ruimte, liefde, aandacht en een lekker warm plekje in huis voor Joe.
    Joe is een reu met temperament, kan goed overweg met kleine hondjes en teefjes en is ook nog eens heel erg lief voor katten en kindjes.

Wie o wie heeft een gouden mandje voor Joe?
    Goede dag, Via deze weg zou ik willen proberen een goed tehuis te zoeken voor onze Argentijnse dag Joe. Wij zijn pas gaan samen wonen. Voor het vrouwtje is een hond van dat formaat in huis een harde grens. Joe mag dus niet naar binnen. Joe heeft een ren en hok in de tuin, gaat regelmatig mee lange wandelingen maken maar met het oog op de winterse gezelligheid in huis vind t vrouwtje het toch wel ook echt zielig om Joe alleen buiten te laten. Wie heeft er tijd, ruimte, liefde, aandacht en een lekker warm plekje in huis voor Joe. Joe is een reu met temperament, kan goed overweg met kleine hondjes en teefjes en is ook nog eens heel erg lief voor katten en kindjes. Wie o wie heeft een gouden mandje voor Joe?
  2. Jeroenn

rank: 302

geplaatst op 11-12-2017 om 18:21
    Beste
    Is de hond nog beschikbaar ?
    Mvg
    Beste Is de hond nog beschikbaar ? Mvg
    Jeroen Schoubben
  3. Jeroenn

rank: 302

geplaatst op 11-12-2017 om 18:21
    Beste
    Is de hond nog beschikbaar ?
    Mvg
    Beste Is de hond nog beschikbaar ? Mvg
    Jeroen Schoubben
  4. Angeliquetytgat

rank: 174

geplaatst op 15-04-2019 om 17:13
    Beste,
    Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg
    Beste, Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg
    Tytgat
  5. 27

rank: 402

geplaatst op 27-04-2019 om 18:39
    Is de hond nog beschikbaar? Kan ik meer info krijgen via e mail? Kizzyvdl@hotmail.com
    Dank je wel!
    Is de hond nog beschikbaar? Kan ik meer info krijgen via e mail? Kizzyvdl@hotmail.com Dank je wel!
  6. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x