Honden centrum

Honden algemeen » .... zoekt een nieuwe thuis » Shiva de knuffelbull

1. MandyShiva

rank: 4546

geplaatst op 15-05-2017 om 00:43
    Met heel veel pijn in mijn hart moet ik opzoek naar een nieuw huis voor mijn lieve pitbull teef Shiva. Ze is 3 jaar oud, bruin/grijs gestroomlijnd en heeft lichte ogen. Ze is lief, goed met andere honden en dieren. Ze is gewend aan kleine kinderen. Ze kan goed alleen thuis zíjn. Ze is in huis rustig. Buiten komt haar energie er uit. Ze is dol op rennen en stokken. Hoe groter de stok hoe mooier. Je kan echt genieten van deze clown. Ze luisterd altijd goed. Het is een goed opgevoede hond. Ik wil 100% zeker weten dat ze een goed huis krijgt want dat verdient deze top hond echt..
    Met heel veel pijn in mijn hart moet ik opzoek naar een nieuw huis voor mijn lieve pitbull teef Shiva. Ze is 3 jaar oud, bruin/grijs gestroomlijnd en heeft lichte ogen. Ze is lief, goed met andere honden en dieren. Ze is gewend aan kleine kinderen. Ze kan goed alleen thuis zíjn. Ze is in huis rustig. Buiten komt haar energie er uit. Ze is dol op rennen en stokken. Hoe groter de stok hoe mooier. Je kan echt genieten van deze clown. Ze luisterd altijd goed. Het is een goed opgevoede hond. Ik wil 100% zeker weten dat ze een goed huis krijgt want dat verdient deze top hond echt..
  2. Jensketele

rank: 2707

geplaatst op 19-05-2017 om 00:00
    Beste,
    Kun je me een mailtje sturen?
    Mvg,
    Jens Ketele
    Jensketele5@gmail.com
    Beste, Kun je me een mailtje sturen? Mvg, Jens Ketele Jensketele5@gmail.com
  3. Angeliquetytgat

rank: 174

geplaatst op 16-04-2019 om 09:51
    ,
    Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg
    Tytgat 0476080375
    , Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg Tytgat 0476080375
    Tytgat
  4. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x