Honden centrum

Honden algemeen » .... zoekt een nieuwe thuis » Stafford reu zoekt nieuw huisje

1. anoniem

rank: 4543

geplaatst op 02-05-2017 om 13:58
    Amerikaanse Stafford
    8 maanden
    Reden van herplaatsen: Jack is een actieve lieve hond, kent de basis begrippen; zitten, neer, af, neen. Hij heeft altijd goed naar mij geluisterd, hapte niet naar mij, kwam knuffelen en lekken.
    Maar, nu ben ik zwanger en kan ik er minder tijd in steken, waardoor dat hij heel jaloers geworden is. Tot mijn grote spijt en verbazing begint hij naar mij te happen en ook vooral naar mijn buik.
    Hij heeft altijd goed om kunnen gaan met mijn boxer teef van 3 jaar. Alleen nu sinds hij zo jaloers is zijn ze constant aan het vechten.
    Ik merk dat Jack er stress van heeft, hij is een hond die heeel veel aandacht nodig heeft en dat kan ik hem niet meer geven.

M'n hart breekt dat ik he moet wegdoen. Maar ik wil ook dat hij gelukkig is.
    Ik zoek een baasje die Jack de aandacht geeft die hij verdient. Liefst niet met andere honden, ik weet niet hoe hij reageert op een andere hond waar hij niet mee is opgegroeid.
    Ik heb reeds een therapeut geraadpleegd, maar het helpt niet. De verstandshouding tussen de boxer en de stafford gaat gewoon niet
    Amerikaanse Stafford 8 maanden Reden van herplaatsen: Jack is een actieve lieve hond, kent de basis begrippen; zitten, neer, af, neen. Hij heeft altijd goed naar mij geluisterd, hapte niet naar mij, kwam knuffelen en lekken. Maar, nu ben ik zwanger en kan ik er minder tijd in steken, waardoor dat hij heel jaloers geworden is. Tot mijn grote spijt en verbazing begint hij naar mij te happen en ook vooral naar mijn buik. Hij heeft altijd goed om kunnen gaan met mijn boxer teef van 3 jaar. Alleen nu sinds hij zo jaloers is zijn ze constant aan het vechten. Ik merk dat Jack er stress van heeft, hij is een hond die heeel veel aandacht nodig heeft en dat kan ik hem niet meer geven. M'n hart breekt dat ik he moet wegdoen. Maar ik wil ook dat hij gelukkig is. Ik zoek een baasje die Jack de aandacht geeft die hij verdient. Liefst niet met andere honden, ik weet niet hoe hij reageert op een andere hond waar hij niet mee is opgegroeid. Ik heb reeds een therapeut geraadpleegd, maar het helpt niet. De verstandshouding tussen de boxer en de stafford gaat gewoon niet
  2. pascal76

rank: 4572

geplaatst op 26-08-2017 om 19:59
    heeft hij al een nieuw huisje gevonden?
    heeft hij al een nieuw huisje gevonden?
  3. Veerlex

rank: 322

geplaatst op 14-05-2018 om 18:06
    Hallo zoekt u nog een thuis voor u hondje en wat is de adoptie prijs? Ik zoek een hondje daar ze vorige week ingebroken hebben en onze puppy en cash geld gestolen. De kindjes zijn super verdrietig. Ik kan de hoofdprijs niet betalen maar wel een tuin met gouden mandje bieden.. Ik ben elke dag thuis dus alleen zal ze niet zijn...

Mvg
    Hallo zoekt u nog een thuis voor u hondje en wat is de adoptie prijs? Ik zoek een hondje daar ze vorige week ingebroken hebben en onze puppy en cash geld gestolen. De kindjes zijn super verdrietig. Ik kan de hoofdprijs niet betalen maar wel een tuin met gouden mandje bieden.. Ik ben elke dag thuis dus alleen zal ze niet zijn... Mvg
  4. Angeliquetytgat

rank: 174

geplaatst op 05-04-2019 om 00:33
    Hallo ik heb steeds een Stafford gehad die nu bij mn ex man blijft daar zn thuis al 11 j daar was, de kinderen en ik kunnen hem de nodige liefde en aandacht geven, zelf ben ik dagelijks thuis, Mvg
    Hallo ik heb steeds een Stafford gehad die nu bij mn ex man blijft daar zn thuis al 11 j daar was, de kinderen en ik kunnen hem de nodige liefde en aandacht geven, zelf ben ik dagelijks thuis, Mvg
    Tytgat
  5. Angeliquetytgat

rank: 174

geplaatst op 15-04-2019 om 16:54
    Beste,
    Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg
    Beste, Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg
    Tytgat
  6. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x