Honden centrum

Honden algemeen » .... zoekt een nieuwe thuis » Stafford zoekt huisje - gratis

1. anoniem

rank: 2695

geplaatst op 12-03-2017 om 08:11
    Dag iedereen,
    Ik zoek een huisje voor m'n lieve stafford. Het is een rustig teefje, luistert zéér goed en knuffelt graag. Ze zou ook een goede waakhond zijn.

Ik heb haar aangeschaft met m'n huisgenoot, door omstandigheden moest hij weggegaan. Met als gevolg dat ik een nieuw appartement zoek en dat ik alleen te weinig tijd voor haar heb. Met heel veel pijn in m'n hart hoop ik dat ik een baasje vind voor haar.
    Dag iedereen, Ik zoek een huisje voor m'n lieve stafford. Het is een rustig teefje, luistert zéér goed en knuffelt graag. Ze zou ook een goede waakhond zijn. Ik heb haar aangeschaft met m'n huisgenoot, door omstandigheden moest hij weggegaan. Met als gevolg dat ik een nieuw appartement zoek en dat ik alleen te weinig tijd voor haar heb. Met heel veel pijn in m'n hart hoop ik dat ik een baasje vind voor haar.
  2. Spikex

rank: 2696

geplaatst op 13-03-2017 om 01:50
    Hallo ,
    Heb je je stafford nog? Wij zijn op zoek naar een kameraadje voor onze hond.
    Mvg
    Hallo , Heb je je stafford nog? Wij zijn op zoek naar een kameraadje voor onze hond. Mvg
  3. anoniem

rank: 2695

geplaatst op 13-03-2017 om 09:09
    Spikex schreef:
    Hallo ,
    Heb je je stafford nog? Wij zijn op zoek naar een kameraadje voor onze hond.
    Mvg

Hallo,
    Ja ik heb ze nog steeds. U kan mij contacteren op het mailadres nina.vonck@gmail.com.
    Gr
    [quote=Spikex]Hallo , Heb je je stafford nog? Wij zijn op zoek naar een kameraadje voor onze hond. Mvg[/quote] Hallo, Ja ik heb ze nog steeds. U kan mij contacteren op het mailadres nina.vonck@gmail.com. Gr
  4. Venn

rank: 1309

geplaatst op 16-09-2017 om 22:43
    Zoekt de stafford nog een thuis?
    Zoekt de stafford nog een thuis?
  5. Veerlex

rank: 322

geplaatst op 14-05-2018 om 16:07
    Hallo zoekt u nog een thuis voor u hondn. Ik ben namelijk op zoek naar een goeie waakhond daar ze dinsdag nacht hier ingebroken hebben en mijn puppy gestolen hebben. Ik kan niet de hoofdprijs bieden daar ze ons laatste cash geld ook mee hebben maar kan er 1 wel een goeie thuis bieden.de kindjes zijn enorm verdrietig dat hun hondje weg is.mijn oproep naar onze pup staat oo fb kranten en kwam op de radio mvg veerle
    Hallo zoekt u nog een thuis voor u hondn. Ik ben namelijk op zoek naar een goeie waakhond daar ze dinsdag nacht hier ingebroken hebben en mijn puppy gestolen hebben. Ik kan niet de hoofdprijs bieden daar ze ons laatste cash geld ook mee hebben maar kan er 1 wel een goeie thuis bieden.de kindjes zijn enorm verdrietig dat hun hondje weg is.mijn oproep naar onze pup staat oo fb kranten en kwam op de radio mvg veerle
  6. Angeliquetytgat

rank: 174

geplaatst op 16-04-2019 om 08:33
    Beste,
    Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg
    Beste, Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg
    Tytgat
  7. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x