Honden centrum

Honden algemeen » .... zoekt een nieuwe thuis » Lieve Mechelse herder (1jaar) zoekt een nieuw huisje

1. Kenn

rank: 4507

geplaatst op 22-01-2017 om 20:41
    Onze lieve deus is 1 jaar oud en zoekt een nieuwe thuis. Hij is een echte schat ,super met kinderen en zindelijk. Hij had toen hij puppy was last van elleboog displasy en is daar ook voor geopereerd geweest dus hij loopt een beetje mank. Heeft daar in het dagelijks leven geen last van , enkel bij heel lange wandelingen. De reden waarom we een nieuwe thuis zoeken voor onze kleine reus is omdat we met ons drukke werkschema's vinden dat we hem niet de nodige tijd en energie kunnen geven die hij verdient.
    Een asiel is uitgesloten dus proberen we het via deze weg. Ken je iemand of wil je hem zelf een goede thuis geven. Mag je het laten weten via mail : demuynck1987@gmail.com . Alvast bedankt.
    Onze lieve deus is 1 jaar oud en zoekt een nieuwe thuis. Hij is een echte schat ,super met kinderen en zindelijk. Hij had toen hij puppy was last van elleboog displasy en is daar ook voor geopereerd geweest dus hij loopt een beetje mank. Heeft daar in het dagelijks leven geen last van , enkel bij heel lange wandelingen. De reden waarom we een nieuwe thuis zoeken voor onze kleine reus is omdat we met ons drukke werkschema's vinden dat we hem niet de nodige tijd en energie kunnen geven die hij verdient. Een asiel is uitgesloten dus proberen we het via deze weg. Ken je iemand of wil je hem zelf een goede thuis geven. Mag je het laten weten via mail : demuynck1987@gmail.com . Alvast bedankt.
  2. MartineKoschke

rank: 821

geplaatst op 29-01-2017 om 16:56
    Hey Kenn, is Deus nog steeds bij jou? Als ja, laat het horen!
    Wij zijn een koppel van Merendree (bij Nevele, Oost-Vlaanderen), en hebben nog niet heel lang geleden onze Duitse Herder, Rex, moeten afgeven (die gelukkig niet lang heeft moeten lijden) door ouderdom. Wij zijn op zoek naar een lieve hond, die goed om kan met iedereen die zijn/haar pad kruist, en die kan laten horen als er iemand rondloopt op onze hof, maar die niet bijt (toch zeker niet naar mensen en katten!). Kan Deus met katten overweg? Onze katten lopen immers graag eens rond buiten. Heb je misschien een foto? We hebben dus ook paarden (3), dus als Deus er goed mee om kan is dat ook al een zeer groot pluspunt. bij ons heeft hij ook de vrijheid van los te lopen overdag. Hij heeft een hok buiten (met warmtelamp als het koud is, maar als hij zindelijk is , kan hij gerust ook binnen in de garage slapen (als hij overweg kan met de katten tenminste). Laat iets horen als mijn uitleg je iets zegt! Groetjes, Martine

Hey Kenn, is Deus nog steeds bij jou? Als ja, laat het horen! Wij zijn een koppel van Merendree (bij Nevele, Oost-Vlaanderen), en hebben nog niet heel lang geleden onze Duitse Herder, Rex, moeten afgeven (die gelukkig niet lang heeft moeten lijden) door ouderdom. Wij zijn op zoek naar een lieve hond, die goed om kan met iedereen die zijn/haar pad kruist, en die kan laten horen als er iemand rondloopt op onze hof, maar die niet bijt (toch zeker niet naar mensen en katten!). Kan Deus met katten overweg? Onze katten lopen immers graag eens rond buiten. Heb je misschien een foto? We hebben dus ook paarden (3), dus als Deus er goed mee om kan is dat ook al een zeer groot pluspunt. bij ons heeft hij ook de vrijheid van los te lopen overdag. Hij heeft een hok buiten (met warmtelamp als het koud is, maar als hij zindelijk is , kan hij gerust ook binnen in de garage slapen (als hij overweg kan met de katten tenminste). Laat iets horen als mijn uitleg je iets zegt! Groetjes, Martine
  3. Veerlex

rank: 322

geplaatst op 14-05-2018 om 18:09
    Hallo zoekt u nog een thuis voor u hondje en wat is de adoptie prijs? Ik zoek een hondje daar ze vorige week ingebroken hebben en onze puppy en cash geld gestolen. De kindjes zijn super verdrietig. Ik kan de hoofdprijs niet betalen maar wel een tuin met gouden mandje bieden.. Ik ben elke dag thuis dus alleen zal ze niet zijn...

Mvg
    Hallo zoekt u nog een thuis voor u hondje en wat is de adoptie prijs? Ik zoek een hondje daar ze vorige week ingebroken hebben en onze puppy en cash geld gestolen. De kindjes zijn super verdrietig. Ik kan de hoofdprijs niet betalen maar wel een tuin met gouden mandje bieden.. Ik ben elke dag thuis dus alleen zal ze niet zijn... Mvg
  4. sarahtjeuh

rank: 4650

geplaatst op 07-08-2018 om 13:10
    hallo zoekt u nog steeds een warme thuis voor je hondje?
    ik woon afgelege aan een bos nooit verkeer hier veel tuin waar hij zich zou kunnen uitleven
    als u nog iemand zoekt mag je me steeds contacteren grtjs
    hallo zoekt u nog steeds een warme thuis voor je hondje? ik woon afgelege aan een bos nooit verkeer hier veel tuin waar hij zich zou kunnen uitleven als u nog iemand zoekt mag je me steeds contacteren grtjs
  5. Telma

rank: 1000

geplaatst op 05-09-2018 om 13:45
    Goie midaag heft u nog de hond ik ben ge interesseert hier mijn nummer 0485493753
    Goie midaag heft u nog de hond ik ben ge interesseert hier mijn nummer 0485493753
  6. Angeliquetytgat

rank: 174

geplaatst op 15-04-2019 om 16:59
    Beste,
    Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg
    Beste, Ik enorm ge interesseerd in u hond, heb steeds een Stafford en rottweiler gehad maar door de scheiding zijn ze bij mn ex gebleven waar ze al negen jaar woonden, de kindjes en mij zijn na een jaar gesetteld en op zoek naar een nieuwe huisvriend, zelf doe ik thuiswerk dus hij zou nooit alleen zijn, zelf zijn we uit zwevegem mvg
    Tytgat
  7. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x