Honden centrum

Honden algemeen » .... zoekt een nieuwe thuis » Goude mandje gezocht voor engelse bulldog van bijna 7jaar

1. anoniem

rank: 2671

geplaatst op 05-11-2016 om 17:21
    Hallo ,ik ben sam ,een engelse bulldog van bijna 7jaar,ik zoek een nieuw baasje,mijn baasje is vier maande geleden overleden en voorlopig zit ik bij Sonja,die me opgevange heeft omdat ze niet wou dat ik naar een asiel zou moeten gaan,ik had graag bij haar gebleven maar ze woont in een app waar geen huisdieren blijkbaar zijn toegelaten,dus spijtig genoeg moet ik opzoek naar een nieuw baasje waar ik samen mee plzier kan maken,ik ben zindelek,kan met andere hondjes goed spelen ,zie graag kindjes al durf ik wel onstuimig zijn en durf opspringen tegen mensen omdat ik iedereen graag heb,ik luister best goed en kan goed aan de leiband wandelen ,zelfs los waar mogelijk is,ik snurk wel veel als ik slaap en durf wel eens een windje laten,maar il ben een zeer lieve en trouwe bull,wie wilt me helpen?
    Hallo ,ik ben sam ,een engelse bulldog van bijna 7jaar,ik zoek een nieuw baasje,mijn baasje is vier maande geleden overleden en voorlopig zit ik bij Sonja,die me opgevange heeft omdat ze niet wou dat ik naar een asiel zou moeten gaan,ik had graag bij haar gebleven maar ze woont in een app waar geen huisdieren blijkbaar zijn toegelaten,dus spijtig genoeg moet ik opzoek naar een nieuw baasje waar ik samen mee plzier kan maken,ik ben zindelek,kan met andere hondjes goed spelen ,zie graag kindjes al durf ik wel onstuimig zijn en durf opspringen tegen mensen omdat ik iedereen graag heb,ik luister best goed en kan goed aan de leiband wandelen ,zelfs los waar mogelijk is,ik snurk wel veel als ik slaap en durf wel eens een windje laten,maar il ben een zeer lieve en trouwe bull,wie wilt me helpen?
  2. kay13

rank: 2327

geplaatst op 12-11-2016 om 19:26
    Beste, zou ik je even kunnen mailen over Sam?
    Beste, zou ik je even kunnen mailen over Sam?
  3. anoniem

rank: 2671

geplaatst op 12-11-2016 om 19:46
    Ja hoor dat mag je zekers
    Ja hoor dat mag je zekers
  4. jessy132829

rank: 2674

geplaatst op 17-12-2016 om 11:40
    Beste, is de Engelse bulk er nog steeds?
    Beste, is de Engelse bulk er nog steeds?
  5. Liefdevolgezin

rank: 2680

geplaatst op 05-02-2017 om 08:43
    Goedemorgen
    Is jullie bulletje nog op zoek naar een nieuwe liefdevolle thuis?
    Wat sneu wat hij moet meemaken zeg
    Goedemorgen Is jullie bulletje nog op zoek naar een nieuwe liefdevolle thuis? Wat sneu wat hij moet meemaken zeg
  6. Liefdevolgezin

rank: 2680

geplaatst op 05-02-2017 om 08:56
    Hoor graag van jou , want mss weten wij wel het nestje te bieden!
    Hoor graag van jou , want mss weten wij wel het nestje te bieden!
  7. Kelly77

rank: 1456

geplaatst op 15-02-2017 om 09:49
    Beste, is Sam nog beschikbaar? Hoe kan ik verder contact opnemen? Mvg
    Beste, is Sam nog beschikbaar? Hoe kan ik verder contact opnemen? Mvg
  8. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x