Honden centrum

Honden algemeen » .... zoekt een nieuwe thuis » Beagle Fien ( 8 maanden) zoekt een warme thuis

1. liesdeloof

rank: 1228

geplaatst op 03-08-2012 om 21:05
    Onze lieve beagle Fien is nu 8 maanden en kan heel goed overweg met andere honden en kinderen. Wij zijn zelf een gezin met 2 kinderen en daar amuseert Fien zich enorm. Het probleem is dat mijn man onlangs een 2de job is gestart en daardoor minder thuis is. Wij willen haar dan ook niet de hele dag opsluiten in een bench of kennel, want dat maakt haar zeker ongelukkig. Met pijn in het hart hebben we dan beslist om een nieuw baasje voor haar te gaan zoeken. We willen haar zeker niet achterlaten in het asiel, omdat we zeker willen zijn dat ze goed terecht komt!
    Onze lieve beagle Fien is nu 8 maanden en kan heel goed overweg met andere honden en kinderen. Wij zijn zelf een gezin met 2 kinderen en daar amuseert Fien zich enorm. Het probleem is dat mijn man onlangs een 2de job is gestart en daardoor minder thuis is. Wij willen haar dan ook niet de hele dag opsluiten in een bench of kennel, want dat maakt haar zeker ongelukkig. Met pijn in het hart hebben we dan beslist om een nieuw baasje voor haar te gaan zoeken. We willen haar zeker niet achterlaten in het asiel, omdat we zeker willen zijn dat ze goed terecht komt!
  2. liesdeloof

geplaatst op 03-08-2012 om 21:06
    liesdeloof schreef:
    [quote=liesdeloof]Onze lieve beagle Fien is nu 8 maanden en kan heel goed overweg met andere honden en kinderen. Wij zijn zelf een gezin met 2 kinderen en daar amuseert Fien zich enorm. Het probleem is dat mijn man onlangs een 2de job is gestart en daardoor minder thuis is. Wij willen haar dan ook niet de hele dag opsluiten in een bench of kennel, want dat maakt haar zeker ongelukkig. Met pijn in het hart hebben we dan beslist om een nieuw baasje voor haar te gaan zoeken. We willen haar zeker niet achterlaten in het asiel, omdat we zeker willen zijn dat ze goed terecht komt![/quote]
  3. Kristel

rank: 2

geplaatst op 04-08-2012 om 10:44
    hmm Lies, dus je man heeft extra werkdruk en dan moet de hond maar weg.... En jij bent er toch nog (en de kinderen kunnen misschien ook beetje helpen) & kunnen jullie niet een beetje extra tijd vrijmaken voor het dier?
    Wij gaan hier ook allebei werken.... beetje vroeger opstaan 's morgens en na het werk wat meer met de honden bezig zijn kan toch ook? Eventueel kijken met buren/familie om overdag eens tussendoor met het hondje te gaan wandelen?

Blijkbaar is de beslissing al genomen dat ze weg moet.... succes iig met het vinden van een nieuw mandje.
    hmm Lies, dus je man heeft extra werkdruk en dan moet de hond maar weg.... En jij bent er toch nog (en de kinderen kunnen misschien ook beetje helpen) & kunnen jullie niet een beetje extra tijd vrijmaken voor het dier? Wij gaan hier ook allebei werken.... beetje vroeger opstaan 's morgens en na het werk wat meer met de honden bezig zijn kan toch ook? Eventueel kijken met buren/familie om overdag eens tussendoor met het hondje te gaan wandelen? Blijkbaar is de beslissing al genomen dat ze weg moet.... succes iig met het vinden van een nieuw mandje.
    www.kastagnebos.jimdo.com
  4. DSMyriam

rank: 3

geplaatst op 05-08-2012 om 13:08
    Ai, dat is spijtig, het is toch niet omdat ze in haar pubertijd zit dat ze weg moet want dat gaat ook weer voorbij hoor. Als ik al geen drie honden had was ik direct kandidaat maar het gaat helaas niet, drie is het maximum.
    Ai, dat is spijtig, het is toch niet omdat ze in haar pubertijd zit dat ze weg moet want dat gaat ook weer voorbij hoor. Als ik al geen drie honden had was ik direct kandidaat maar het gaat helaas niet, drie is het maximum.
    Myriam
  5. liesdeloof

geplaatst op 06-08-2012 om 13:07
    Ze zit inderdaad in haar puberteit en ze kan soms wel druk doen, maar over het algemeen is ze heel erg lief en rustig. Ze ligt heel erg graag te snoezen in de zetel. Het gaat ons vooral over het alleen zijn overdag. Toch bedankt voor je reactie hoor!
    Ze zit inderdaad in haar puberteit en ze kan soms wel druk doen, maar over het algemeen is ze heel erg lief en rustig. Ze ligt heel erg graag te snoezen in de zetel. Het gaat ons vooral over het alleen zijn overdag. Toch bedankt voor je reactie hoor!
  6. Ann

rank: 208

geplaatst op 29-10-2012 om 09:51
    En , heeft ze al een goede thuis gevonden?
    En , heeft ze al een goede thuis gevonden?
  7. liesdeloof

geplaatst op 13-12-2012 om 21:52
    Ann, ons Fientje woont nog altijd bij ons en daar zijn we heel erg blij mee. We hebben kort na mijn eerste post een buitenkennel geplaatst, waar ze overdag kan vertoeven. De bench leek me te klein en los in huis was ook geen optie. Hopelijk lukt dat als ze wat ouder en rustiger wordt. Maar ze lijkt zich te amuseren in haar kennel en ligt rustig in haar hokje. Ze is natuurlijk altijd superblij als ze ons terugziet en weer naar binnen mag.
    Ann, ons Fientje woont nog altijd bij ons en daar zijn we heel erg blij mee. We hebben kort na mijn eerste post een buitenkennel geplaatst, waar ze overdag kan vertoeven. De bench leek me te klein en los in huis was ook geen optie. Hopelijk lukt dat als ze wat ouder en rustiger wordt. Maar ze lijkt zich te amuseren in haar kennel en ligt rustig in haar hokje. Ze is natuurlijk altijd superblij als ze ons terugziet en weer naar binnen mag.
  8. DSMyriam

geplaatst op 14-12-2012 om 08:00
    Dat is een positief bericht, dat het zo is goed gekomen.EMO 4
    Dat is een positief bericht, dat het zo is goed gekomen.[emo4]
    Myriam
  9. Annemie85

rank: 1398

geplaatst op 10-04-2013 om 15:10
    ooooo... Wat een schatje. Ik ben heel blij dat ze thuis mag blijven. Als jullie toch nog van gedacht veranderen mogen jullie me altijd contacteren. Ik zoek nog een hondje om een warme thuis te geven.
    ooooo... Wat een schatje. Ik ben heel blij dat ze thuis mag blijven. Als jullie toch nog van gedacht veranderen mogen jullie me altijd contacteren. Ik zoek nog een hondje om een warme thuis te geven.
  10. daniquetom

rank: 37

geplaatst op 07-05-2013 om 18:14
    ik heb een beagle van 4, die hebben we bij mensen weg gehaald die haar niet aankonden en haar verpest hadden.
    wij hebben ervoor gezorgd dat ze weer aardig goed is bij getrokken.
    wel hebben we het idee dat ze hier niet gelukkig is.
    onze honden zijn altijd buiten en juul hou er juist van om lekker warm binnen te liggen en te knuffelen.
    dus we zoeken eventueel een nieuw huis voor haar..
    wel met de regel dat ze daar altijd moet blijven wonen. de mensen tijd voor haar hebben, en goed met honden zijn.
    ik heb een beagle van 4, die hebben we bij mensen weg gehaald die haar niet aankonden en haar verpest hadden. wij hebben ervoor gezorgd dat ze weer aardig goed is bij getrokken. wel hebben we het idee dat ze hier niet gelukkig is. onze honden zijn altijd buiten en juul hou er juist van om lekker warm binnen te liggen en te knuffelen. dus we zoeken eventueel een nieuw huis voor haar.. wel met de regel dat ze daar altijd moet blijven wonen. de mensen tijd voor haar hebben, en goed met honden zijn.
    when I look into the eyes of an animal, I do not see an animal, I see a living being, I see a friend, I feel a soul!"
  11. DSMyriam

geplaatst op 08-05-2013 om 08:37
    Hopelijk vinden jullie vlug iemand die in het plaatje past.EMO 1
    Hopelijk vinden jullie vlug iemand die in het plaatje past.[emo1]
    Myriam
  12. daniquetom

geplaatst op 08-05-2013 om 12:32
    Ik ben niet echt opzoek. Ze hoeft hier niet weg.
    Als er iemand in beeld komt die haar graag wilt hebben dan mag het.
    Het houd haar uit het asiel he.
    Ik ben niet echt opzoek. Ze hoeft hier niet weg. Als er iemand in beeld komt die haar graag wilt hebben dan mag het. Het houd haar uit het asiel he.
    when I look into the eyes of an animal, I do not see an animal, I see a living being, I see a friend, I feel a soul!"
  13. DSMyriam

geplaatst op 08-05-2013 om 13:00
    Ach zo, dat had ik niet begrepen.EMO 9
    Wat goed van jullie!!!EMO 1
    Ach zo, dat had ik niet begrepen.[emo9] Wat goed van jullie!!![emo1]
    Myriam
  14. daniquetom

geplaatst op 08-05-2013 om 13:09
    Ja! Ze kan hier gewoon ronlopenn buiten met derest.
    Maar we merken echt dat ze het leuker zou vinden in een huis waar ze lekker bij je op de bank kan liggen.
    Haha! Daarom! Ze loopt ons niet in de weg hoor!
    Ja! Ze kan hier gewoon ronlopenn buiten met derest. Maar we merken echt dat ze het leuker zou vinden in een huis waar ze lekker bij je op de bank kan liggen. Haha! Daarom! Ze loopt ons niet in de weg hoor!
  15. Ro3go

rank: 2882

geplaatst op 07-07-2013 om 16:58
    Beste,

Wij zijn op zoek naar een vriendinnetje voor onze Beagle Boomer, hebben jullie reeds een nieuwe thuis gevonden?

Gr.
    Rodrigo & Boomer.
    Beste, Wij zijn op zoek naar een vriendinnetje voor onze Beagle Boomer, hebben jullie reeds een nieuwe thuis gevonden? Gr. Rodrigo & Boomer.
  16. Gini1984

rank: 4149

geplaatst op 28-05-2014 om 22:56
    Beste,

Is de Beagle nog vrij?

Mvg
    Beste, Is de Beagle nog vrij? Mvg
  17. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x