Honden centrum

Voeding en verzorging » Vraag het aan Inge » medicijn

1. paulvk

rank: 2527

geplaatst op 01-03-2011 om 20:42
    mag een hond panadol atrose gebruiken als hij spierpijn heeft aan zijn voor pootje .heeft ze opgelopen met spingen
    mag een hond panadol atrose gebruiken als hij spierpijn heeft aan zijn voor pootje .heeft ze opgelopen met spingen
  2. Inge

rank: 15

geplaatst op 07-03-2011 om 10:38
    Hallo Paul,

Ik zou geen humane medicatie gebruiken bij honden. Veel medicaties zijn te zwaar en kunnen ervoor zorgen dat je hond een maagbloeding krijgt. De eerste weken rust geven is een beter idee. Blijft het manken bestaan, dan zou ik even naar de dierenarts gaan. Deze kan je dan diergeneeskundige pijnstiller voorschrijven. Glucosamine chondroitine kunnen bij oude honden ook baat hebben, dit is dan wel om goede gewrichten te behouden, doet aan spierpijn niets af.

Succes!
    Hallo Paul, Ik zou geen humane medicatie gebruiken bij honden. Veel medicaties zijn te zwaar en kunnen ervoor zorgen dat je hond een maagbloeding krijgt. De eerste weken rust geven is een beter idee. Blijft het manken bestaan, dan zou ik even naar de dierenarts gaan. Deze kan je dan diergeneeskundige pijnstiller voorschrijven. Glucosamine chondroitine kunnen bij oude honden ook baat hebben, dit is dan wel om goede gewrichten te behouden, doet aan spierpijn niets af. Succes!
    Groetjes
  3. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x