Koophoekje » Gezocht » fokker van dh gezocht
-
-
geplaatst op 28-11-2009 om 20:37ik zoek een Duitse herder (werklijn)liefst van al wolfsgrauw(middelmatige).weet iemand een goede fokker in de omgeving van oost vlaanderen,de ouders moeten geen kampioenen zijn van pakwerk ,want dat kun je hier toch nergens volgen.ik zoek een Duitse herder (werklijn)liefst van al wolfsgrauw(middelmatige).weet iemand een goede fokker in de omgeving van oost vlaanderen,de ouders moeten geen kampioenen zijn van pakwerk ,want dat kun je hier toch nergens volgen.
-
geplaatst op 29-11-2009 om 17:06ga eens informeren bij de rasvereniging
gr.AnneMariega eens informeren bij de rasvereniging gr.AnneMarieannemarie -
geplaatst op 23-01-2010 om 20:32Kijk eens op www.graaff-goverwelle
Hun fokken altijd goede herders..worden bijna alle zo rond de 14 jaar
Kijk eens op www.graaff-goverwelle Hun fokken altijd goede herders..worden bijna alle zo rond de 14 jaar [IMG]http://img34.imageshack.us/img34/3595/bannerkleino.jpg[/IMG]http://img267.imageshack.us/img267/9973/wolfwoman5.jpg -
geplaatst op 17-04-2010 om 18:58Maak eens een afspraak met de fokker wiens kennel jouw aanspreekt
Leg jouw wensen eens voor, wat wil je met jouw hond gaan doen
Ga kijken hoe de as moeder bij jouw overkomt, ga eens kijken naar de as vaderMaak eens een afspraak met de fokker wiens kennel jouw aanspreekt Leg jouw wensen eens voor, wat wil je met jouw hond gaan doen Ga kijken hoe de as moeder bij jouw overkomt, ga eens kijken naar de as vader -
geplaatst op 30-04-2010 om 10:43Hoi ,
Ik ken een fokker uit Aalter die momenteel pups heeft. Weliswaar slecht 10 dagen oud.Je kan haar contacteren op volgend telefoonnummer: 0495321450. Haar naam is Irena. Zij en haar man zijn reeds ettelijke jaren actief in de fok, maar ook in het africhten van werkhonden. Zelf doet de man bewakingsopdrachten met zijn duitse herders.Hoi , Ik ken een fokker uit Aalter die momenteel pups heeft. Weliswaar slecht 10 dagen oud.Je kan haar contacteren op volgend telefoonnummer: 0495321450. Haar naam is Irena. Zij en haar man zijn reeds ettelijke jaren actief in de fok, maar ook in het africhten van werkhonden. Zelf doet de man bewakingsopdrachten met zijn duitse herders. -
-
Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.