Honden centrum

Honden algemeen » Wandelen met je hond » Zwemmen: vijvers

1. doke

rank: 45

geplaatst op 29-05-2012 om 06:40
    Hey ik had een vraagje.
    Weet er iemand waar er vijvers zijn waar honden welkom in zijn??
    Dit met zo warm weer, kan alleen maar leuk zijn voor hun, beetje afkoeling.
    Dus als iemand goeie plaatsen weet, laat maar weten, thanks! EMO 1
    Hey ik had een vraagje. Weet er iemand waar er vijvers zijn waar honden welkom in zijn?? Dit met zo warm weer, kan alleen maar leuk zijn voor hun, beetje afkoeling. Dus als iemand goeie plaatsen weet, laat maar weten, thanks! [emo1]
  2. LizzyZK

rank: 19

geplaatst op 04-06-2012 om 12:46
    In zonhoven aan de Teut, holsteenweg dacht ikd at het was.

Komen heel vaak hondjes en in Lommel De Sahara.

Of gewoon dagje zee EMO 1 (gebieden hangt af van de gemeente)
    In zonhoven aan de Teut, holsteenweg dacht ikd at het was. Komen heel vaak hondjes en in Lommel De Sahara. Of gewoon dagje zee :-) (gebieden hangt af van de gemeente)
    It's easier to build up a puppy than repair a dog.
  3. stoempeke

rank: 139

geplaatst op 07-06-2012 om 14:34
    in hombeek (bij Mechelen) is er een hondeweide waar een vijver aan is. Dus daar heb je 2 vliegen in één klap.
    in hombeek (bij Mechelen) is er een hondeweide waar een vijver aan is. Dus daar heb je 2 vliegen in één klap.
  4. DSMyriam

rank: 4

geplaatst op 15-06-2012 om 15:12
    Op de Kalmthoutse heide zie ik ook wel honden in een ven, niet ver van de hoofdingang. Of het wettelijk is toegelaten weet ik niet, nog nooit op gelet vermits mijn hond liever rond het water gaat dan er in.EMO 4
    Op de Kalmthoutse heide zie ik ook wel honden in een ven, niet ver van de hoofdingang. Of het wettelijk is toegelaten weet ik niet, nog nooit op gelet vermits mijn hond liever rond het water gaat dan er in.[emo4]
    Myriam
  5. biekevg

rank: 1

geplaatst op 15-06-2012 om 18:22
    Wat zijt gij ne gelukzak, Myriam, altijd een droge hond!EMO 7
    Wat zijt gij ne gelukzak, Myriam, altijd een droge hond![emo7]
    Bieke
  6. DSMyriam

geplaatst op 16-06-2012 om 19:27
    Behalve als het regent en ik woon nog altijd in België.EMO 1
    Behalve als het regent en ik woon nog altijd in België.[emo1]
    Myriam
  7. biekevg

geplaatst op 16-06-2012 om 20:08
    Ja da's ook weer waar, maar Christo loopt meer nat rond dan droog tegenwoordig EMO 4 en zeggen dat die in 't begin niet in zijn badje wou buiten EMO 7EMO 3
    Ja da's ook weer waar, maar Christo loopt meer nat rond dan droog tegenwoordig [emo4] en zeggen dat die in 't begin niet in zijn badje wou buiten [emo7][emo3]
    Bieke
  8. LizzyZK

geplaatst op 17-06-2012 om 12:09
    @myrial: mogen ze daar los op de kalmthoutse heide?
    @myrial: mogen ze daar los op de kalmthoutse heide?
  9. kelly1

rank: 185

geplaatst op 22-06-2012 om 21:23
    ekerse putten...
    ekerse putten...
    Mops&Mirra
  10. evaernewijck

rank: 29

geplaatst op 24-06-2012 om 22:08
    In Den Donk in Oudenaarde mogen ze zwemmen in het meer. Je mag er trouwens ook zwemmen als je wil.
    In Den Donk in Oudenaarde mogen ze zwemmen in het meer. Je mag er trouwens ook zwemmen als je wil.
    Elly
  11. Nele86

rank: 22

geplaatst op 05-07-2012 om 12:31
    De Sahara in Lommel is zeker een aanrader en in Mol achter de Sunparks gaan wij ook nog al eens. Ook in het Schulensmeer in Schulen bij Herk-De-Stad mag er gezwommen worden EMO 1
    De Sahara in Lommel is zeker een aanrader en in Mol achter de Sunparks gaan wij ook nog al eens. Ook in het Schulensmeer in Schulen bij Herk-De-Stad mag er gezwommen worden :-)
    Groetjes van Nele & Kris en een pootje van Spike
  12. DSMyriam

geplaatst op 24-07-2012 om 13:10
    @ LizzyZK, Sorry voor de late reactie, eigenlijk niet en de honden mogen ook niet overal komen maar die informatie kan je allemaal ter plaatse krijgen (kopen van kaart in vvv kantoor, daar staat alles op)
    @ LizzyZK, Sorry voor de late reactie, eigenlijk niet en de honden mogen ook niet overal komen maar die informatie kan je allemaal ter plaatse krijgen (kopen van kaart in vvv kantoor, daar staat alles op)
    Myriam
  13. LizzyZK

geplaatst op 24-07-2012 om 17:17
    @Nele: mag er in Schulensmeer gezwommen worden? Dacht dat honden daar niet mogen loslopen.
    @Nele: mag er in Schulensmeer gezwommen worden? Dacht dat honden daar niet mogen loslopen.
  14. LizzyZK

geplaatst op 24-07-2012 om 17:22
    Gisteren nog naar Zeeland geweest, in Nederland zijn ze zoveel hondvriendelijker! Leuk strandje voor honden en heel leuke taverne met terras waar ze ook welkom zijn, overal drinkbakjes naast praktisch elk tafeltje
    Gisteren nog naar Zeeland geweest, in Nederland zijn ze zoveel hondvriendelijker! Leuk strandje voor honden en heel leuke taverne met terras waar ze ook welkom zijn, overal drinkbakjes naast praktisch elk tafeltje
  15. DSMyriam

geplaatst op 25-07-2012 om 10:47
    Mag ik even vragen waar u in zeeland naartoe gaat, is ook niet al te ver van bij mij maar ik ken daar niets en ben ook geen al te grote fan van autorijden. Misschien is het wel redelijk dichtbij mij.
    Mag ik even vragen waar u in zeeland naartoe gaat, is ook niet al te ver van bij mij maar ik ken daar niets en ben ook geen al te grote fan van autorijden. Misschien is het wel redelijk dichtbij mij.
    Myriam
  16. LizzyZK

geplaatst op 26-07-2012 om 14:55
    Wij hebben wel anderhalf uur gereden, het is een speciaal hondenstrand aan taverne/strandbar Berkenbosch. Denk dat het officieel Grijpskerke is daar....maar ben niet zeker. Het is wel even zoeken van op de parking moet je nog even te voet de weg naar het strand volgen tot aan de strandtaverne en daar mag je der op met de honden!
    Wij hebben wel anderhalf uur gereden, het is een speciaal hondenstrand aan taverne/strandbar Berkenbosch. Denk dat het officieel Grijpskerke is daar....maar ben niet zeker. Het is wel even zoeken van op de parking moet je nog even te voet de weg naar het strand volgen tot aan de strandtaverne en daar mag je der op met de honden!
  17. Soph

rank: 7

geplaatst op 28-07-2012 om 00:22
    Niet in het Schulensmeer zwemmen, het is daar verboden om een goeie reden: ontzettend veel blauwalgen en heel sterke onderstroming..
    Loslopen mag daar trouwens ook niet en ze zijn er strenger op tegenwoordig (zijn al een stuk of 4 schapen doodgebeten)
    Niet in het Schulensmeer zwemmen, het is daar verboden om een goeie reden: ontzettend veel blauwalgen en heel sterke onderstroming.. Loslopen mag daar trouwens ook niet en ze zijn er strenger op tegenwoordig (zijn al een stuk of 4 schapen doodgebeten)
    Sophie
  18. DSMyriam

geplaatst op 28-07-2012 om 09:10
    Dank je wel LizzyZK, maar het is toch wat ver voor mij.EMO 2
    Dank je wel LizzyZK, maar het is toch wat ver voor mij.[emo2]
    Myriam
  19. Soph

rank: 7

geplaatst op 22-08-2012 om 20:27
    De Paalse plas! Wel even kijken waar het mag (niet bij de surfers) en echt het is daar genieten.
    Sinds vandaag kan Beau het weten EMO 8 2e x gezwommen en het spartelen als een konijn is er al zo goed als uit.
    De Paalse plas! Wel even kijken waar het mag (niet bij de surfers) en echt het is daar genieten. Sinds vandaag kan Beau het weten ;) 2e x gezwommen en het spartelen als een konijn is er al zo goed als uit.
    Sophie
  20. doke

rank: 45

geplaatst op 23-08-2012 om 09:06
    Fel bedankt iedereen voor de reacties! Nu zal Simba wel genoeg plaatsjes hebben om te kunnen gaan zwemmen en ravotten EMO 1 Bedankt!
    Fel bedankt iedereen voor de reacties! Nu zal Simba wel genoeg plaatsjes hebben om te kunnen gaan zwemmen en ravotten [emo1] Bedankt!
  21. JenteTruyens

rank: 365

geplaatst op 16-11-2013 om 22:10
    Ik ga altijd naar een grote vijver in St Lenaarts (Brecht). Langs die vijvers loopt nog een hele weide. Ik ben er al verschillende keren geweest en ik ben er telkens niemand tegen gekomen. Dit is tussen het centrum van St Lenaarts en de vaart. Bij de Groenstraat die uitrijden en dan naar links. Dan kom je aan een grote parkeerplaats op zand.
    Ik ga altijd naar een grote vijver in St Lenaarts (Brecht). Langs die vijvers loopt nog een hele weide. Ik ben er al verschillende keren geweest en ik ben er telkens niemand tegen gekomen. Dit is tussen het centrum van St Lenaarts en de vaart. Bij de Groenstraat die uitrijden en dan naar links. Dan kom je aan een grote parkeerplaats op zand.
  22. biekevg

geplaatst op 17-11-2013 om 18:04
    Bedankt voor de tip, Jente, we zijn namelijk op zoek naar een goede plaats om de tweede Grote HondenCentrumwandeling in 't vroege voorjaar te houden EMO 1
    Bedankt voor de tip, Jente, we zijn namelijk op zoek naar een goede plaats om de tweede Grote HondenCentrumwandeling in 't vroege voorjaar te houden [emo1]
    Bieke
  23. JenteTruyens

geplaatst op 17-11-2013 om 21:18
    Graag gedaan, maar of de honden legaal mogen loslopen dat weet ik natuurlijk niet EMO 8. Laat maar weten wanneer de wandeling doorgaat..
    Graag gedaan, maar of de honden legaal mogen loslopen dat weet ik natuurlijk niet ;). Laat maar weten wanneer de wandeling doorgaat..
  24. biekevg

geplaatst op 20-11-2013 om 18:06
    Daar zal je zeker en vast nog van horen, als je af en toe komt snuisteren, Jente EMO 3
    Daar zal je zeker en vast nog van horen, als je af en toe komt snuisteren, Jente [emo3]
    Bieke
  25. JenteTruyens

geplaatst op 20-11-2013 om 21:56
    Super EMO 4 !
    Super :D !
  26. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x