Honden centrum

Honden algemeen » .... zoekt een nieuwe thuis » bruine labrador zoekt nieuwe thuis

1. evy

rank: 953

geplaatst op 13-07-2011 om 20:42
    onze bruine labrador van 2jaar oud zoekt een nieuwe thuis. Het is een ontzettend lief beestje maar veel te wild en een beetje overenthousiast voor onze kinderen. Nu moet ik er ook wel bijzeggen dat ons een beetje de tijd ontbreekt om er dagelijks mee te gaan wandelen. Dus na lang wikken en wegen denken we dag het beter is voor hem om een nieuw baasje te zoeken dat zijn tonnen energie in goede banen kan leiden.
    Hij kent de basis zit lig af blijf. Bij het wandelen gaan trekt hij wel enorm aan de lijn en is hij moeilijk bij te houden.
    Hij is zindelijk. Is wel niet gewoon meer van veel binnen te zitten. Maar mits meer activiteiten overdag denk ik dat dit wel moet lukken.
    onze bruine labrador van 2jaar oud zoekt een nieuwe thuis. Het is een ontzettend lief beestje maar veel te wild en een beetje overenthousiast voor onze kinderen. Nu moet ik er ook wel bijzeggen dat ons een beetje de tijd ontbreekt om er dagelijks mee te gaan wandelen. Dus na lang wikken en wegen denken we dag het beter is voor hem om een nieuw baasje te zoeken dat zijn tonnen energie in goede banen kan leiden. Hij kent de basis zit lig af blijf. Bij het wandelen gaan trekt hij wel enorm aan de lijn en is hij moeilijk bij te houden. Hij is zindelijk. Is wel niet gewoon meer van veel binnen te zitten. Maar mits meer activiteiten overdag denk ik dat dit wel moet lukken.
  2. Sandravandongen

rank: 1223

geplaatst op 14-07-2011 om 22:59
    Wij zijn juist op zoek naar een labrador. Waar wonen jullie? En hebben jullie een prijs in gedachte?
    Wij zijn juist op zoek naar een labrador. Waar wonen jullie? En hebben jullie een prijs in gedachte?
  3. evy

geplaatst op 15-07-2011 om 09:21
    beste, wij wonen in Koningshooikt in Belgiƫ dat is een deelgemeente van Lier; En we vragen enkel en alleen een goei thuisje voor onze loebas. Meer niet
    beste, wij wonen in Koningshooikt in Belgiƫ dat is een deelgemeente van Lier; En we vragen enkel en alleen een goei thuisje voor onze loebas. Meer niet
  4. Sandravandongen

geplaatst op 15-07-2011 om 13:01
    Zou u nog wat meer informatie over de hond kunnen geven? Bijv. hoe lang kan hij alleen thuis blijven? Geen medische problemen? Is hij echt altijd heel erh druk of kan hij wel rustig zijn? Hij zou namelijk met mijn partner mee naar het werk moeten en daar dus soms ook rustig op kantoor moeten kunnen bijven liggen. Kan hij in de auto?
    Zou u nog wat meer informatie over de hond kunnen geven? Bijv. hoe lang kan hij alleen thuis blijven? Geen medische problemen? Is hij echt altijd heel erh druk of kan hij wel rustig zijn? Hij zou namelijk met mijn partner mee naar het werk moeten en daar dus soms ook rustig op kantoor moeten kunnen bijven liggen. Kan hij in de auto?
  5. evy

geplaatst op 15-07-2011 om 15:22
    hij is gewoon van alleen te zijn, maar hier was dit wel buiten in de tuin. Hij is eerder niet gewoon van constant binnen te zitten.
    Medische problemen zijn er niet. Hij is reeds gecastreerd.
    Hij kan rustig zijn maar dan moet hij op andere tijden wel zijn tonnen energie kwijt kunnen. Je gaat er echt nog veel mee bezig moeten zijn denk ik.
    In de auto gaat vanzelf. Bij ons zat hij wel in de koffer.
    hij is gewoon van alleen te zijn, maar hier was dit wel buiten in de tuin. Hij is eerder niet gewoon van constant binnen te zitten. Medische problemen zijn er niet. Hij is reeds gecastreerd. Hij kan rustig zijn maar dan moet hij op andere tijden wel zijn tonnen energie kwijt kunnen. Je gaat er echt nog veel mee bezig moeten zijn denk ik. In de auto gaat vanzelf. Bij ons zat hij wel in de koffer.
  6. Sandravandongen

geplaatst op 15-07-2011 om 17:39
    Sorry, wij denken dat uw hond toch niet zo goed bij ons past. Succes met de verdere zoektocht!
    Sorry, wij denken dat uw hond toch niet zo goed bij ons past. Succes met de verdere zoektocht!
  7. evy

geplaatst op 15-07-2011 om 17:56
    Geen probleem we zoeken echt iemand waarbij hij wel zichzelf kan zijn.
    Geen probleem we zoeken echt iemand waarbij hij wel zichzelf kan zijn.
  8. Lees hier de laatste reacties van onze leden op dit bericht. Zelf interesse om te reageren op dit blogbericht?
    Maak snel een eigen account aan! of Meld je hier aan.
Download nu GRATIS:
"De perfecte hond"
even geduld
sluiten x